Meillä on pörssisähkö ja ei kyllä taas huomenna perunoita keitetä
Kommentit (1086)
Huomenna halvempaa, tänään tietokoneella, ei muuta ja kännykän latasin, sähköhammasharjan tänään kun halventuu sähkö. Ruoan tekemisessä meni 2 min liedellä, valmis pasta sellaista
Vierailija kirjoitti:
Onkohan pösähullu edes hengissä enää? Saanut sydärin?
Hengissä ollaan, eipä sitä paljoa nyt kulu sähköä niin ei haittaa. Alkuvuoden keskiarvo edelleen 3,2snt/kWh.
Huomenna laskee taas pohjalukemiin ja OL3 pärähtää kohtapuoleen päälle.
On mukavaa keitellä kahvia ja puuroa kun saa joskus maksaakin pörssisähköstä eikä aina ilmaisella sähköllä mennä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna aamulla taas kalliit perunat kun melkein puoli euroa /kWh😭
Klo 14 putoaa 0,5 cent
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mukavaa keitellä kahvia ja puuroa kun saa joskus maksaakin pörssisähköstä eikä aina ilmaisella sähköllä mennä.
Olen ollut pörssisähköllä enkä ole ikinä 0 hintasta laskua saanut🤔
Oletko niin pöljä ettet ole nähnyt että on jopa miinustunteja ? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Onkohan pösähullu edes hengissä enää? Saanut sydärin?
Muutama kalliimpi tunti ei lisälyöntejä aiheuta, usein jopa nollan tuntumissa hinta
Huutista! Hinta taas nollissa🤣
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut koskaan ilmaiseksi sähköä, kyllähän siihen tulee maksuja, vaikka olisi joskus harvoin nolla c??? 😅😅
Monta kertaa oli viime ja toissavuonna niin että maksettiin rahaa takaisin kun käytti. Yhtenä hulluna päivänä tuli 70€ hyvitystä ja siitä oli jo siirrot ja verot miinustettu.
Vierailija kirjoitti:
Huutista, tällä hetkellä 44,52 senttiä kWh pösällä. :D Kannattaa olla pösä...p3llet!
Öööö, töissä oltiin, ei ollut kukaan käyttämässä sähköä. Nyt taas halpaa, mutta siltikin kulutus vain muutama kWh tänään.
Huutikset sun tyhmyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvi ainut mikä merkitsee meillä. Ei ole varaavaa lämmitystä ja kulutus yli kolminkertainen talvella. 3c määriksiä sais jo alle 7snt. Kieltämättä houkuttelisi.
Se on se ja sama minulle onko kesällä sähkö esim 2 vai 7 snt/kWh. Puhutaan kuitenkin nii pienestä erotuksesta euroissa per kk.
Juuri näin. Käytännössä talven hinnat määrittää mikä kannattaa ottaa.
Talvella pösä aina ollut onneksi halpaa, meillä noin 4,3snt/kWh
hölömää touhuu ainaki mitä enemmän kärsijöitä taloudessa. halvemmaks tulee se halvin yhtiö ja kilpailuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvi ainut mikä merkitsee meillä. Ei ole varaavaa lämmitystä ja kulutus yli kolminkertainen talvella. 3c määriksiä sais jo alle 7snt. Kieltämättä houkuttelisi.
Se on se ja sama minulle onko kesällä sähkö esim 2 vai 7 snt/kWh. Puhutaan kuitenkin nii pienestä erotuksesta euroissa per kk.
Juuri näin. Käytännössä talven hinnat määrittää mikä kannattaa ottaa.
Talvella pösä aina ollut onneksi halpaa, meillä noin 4,3snt/kWh
Oliko se silloin halpaa kun pösäläiset, myös julkkikset, uutisissa kiroili +1000€ kuukausittaisia sähkölaskuja?
Oli, meillä oli se vuosi 4,5snt/kWh laskuista katsottu.
Vierailija kirjoitti:
hölömää touhuu ainaki mitä enemmän kärsijöitä taloudessa. halvemmaks tulee se halvin yhtiö ja kilpailuttaminen.
Meillä kilpailutettu pörssi 0,41c marginaali ja 27kk keskiarvo 4,1snt/kWh. Ei taida määriksellä päästä tohon hintaan😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna aamulla taas kalliit perunat kun melkein puoli euroa /kWh😭
Klo 14 putoaa 0,5 cent
Klo 8 nousee 48 cent
Kivat kun juuri silloin töissä🤣
Pakko taas korjata kaikki sähkövempeleet siellä samaan aikaa ja nostaa pörssi huomiseksi kalliiksi 🙄 no sama se mulle, laitan kulppärin lttialämmityksen kiinni. Kaikki vehkeet onnladattu myt halvalla sähköllä. Huomenma pois kotoa niin ei menenkuin jääkaappipakastimeen virtaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko taas korjata kaikki sähkövempeleet siellä samaan aikaa ja nostaa pörssi huomiseksi kalliiksi 🙄 no sama se mulle, laitan kulppärin lttialämmityksen kiinni. Kaikki vehkeet onnladattu myt halvalla sähköllä. Huomenma pois kotoa niin ei menenkuin jääkaappipakastimeen virtaa.
Miksi et vaihda halpaa määräaikaiseen? Me otettiin Heleniltä kesäksi 2,1snt kwh 9kk.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika tyhmä kun olet pörssissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät pörssisähkön jos koet sen kalliiksi?
Autojen lataajat nostavat sitä. Maalla on kiva asua kun menee navetan sähkölaskuun ja naapurin auto samalla pientä korvausta vastaan.
Eipä tarvi töissä perunoita keitellä. Maksaa taas noin 0c kun pääsee töistä kotiin😂