Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Sellasta se on, luopumista.
Voi se olla myös intohimoista rakastelua.
Minä sinä minua oikein pidät?
Tuntuu, että välttelet mua, koska oon ylittänyt jonkun rajan mitä et itse halunnut ylittää.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Mitä asioita arvostat kaivatussasi?
Onko hän mies vai nainen?
Nainen.
Vahvuus, notkeus, rohkeus ja se ettei kulje massan mukana.
Vaikea uskoa, että ajattelisit meitä tai tulevaisuutta. Enkä uskalla hypätä, koska en voi olla varma. Yritän vain pysytellä poissa vaikeuksista ja se merkitsee sinun kaipaamistasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että välttelet mua, koska oon ylittänyt jonkun rajan mitä et itse halunnut ylittää.
Ei. Välttelen koska et itse ylittänyt sitä rajaa, koska olit varattu.
Sivusta.
+50 herrasmies olet hellä ja turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Unelmana, enkelinä, fantasioissa riettaana, tavoittamattomana, liian hyvänä ihmisenä minulle, pienen pettymyksen ja katkeruuden lähteenäkin.
Inhoan ilkeitä ihmisiä. Olen itse sellainen. Kärsimystä tuottava ominaisuus kun osaa olla pisteliäis ja myrkyllinen. Myrkytän ympäristöni. Nussittuna olisin varmaan paljon hövelimpi ja kiitollisempi.
Vierailija kirjoitti:
Epäsopivana parisuhteeseen, mutta potentiaalisena panokaverina.
Kulta,
Kova ikävä sua. Ääntäsi, viisaita sanojasi, sitä, miten saat mut tyyntymään. Ja sitä, miten saat mut syttymään, haluamaan ihollesi enemmän kuin mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ilkeitä ihmisiä. Olen itse sellainen. Kärsimystä tuottava ominaisuus kun osaa olla pisteliäis ja myrkyllinen. Myrkytän ympäristöni. Nussittuna olisin varmaan paljon hövelimpi ja kiitollisempi.
Joo seksi tekee hyvää ja energisoi todella, kannattaa yrittää hankkia jostain hyvää seksiä jos olet ilkeä ja seksi voisi tehdä sinusta paremman version itsestäsi.
Itsekin saan tosiaan seksistä hyötyjä kuten tuossa kirjoitin, mutta ilmankin olen tasapainossa ja ihan hyvä ihminen, vaikken täydellinen olekaan (ihminen kun olen). Palaute mitä saan ympäriltä on lähinnä päinvastainen kuin tuo, että myrkyttää ympäristöä.
Elämäni on pelkkää leikkiä, roolileikkejä.
Ehkä olen vain kuvitellut, että saattaisit olla kiinnostunut, koska itse olen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo seksi tekee hyvää ja energisoi todella, kannattaa yrittää hankkia jostain hyvää seksiä jos olet ilkeä ja seksi voisi tehdä sinusta paremman version itsestäsi.
Itsekin saan tosiaan seksistä hyötyjä kuten tuossa kirjoitin, mutta ilmankin olen tasapainossa ja ihan hyvä ihminen, vaikken täydellinen olekaan (ihminen kun olen). Palaute mitä saan ympäriltä on lähinnä päinvastainen kuin tuo, että myrkyttää ympäristöä.
Eikös Freud kirjoittanut että seksin puute johtaa neuroottisuuteen? Itse olen sitten käytännössä seksittömän elämän eläneenä hyperneuroottinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kökkö peli tuo i:n kohdalla pelinne.
Oliko muka?
No oli se minulle, koska en voinut sitä hyödyntää antaaksesi toiveita nostattavan tunnisteen kaivatulleni. Näyttäisi toimineen toki usealle muulle kaipaajalle hyvin.
Minun kaivattu olisi voinut vastata näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei synkronoi, ei. On kaipaus, on elämä. Ne ovat toisistaan irrallisia.
Miten ne yhteen sais😔
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on pelkkää leikkiä, roolileikkejä.
Siltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kulta,
Kova ikävä sua. Ääntäsi, viisaita sanojasi, sitä, miten saat mut tyyntymään. Ja sitä, miten saat mut syttymään, haluamaan ihollesi enemmän kuin mitään muuta.
Kuka on kultasi?
Sellasta se on, luopumista.