Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, ei mua haittaa jos naapurin Reiska kairaa sua sillon kun olen poikien kanssa autoa rassaamassa.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Rakastat toista ja uskot kriisien menevän ohi ajan kanssa. Siksi jatkan hiljalleen matkaa.
Ajattelinkin että oletat näin, mutta suosittelen vielä kysäisemään tilanteesta. Saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sinä minua oikein pidät?
Potentiaalisena kumppanina, ja jos se hyvältä idealta molemmista tuntuu, niin jonain päivänä vaimona ja lasten äitinä. Mutta ei mennä asioiden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Henkivartija aina mukana.
Kaivattu istuisi kyllä tähänkin rooliin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastat toista ja uskot kriisien menevän ohi ajan kanssa. Siksi jatkan hiljalleen matkaa.
Ajattelinkin että oletat näin, mutta suosittelen vielä kysäisemään tilanteesta. Saatat yllättyä.
ah ketjuklassikko, "kysy kiinnostuneelta varatulta jonka kiinnostuksesta et tiedä, missä tilassa hänen suhteensa on"
Vierailija kirjoitti:
Ketju on täynnä läheisyyden puutteessa olevia mammoja.
Haittaaxse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kökkö peli tuo i:n kohdalla pelinne.
T, en sano onko etu- vai sukunimi.
J😘L?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain törmätä voitais😔 haluun sut.
Törmäämiseen on rajattomasti mahdollisuuksia, minkä vuoksi sattuma on tässä heikko apu. Sovitaan sika ja paikka niin saat mut ja otan sut. Olen täysin valmis kaikkeen.
Ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei synkronoi, ei. On kaipaus, on elämä. Ne ovat toisistaan irrallisia.
Miten ne yhteen sais😔
Ei mitenkään, kun sulla ei ole halua.
Nyt höpiset höpöjä.
Menee hermot tähän tilanteeseen ja se vähä, mikä järjestä on jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen vain kuvitellut, että saattaisit olla kiinnostunut, koska itse olen...
En usko. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ah ketjuklassikko, "kysy kiinnostuneelta varatulta jonka kiinnostuksesta et tiedä, missä tilassa hänen suhteensa on"
No tämä on vähän sellainen aihe, josta olemme puhuneet aiemmin mutta nyt viime aikoina olemme molemmat kierrelleet kuin kissat kuumaa puuroa. Hän kyllä osaa kysyä muistakin asioista jos kiinnostaa, niin varmasti tästäkin.
Mieletön, järjetön ja älytön ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mieletön, järjetön ja älytön ikävä sinua.
Ketä ikävöit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sinä minua oikein pidät?
Unelmana, enkelinä, fantasioissa riettaana, tavoittamattomana, liian hyvänä ihmisenä minulle, pienen pettymyksen ja katkeruuden lähteenäkin.
Mitkä asiat tuottavat pettymystä? Entä miksi enkelinä?
Ei ole puhuttu suhteen tilasta tahi suhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäämiseen on rajattomasti mahdollisuuksia, minkä vuoksi sattuma on tässä heikko apu. Sovitaan sika ja paikka niin saat mut ja otan sut. Olen täysin valmis kaikkeen.
Ehdotuksia?
Laita mulle viesti. Tikusta asiaa vaikka. Tajuan vinkin ja otan ne rohkeammat askeleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotuksia?
Oletko sinä se, joka puhui hellistä käsistä ja hieronnasta eilen toisaalla?
Olet väärässä, ei mua haittaa jos naapurin Reiska kairaa sua sillon kun olen poikien kanssa autoa rassaamassa.