Jani Mäkelä: Ei kannata osallistua
Laakso jo peruu osallistumisensa. Mitä tekee Keskisarja?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai Sheikki vielä perunut, vaan vasta arvioi uudelleen osallistumisensa.
Kyllä se lähetteli jo iltikselle tekstarin etten mene. Menee kuulemma hyvesignaloimaan Hurstin tapahtumaan.
Sivuhuomautuksena että on melko ristiriitaista käytöstä että menee patsastelemaan köyhien joulutapahtumaan, kun on itse ollut näyttämässä vihreää valoa kaikkein heikoimassa asemassa olevien toimeentulon leikkaamisesta. Se on sitä persulogiikkaa, jota ei ole liialla ällillä pilattu.
Tämä!
Laakso menetti kunnioitukseni. Pahinta politiikassa, koska kaikki siihen vedetään mukaan, on epäröinti tai ainainen takinkääntö
nimim. Eräs sininen
Ei kai Laakso nyt mene linnanjuhliin? Vai kehtaako?
Ottaako vasemnisto hänet nyt riveihinsä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Laakso nyt mene linnanjuhliin? Vai kehtaako?
Ottaako vasemnisto hänet nyt riveihinsä?
sheikki sanoo menevänsä Hurstin itsenäisyyspäivän tapahtumaan hyvesignaloimaan. Ei kuulemma mene linnan juhliin. Persulogiikka ei petä. Menee jakamaan hernekeittoa vähävaraisille kun on itse ollut päättämässä heikoimmin toimeentuleviin kansalaisiin kohdistuvista leikkauksista.
612-marssiin osallistuminen on keskisarjalta täysin epäisänmaallinen teko. Siitä ei ole kahta sanaa. Mutta tällaisia persut ovat: epäisänmaallinen vihalla käyvä räyhäjengi, joka hajottaa ja muuttaa pas.kaksi kaiken mihin koskee.
Jani Mäkelä käytännössä varmisti ulostulollaan, ettei häntä enää valita koskaan ryhmäpuheenjohtajaksi.
Hyvä niin, koska en ole koskaan erityisemmin pitänyt tyypistä.
Sivuhuomautuksena että on melko ristiriitaista käytöstä että menee patsastelemaan köyhien joulutapahtumaan, kun on itse ollut näyttämässä vihreää valoa kaikkein heikoimassa asemassa olevien toimeentulon leikkaamisesta. Se on sitä persulogiikkaa, jota ei ole liialla ällillä pilattu.