Tuet tuli tänään ja vuokran/pakollisten laskujen jälkeen jäi 43.20€ loppu kuuksi rahaa, miten selvitä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Kerro mihin menen? Olen hakneut töihin mutta kukaan ei palkkaa
Ap
Mitä sinä osaat tehdä? Mikä koulutus, mikä työkokemus?
Koulutus on lukio ja työkokemusta hyllytyksestä ja kahvila työstä
Ap
50 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet, ethän sä ole tähänkään asti maksanut itse vuokraasi.
Ihan itse maksoin verkkopankissa
Ap
Parasta suppilovahveroaikaa, metsään siitä. Siinä erittäin hyvä kuitulähde. Sit sipuleita ja perunoita.
p.s. karsi "pakollisista menoista"
Vierailija kirjoitti:
P i l l u l l a tienaa
Mutta älkää luojan tähden menkö antamaan rahoja etukäteen! Mä tein niin, ja sinne meni ne rahat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P i l l u l l a tienaa
Ei ole pillua minulla
Ap
Eikä aivoja.
Jauhenlihamies on vajaa ja syrjäytynyt kun ei ole hankkinut itselleen koulutusta. Loisii veronmaksajien rahoilla ja valittaa. Onh siinä elämäntyö.
Mene äidin luokse syömään aina kun mahdollista. Tai soita jos äitee lainaisi rahaa tai toisi ruokaa.
Eli sulla on 400e liian kallis vuokra ja/tai liikaa kuluja (pakolliset kuten vesi ja sähkö maksetaan sulle erikseen kuten tiiät). Joten syöt kuukauden kaurapuuroa ja etsit halvempaa asuntoa ja irtisanot ne "pakolliset" menot (vaikka jättäsit halvimman puhelinliittymän 25e ja bussikortin 60e niin jää yli 300e mistä vähentää). Etsit töitä tai haet opiskelemaan vaikka työkkärin kautta. Tai sit syöt kaurapuuroa myös ens kuun. Muita neuvoja ei tohon ole.
Ensimmäisenä käyt laskut läpi ja peruutat kaikki ylimääräiset ja turhat tilaukset, joista laskutetaan. Siten ainakin ensi kuussa jää enemmän ruokaan rahaa.
käy nyt ostamassa ne 30 purkkia hernekeittoa ja loput rahat laitat visusti talteen. Kun nälkä iskee, niin menet äidillesi syömään.
Aloitat myymällä läppärisi ja menemällä v ttuun tältä palstalta.
Ja sun pakolliset menot oli kenties uudet merkki vaatteet, hygieniatuotteet, kallis salikortti ja kallis bussikortti sekä 80€ lohikeitto...
Sä vaan ootat että joku jättää sulle taas setelinipun penkin alle