Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "työntää pois" kun ei vietetä aikaa yhdessä

Vierailija
03.12.2024 |

Vietämme todella tiiviisti aikaa yhdessä, mutta kun ei olla yhdessä, koen että mies työntää minua pois.

Minusta tuntuu että hänen asenne on että täytyy olla omaakin tekemistä eikä toinen olet silloin mielessä. Tottakai! Mutta kyllä hän silti on mielessä, tietysti. Mutta hän ei vastaa viesteihin kuten yleensä ja on etäinen. Tämä jotenkin veilä ruokkii minun pahaa oloa.

En tiedä miten tästä kommunikoida, olenko jotenkin kohtuuton jos minusta johdonmukainen kommunikointi tuntuisi parhaalta. Eikä niin ettei viesteihin vastata tunteihin ja jos vastataan, niin kahdella sanalla.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sinäkin elämä!

Mulla oli aikoinaan työkaveri, jonka vaimo lähetteli viestejä jatkuvasti. Ja jollei niihin vastattu, niin soitti. Tämä kaveri mumisi luuriin jotain lohduttavaa samalla, kun yritti selviytyä töistään.

Sinun tunteesi ovat sinun tunteitasi. Tuollainen käytös nakertaa toisen tunteista palasia, ja joku päivä tuo varanto on kulutettu loppuun. Anna toisen olla, käytöksesi lähentelee riippuvuutta.

Vierailija
2/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki sinäkin elämä!

Mulla oli aikoinaan työkaveri, jonka vaimo lähetteli viestejä jatkuvasti. Ja jollei niihin vastattu, niin soitti. Tämä kaveri mumisi luuriin jotain lohduttavaa samalla, kun yritti selviytyä töistään.

Sinun tunteesi ovat sinun tunteitasi. Tuollainen käytös nakertaa toisen tunteista palasia, ja joku päivä tuo varanto on kulutettu loppuun. Anna toisen olla, käytöksesi lähentelee riippuvuutta.

Niin että jos vaihdetaan kolme viestiä/päivä??

En kyllä mielstäni ole riippuvainen ja minulla on paljonkin tekemistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette tiiviisti aina yhdessä, ja silloin kun vihdoin ette ole, pommitat miestä viesteillä ja loukkaannut kun hän ei heti vastaa?

Kuulostaa terveeltä.

Vierailija
4/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olette tiiviisti aina yhdessä, ja silloin kun vihdoin ette ole, pommitat miestä viesteillä ja loukkaannut kun hän ei heti vastaa?

Kuulostaa terveeltä.

Etkö osaa lukea? En tietenkään pommita.

ap

Vierailija
5/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa terveeltä.

Etkö osaa lukea? En tietenkään pommita.

ap

Osaan. Miksi lähettelet miehelle viestejä kun teillä molemmilla on vihdoin hetki omaa aikaa?

Vierailija
6/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä pahoitat mielesi siitä, että hän ei vastaa viesteihisi, niin kyllä se ongelma sinussa on.

Miehesi käyttäytyy ihan normaalisti omasta mielestään. Poissa silmistä, poissa mielestä. 

Niin kauan, kun hän tulee takaisin oma-aloitteisesti, teillä on joku suhde. Jos sellainen ei ole sinulle mieluisa suhde, keskustele - ja jollei asioihin tule muutosta, mieti onko sen arvoista pysyä suhteessa.

Vierailija
7/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kontrollin hakuista ja et luota mieheesi?

Vierailija
8/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä pahoitat mielesi siitä, että hän ei vastaa viesteihisi, niin kyllä se ongelma sinussa on.

Miehesi käyttäytyy ihan normaalisti omasta mielestään. Poissa silmistä, poissa mielestä. 

Niin kauan, kun hän tulee takaisin oma-aloitteisesti, teillä on joku suhde. Jos sellainen ei ole sinulle mieluisa suhde, keskustele - ja jollei asioihin tule muutosta, mieti onko sen arvoista pysyä suhteessa.

Kuulostaa aika itsekkäältä tavalta olla suhteessa. Onneksi mieheni osaa keskustella ja oma-aloitteisesti ottaa toisen huomioon.

Siis yleensä. Tiedän että jos minä tekisin mitä hän tekee, että en vastaisi, se ei olisi ok.

ap

Vierailija
9/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla suhteen alkumetrit menossa? Silloin on kaikkia tuollaisia epävarmuuksia. Kyllä se siitä! Tee omia juttuja äläkä katso puhelinta.

Vierailija
10/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusasioista: toista ihmistä ei voi muuttaa, itseään voi.

Joten jos keskustelu ei toimi ja toinen ei näe mitään syytä puuttua nykyisiin käytänteisiin ja itse ei voi niitä hyväksyä niin loogisesti ratkaisu on jatkaa eri suuntiin etsimään ihmistä, jonka kanssa pystyy elämään.

Kaiken perustana on olla itse sellainen, jonka kanssa haluaa viettää aikaa. Vaikka ihan yksin.

Vierailija
11/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kontrollin hakuista ja et luota mieheesi?

En luotakaan täysin, on asioita jotka siihen vaikuttaa. Hän on hyvin erilainen kuin edellinen kumppani pitkässä suhteessani oli.

Pitäisi vaan tutustua lisää.

ap

Vierailija
12/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika itsekkäältä tavalta olla suhteessa. Onneksi mieheni osaa keskustella ja oma-aloitteisesti ottaa toisen huomioon.

Siis yleensä. Tiedän että jos minä tekisin mitä hän tekee, että en vastaisi, se ei olisi ok.

ap

Ehkä miehesi tajuaisi siinä tapauksessa olla lähettelemättä niitä viestejä.

Vierailija
13/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla suhteen alkumetrit menossa? Silloin on kaikkia tuollaisia epävarmuuksia. Kyllä se siitä! Tee omia juttuja äläkä katso puhelinta.

On kyllä, kiitos!

ap

Vierailija
14/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku yhtä takertuva ihminen kuin itse olet. Jos toisella on kyky ja halu keskittyä yhdessä vietetyn ajan ulkopuolella kaikkeen muuhun kuin sinuun etkä kestä sitä, sun takertuvuutesi tulee kyllä herättämään hänessä kielteisiä tunteita sua kohtaan ja sabotoit koko suhteen sillä, jos loukkaat tunteesi siitä ettet saa silloin huomiota. Mikään ei ole ikävämpää kuin se että teet itsestäsi kurjan velvollisuuden hänelle, mikä on väistämätöntä jos hänen täytyy alkaa toimia sun halujen mukaan jotta sulle ei tulisi paha mieli. 

Vierailija
15/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko näissä poissaoloissa tunneista vai vuorokaisista? 

Vierailija
16/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku yhtä takertuva ihminen kuin itse olet. Jos toisella on kyky ja halu keskittyä yhdessä vietetyn ajan ulkopuolella kaikkeen muuhun kuin sinuun etkä kestä sitä, sun takertuvuutesi tulee kyllä herättämään hänessä kielteisiä tunteita sua kohtaan ja sabotoit koko suhteen sillä, jos loukkaat tunteesi siitä ettet saa silloin huomiota. Mikään ei ole ikävämpää kuin se että teet itsestäsi kurjan velvollisuuden hänelle, mikä on väistämätöntä jos hänen täytyy alkaa toimia sun halujen mukaan jotta sulle ei tulisi paha mieli. 

Ymmärrän, mutta siihen vaaditaan kaksi. Jos toinen selkeästi työntää pois ja välttelee, niin kierre pahenee.

Sen sijaan että sen voisi katkaista vaikka kivalla huomenta-viestillä. Nytkään mies ei ole vastannut sitten eilisen illan, vaikka ennen vastasi minuuteissa.

Tottakai sitä miettii onko jokin vikana.

ap

Vierailija
17/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta siihen vaaditaan kaksi. Jos toinen selkeästi työntää pois ja välttelee, niin kierre pahenee.

Sen sijaan että sen voisi katkaista vaikka kivalla huomenta-viestillä. Nytkään mies ei ole vastannut sitten eilisen illan, vaikka ennen vastasi minuuteissa.

Tottakai sitä miettii onko jokin vikana

Ymmärrän sinuakin ja siksi loikkasin suoraan tuohon ratkaisuun, että etsi joku joka tarvitsee yhtä paljon yhteydenpitoa kuin sinä, siten olisitte paremmin harmooniassa. Kokemukseni mukaan jos lähtee sitten miellyttämään sitä takertuvampaa osapuolta ja yrittää opetella sinun tavoillesi, siinä voi käydä niin että sitä vaan turhautuu semmoisesta miellyttämisestä kun miellyttämällä toista ei toimi oikeista tunteistaan käsin. 

Vierailija
18/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärrän sinuakin ja siksi loikkasin suoraan tuohon ratkaisuun, että etsi joku joka tarvitsee yhtä paljon yhteydenpitoa kuin sinä, siten olisitte paremmin harmooniassa. Kokemukseni mukaan jos lähtee sitten miellyttämään sitä takertuvampaa osapuolta ja yrittää opetella sinun tavoillesi, siinä voi käydä niin että sitä vaan turhautuu semmoisesta miellyttämisestä kun miellyttämällä toista ei toimi oikeista tunteistaan käsin."

Hmm kiitos tästä. Mutta kun olemme yhdessä, mies on todella takertuva jopa. Sanoo että haluaisi olla yhdessä koko ajan. Todella paljon iholla ja lähellä. Siksi tämä uusi tapa olla vastaamatta viesteihin on outo. Ei se ole aina ollut niin.

Mietin jopa loukkaantuiko Hän kun ilmoitin että minulla on tekemistä pariksi päiväksi. (Hän kyllä tietää mitä se on.)

ap

Vierailija
19/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta oltu yhdessä ja mies tekee aivan samaa. Ennen vastasi pidemmin ja nopeasti ja nykyään vastaus on joko hymiö tai yksi sana esim. Joo .. vastaukseen saattaa mennä tunteja. Näen kyllä että käynyt muille puhumassa viimeksi paikalla olosta, mutta mun viestejä ei kerkeä aina avaamaan. Toki tuntuu pahalta, koska itse avaan hänen joo-viestitkin yleensä ekana. Ne on ne prioriteetit. 

Vierailija
20/37 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuvainen. Projisoit omia mustasukkaisuuden tunteitasi toiseen. Kukaan ei ole suuttunut sinulle omasta ajastasi, haluaisit itse kuvitella niin, koska haluat kontrolloida.

Jos et tajua että terveeseen tasapainoiseen elämään kuuluu muutakin kuin sinun kanssa oleilu, on aika hakea ammattiapua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme