Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kirjoittelisit deittipalstalla miehen kanssa joka tuntuu viettävän siellä 24/7?

Vierailija
02.12.2024 |

Eli aina kun itse menet sivulle, hän on paikalla tai poistunut max. pari tuntia aikaisemmin. En ole mustasukkainen mutta vaikuttaa koukkuuntuneen tuohon palveluun. Väijyyköhän se siellä kaikkia naisia?

Tullut kyllä niin suuri redflag että taidan antaa mennä kokonaan...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis yyhhoo? Yyhhoon ei kyllä kannattaisi olla kovin ronkeli. 

No, mies toiselta puolelta maapalloa ei nyt varsinaisesti ole mikään sellainen mitä tavoittelin. Mutta tultiin hyvin juttuun, yhteisiä kiinnostuksenkohteitakin paljon.

Vierailija
22/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä useinhan sä itse siellä olet, kun ehdit tuollaista seurata.

Eikun mulla voi mennä päiviäkin kun en ole paikan päällä ja olen menossa vastaamaan miehen viestiin ja huomaan sen olleen paikalla tyyliin tunti sitten. Niin tuntuu se vähän turhalta mun sitten enää hänessä roikkua kun jotain muutakin siellä sitten touhuaa.

Siis sulla menee päiviä vastata miehen viesteihin? Ei taida paljon kiinnostella. Ei ihme jos mies etsii muutakin seuraa.

No kyllä todellakin on muutakin elämää kuin jotkut nettimiehet. Hän tietää ihan tilanteeni että töissä käyn ja lapsiakin on ja pitäisi harrastaakin jne niin siinä oikeasti menee päiviä ennen kuin ehtii tuollaiseen keskittymään.

Rahan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kirjekaveripalstat on muutenkin hankalia, niiltä on vaikea saada kunnon ystävyyttä edes aikaiseksi ja useimmiten ne jäävätkin vain muutaman "kirjeen" vaihdoksi. Monet tuskin vastaavat edes takaisin ensimmäiseen viestiin. Joten lopeta se ihme vouhottaminen nyt ja anna sen miehen kirjoitella siellä, jos haluaa, ei se sinulle kuulu tippaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä