Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina silloin tällöin kaipaan sinua täälläkin, valitettavasti.
Missä muualla kaipaat?
Kotona.
Mistä tiesit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa kaipaaminen on aina valitettavaa
Vähän kuin ketjussa polttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun pakko mennä?
Ei, enkä halua mennä.
Mun kaivattu ihastui muhun, mutta juoksikin pakoon syynä "väärinpäin" ikäero. Oltaisiin oltu lähes täydellinen match, ja hän tietää sen kyllä.
Käykö ketjussa entisiä kaipaaja? Miten sait kaipaamisen loppumaan?
Eikös se nyt ole jo alkanut vai lasketaanks tää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kirjoittaa puolustuspuheen vuoron niin saataisiin kunnon vääntö taas aikaan:)
jaa ikijankkaus siitä miten vanhempaa naista ei kannata miehen ottaa, kun ei saa lapsia.. koska kaikki tietysti haluavat lapsia ja sillä hetkellä kun nainen ylittää 35v rajan, hän ei enää voi tulla raskaaksi
Huom! Kukaan ei saa rakastua vastoin edellä mainittua asetelmaa, koska enhän minäkään, mutta naisen tulisi kuitenkin rakastua sopivasti vähintään kymmenen vuotta iäkkäämpään mieheen, koska kaksoisstandardi. Vaikka eivätpä kenenkän rakasttumiset ja ikäpreferenssit vaikuta muiden rakastumisiin ja ikäpreferensseihin. sivusta
Kipinä on syttynyt, kohta leimahtaa:)
Ironiaa, joten ei ole aihetta leimahduksiin ellei tarkoituksella tahdo hakea riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ajattele meillä olevan liikaa ikäeroa.
En.
Meillä on paljon ikäeroa, mutta haluaisin elää hänen kanssaan. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen toipuva kaipaaja. Muistuttelen itseäni kylmistä tosiasioista kuten siitä, että kaivattu antoi minulle pakit.
Niin tai näin, kaipaan niin paljon sinusta ja sinua että en yritä edes alkaa maalaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies ghostasi, eipä sitä kauaa jaksanut perään haikailla. Keskity tosiasioihin ja irl tekoihin tai tekemättömyyksiin haaveilun sijaan. Palstakoukusta pääsyyn tarvitsisin enemmän apuja😅
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu ihastui muhun, mutta juoksikin pakoon syynä "väärinpäin" ikäero. Oltaisiin oltu lähes täydellinen match, ja hän tietää sen kyllä.
Tarkoitatko, että sinä istuit odottamassa, eikä hän tullut hakemaan?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kirjoittaa puolustuspuheen vuoron niin saataisiin kunnon vääntö taas aikaan:)
Puolustuspuheenvuoro
Ikä ei kysy, kenet valitsee. Sinä ja minä, kaksi maailmaa, eri poluista punottu yhteinen taival.
Ikäero, te sanotte, mutta mikä se on?
Vain numeroita kalenterin laidassa.
Te miehet puolustatte ikäeroja vain silloin, kun kyse on huomattavasti nuoremmasta naisesta.
No niin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muualla kaipaat?
Kotona.
Mistä tiesit?
Kyllä kaipaaja toisen tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan hän todella antoi pakit. Selväsanaisesti kertoi ettei ole kiinnostunut minusta, kun asiaa tiedustelin.
Lunta tuiskuu.
Kaipaan sun muiskuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Godmorgon fru P 😚
Go kväll 😌
😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan hän todella antoi pakit. Selväsanaisesti kertoi ettei ole kiinnostunut minusta, kun asiaa tiedustelin.
Ok, eli sanoi ikäeron syyksi.
Kotona.