Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan kengät olisivat kuivuneet tuolla vessan patterin päällä..? Haluan kesän ja kuumia suudelmia.
Onko kesällä kuumien suudelmien aika? 😍😘
Toivottavasti! En enää muista millaista se on. Siis se kun on ihan hulluna toiseen.
Ap
Mietein tätä tänään, miltä tuntuisi ihan oikeasti. Nähdä.
Se olisi kivaa,kesällä viimeistään!
Mutta siihen en usko, että sinä viet minut. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mun mielessä, senkin sexy. Tule ja ota, odotan :)
Miten haluat, et sinut otetaan?
Rajusti ja hellästi. Monesti. Panisit mua oikein kunnolla edestä ja takaa, saisit laukeamaan ihanasti. Samalla tuntisin miten tuut mun sisääni, kovaa.
Ei tässä ole mitään hellää. En tosin oo mitään vikaakaan tässä, päinvastoin!
Tämä on nyt väärällä palstalla tietysti, mutta on ihana tunne, kun mies laukeaa sisään. Ja se hetki juuri ennen sitä, kun tietää miehen tulevan ja näkee kaikki ne tunteet, jotka näkyy miehen naamalta silloin. On tosi intiimiä ja seksikästä. Ed. Olen.
Ikävä. Hyvät ja huonot hetkeni haluaisin jakaa kanssani. Olit unessani viime yönäkin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tunteitteni parvekkeen ovi jäi auki, sisälle puhalsi puhuri, aurinkokin vilahti, myötäilin säätä, suojasin pipolla päätä, kunnes huomasin, sen saranoiltaan nostin, ja tunteilleni kostin.
Minusta tuntuu vahvasti siltä että me etsimme tänään toisiamme.
Irl.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä L 🧡 Hellä halaus 🤗
J
Siinäkö kaikki, sentään lauantai-ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikainen (tooodella pitkäaikainen, ihan lapsellisen pitkäaikainen) ystäväni nainen, oletko täällä? Kai tiedät, että ei ole mitään, mistä ei voitaisi keskustella tai mitä et voisi minulta kysyä? Ei yhtään mitään. n
No? Olemmeko ystäviä?
- n
Todella olemme.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko mua?
Kaivattua rakastan.
Toivottavasti maanantaina olis jo paremmin
Öitä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Irl.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä ajattelet, että rikotut sillat on rikottu tarkoituksellisesti, silloin mitään ei enää ole tehtävissä. 😢
Mitä tarkoitat?
Jos ajattelet, että estämisesi (hänen) ja ei missään tekemisissä -ukaasisi ovat lopullisia, silloin ei todella ole mitään tehtävissä.
En estä ketään ja haluan kaivattuni elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä L 🧡 Hellä halaus 🤗
J
Turhaa lässytät. Sua ei kukaan kaipaa.
Trollukka hei, miksi edes vaivaudut? Ei tuo sun yksinkertainen mieli tuolla kehity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irl.
Missä?
Tuli vaan semmoinen tunne 🤔 voin olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mun mielessä, senkin sexy. Tule ja ota, odotan :)
Miten haluat, et sinut otetaan?
Rajusti ja hellästi. Monesti. Panisit mua oikein kunnolla edestä ja takaa, saisit laukeamaan ihanasti. Samalla tuntisin miten tuut mun sisääni, kovaa.
Ei tässä ole mitään hellää. En tosin oo mitään vikaakaan tässä, päinvastoin!
Mä nyt tätä aloin enemmänkin pohtimaan ja mietin, et oispa kiva, jos oikeesti hidastelisi niin, että ei meinaa kestää. Millaistakohan se olisi, miltä tuntuisi. Välillä vois vähän rajummin ja sit taas hidastaa tuskastuttavan hitaaksi panemiseksi. Pitäisi kokeilla ainakin kerran, tietysti
Ei ole kuin yks, hän tietää varmasti, ei tarvi tunnisteita laitella.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko mua?
Ehdottomasti
Vierailija kirjoitti:
Tunteitteni parvekkeen ovi jäi auki, sisälle puhalsi puhuri, aurinkokin vilahti, myötäilin säätä, suojasin pipolla päätä, kunnes huomasin, sen saranoiltaan nostin, ja tunteilleni kostin.
Annoit puhurin puhaltaa sisälle oikein kunnolla? Onko tunteet nyt tuuletettu ja viilennetty?
Onpas ollut kiva ja kulttuuripainotteinen päivä.
Namumiehelle öinen hali🥰