Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin hirveästä kilpailuhenkisyydestä? Haluan aina olla paras kaikessa.

Vierailija
23.02.2007 |

Olen varmasti muiden mielestä ihan sietämätön. Mutta en voi sille mitään. Haluan aina olla ykkönen ihan joka asiassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet paras niin olet paras:)

Vierailija
2/6 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mistä tämä johtuu. Olen aina ollut kunnianhimoinen ja äärettömän huono häviäjä. Vaikka yritän keskustella ihan tavallisesti, hetken kuluttua tartun johonkin asiaan ja teen siitä mielessäni kilpailun. Hyvä puoli siinä on tietysti se, että olen myös saavuttanut monia asioita, koska olen valmis näkemään vaivaa tavoitteiden eteen. Mutta tällainen asenne on aika uuvuttava. Pitäisi osata ottaa rennommin. Mitä sitten, vaikka joku toinen olisikin hoikempi, kauniimpi, rikkaampi, parempi jossain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pelottaa, jos onkin kakkonen?

Vierailija
4/6 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa varmaan putoat korkealta ja kovaa, kun tapahtuu jotain, mihin et itse voi vaikuttaa. En oikein osaa neuvoa, miten voisit olla itseäsi (ja muita) kohtaan armollisempi...

Vierailija
5/6 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa nimittäin puuttuu se täysin!

Jotenkin jo pienenä taisin oppia jostain että " paremmuus" aiheuttaa kateutta ja suututan paremmuudellani siskoni,kaverini jne. (kuten monesti kävikin):(((

Vierailija
6/6 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta omasta mielestäni päällepäsmäröinti on todella raivostuttavaa. Suhtaudun sen tyyppisiin ihmisiin niin, että vähennän yhteydenpitoa. Miksi aina pitää olla vertailemassa, kilpailemassa, korostamassa itseään, kadehtimassa muita jne... En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi