Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö ikinä hallissa uimaan niin ettet peseydy ensin?

Vierailija
23.02.2007 |

tai että suihkuttelet itsesi bikinit/uimapuku päällä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotka vetävät biksut päälleen ja käväisevät suihkussa, mutta eivät peseydy.

Mutta mun työni on olla uinninvalvoja, en siis voi seisoa pesuhuoneessa vahtimassa peseytymistä. Mutta ihan *vinkivinki* mikäli näette näitä " biksuthuuhtaisuuimaan" tai " uikkaritsaunassa" asiakkaita niin voin tulla valvojalle mainitsemaan. Mä käyn aina huomauttamassa ko. asiakkaalle että " muistathan ensi kerralla peseytyä kunnolla ennen altaaseen tuloa" mikäli mulle vaan on kerrottu jonkun tekevän näin.

Vierailija
22/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijottelee asiakkaita suihkutiloissa...kyllä alkaa mietityttämään, että mikähän lesbo se tuossakin...

Vierailija:

eikä yksikään asiakas mene mun silmien edestä kuivana altaaseen. ei millään verukkeella. nipoa tai ei, säännöt on ja niitä noudatetaan. jos ei pesu kiinnosta niin sitten ei tulla uimaankaan. on muuten meidän hallissa parantunut allasveden laatu HUOMATTAVASTI sen jälkeen kun otettiin ihan tiukka linja käytäntöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallissa ei juurikaan ole muita asiakkaita, silloin yleensä pidän opettajille palopuheen että jokaikinen teini käy pesulla ennen kun tulee uimaan ja itse saatan tehdä " ratsian" . eli käyn suihkutilassa ja saunassa pyörähtämässä.

Olen ollut valvojana 5v. ekan vuoden sai tapella asiakkaiden kanssa mutta nyt viime vuosina ei tarvitse juurikaan huomauttaa enää kenellekkään. ja mua oikein kehutaan kun " pidän asiat järjestyksessä" :)

Vierailija
24/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan postaile siellä suihkutiloissa, yleensä vaan ohi kävelen!

mun päätyöni on olla altaan reunalla ja mikäli oku yrittää " kuivana altaaseen" niin käännytän takaisin.

Vierailija
25/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikä yksikään asiakas mene mun silmien edestä kuivana altaaseen. ei millään verukkeella. nipoa tai ei, säännöt on ja niitä noudatetaan. jos ei pesu kiinnosta niin sitten ei tulla uimaankaan. on muuten meidän hallissa parantunut allasveden laatu HUOMATTAVASTI sen jälkeen kun otettiin ihan tiukka linja käytäntöön.

Vierailija
26/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että sen pystyy jotenkin todentamaan.. Mutta ei sitä taida pystyä.

Vierailija
28/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauratti oikein: pyyhkeen sisällä puetaan bikinit päälle ja pälyillään ympärille, että ei varmasti kukaan näe. Naurettavaa ujostelua. Sitten äkkiä pyyhe naulaan ja uimaan suoraan pukukopista. Ja sama juttu kun tullaan pois altaasta. Kaksi pimua eilen tulivat vettä valuen pukutiloihin ja riisuivat bikinit pyyhkeen alla. Voi elämän kevät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä