Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
God morgon!
Trevlig arbetsdag fru speciallärare 😚
Hyvää tiistaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Mun kaunotar. 🌹 On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tää joku salajuoni, kun mun näppäimistöltä alkoi tulemaan hempeilyä?
Etkö tavallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Rajastan
🖇👫
Aamun lämmin ajatus
Päivän kantava voima
Illan hyvä olo
Rauhallinen yöuni
Se olet sinä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Mun kaunotar. 🌹 On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää tiistaita imartelija risuleualle. 🤗🧡 Kiitos kauniista ruususta, sulle samanlainen. 🌹 Minunkin on ikävä sua.
Terv. pikkuvaalea
Miten saisin loihdittua sinut lähelleni? Laittaisin sinut heti aamusta hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä irl. Mutta joo, tiedetään kumpikin ettet kysy. Minä kysyin ja jäin vaille vastausta.
-m>n ja sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä irl. Mutta joo, tiedetään kumpikin ettet kysy. Minä kysyin ja jäin vaille vastausta.
-m>n ja sivusta.
Minäkin otin yhteyttä, ja huonosti kävi. nm
Terveisiä kaivatulleni. Halaus.
Musta tuntuu aina välillä, että koko juttu on vain mielikuvitushommeli, koska en ymmärrä, miksi se ei voi näkyä mitenkään oikeassa elämässä. Se, mitä on oikeassa elämässä, on oikeasti tärkeää ja merkityksellistä (tietenkin) ja minä olen vain jokin mikä lie, koska oikeassa elämässä en ole mitään tai mikään. Se tuntuu pahalta, mutta minkäs teet.
Ujeltava tuuli vieköön kaipaavat terveiset luoksesi. Sulautukoon ne sieluusi kuin huulille painautuneet tulikuumat suudelmat. Jääköön kiinni ikuisiksi ajoiksi.
Täyskymppi! Kaikki nää vuodet edelleen sua.
Kun oikea elämä olisi itselläkin sillä tolalla, että siihen ei tarvitse mitään eikä ketään, ei tarvitsisi toivoa eikä pyytääkään.
G: Mitä olet kaivatullesi irl?
Hyviä unija! 😘