Tuet tuli tänään ja vuokran/pakollisten laskujen jälkeen jäi 43.20€ loppu kuuksi rahaa, miten selvitä?
Kommentit (54)
Minulla napsahti 4000 euron kuukausittaiset osingot tilille. Mihin käyttäisin ne? On tämä elämä ahdistavaa..
Vierailija kirjoitti:
Ala tehdä joulupukin keikkaa.
Ai niin, eihän sinulle ideat kelvanneet. Kun ei Helsingissä ole lunta eikä marjoja.
*tirsk*
Tässä Konala, ole hyvä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5846610/ostin-ison-setin-ruokaa-alle-eu…
Mulla on hyvin pieni eläke, mutta asumistuki evättiin kun mulla on omaisuutta eli olen osakkaana kuolinpesässä. Killinkiäkään en ole perintöä saanut, vaikka perintövero piti maksaa vuosia sitten. Kyllä minä pärjään sillä kun on pienet tulot, niin menotkin on pidettävä pieninä.
Joku räppäsi: Ne tekee töitä sen eteen..ap.
Ethän sinä ota neuvoja vastaan. Tämänkin länkyttämisen sijaan voisit hakea töitä. Et ole muuten vastannut kysymykseen osaamisestasi. Jos olet ammattitaidoton tollo, ei sinua kukaan työllistä.
Onpa täällä tänään äkäistä porukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä ota neuvoja vastaan. Tämänkin länkyttämisen sijaan voisit hakea töitä. Et ole muuten vastannut kysymykseen osaamisestasi. Jos olet ammattitaidoton tollo, ei sinua kukaan työllistä.
Konalalla tosiaan ei ole mitään koulutusta tai oikeaa työkokemusta yhtään mistään. Ihan itse on moneen kertaan asiaa korostanut.
Vierailija kirjoitti:
Joku räppäsi: Ne tekee töitä sen eteen..ap.
Kova duuni on rahaa, laulaa sama räppäri.
Ostat kopan hyvää olutta ja haet lisää tukia.
Neuvo: selviät samalla tavalla kuin selvisit viime kuustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Kerro mihin menen? Olen hakneut töihin mutta kukaan ei palkkaa
Ap
Mitä sinä osaat tehdä? Mikä koulutus, mikä työkokemus?
Koulutus on lukio ja työkokemusta hyllytyksestä ja kahvila työstä
Ap
Jaha, konalan jauhis sekopää taas vauhdissa
Sitten sinä kupsahdat pois.
Kaikki hurrasivat ja taputtivat ajatukselle.
Saa sillä kopallisen kaljaa, ei mitään hätää.
Mene fas istien soihtukulkueeseen. Kyllä veljet auttavat. Onhan siellä persujakin iso lauma.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvin pieni eläke, mutta asumistuki evättiin kun mulla on omaisuutta eli olen osakkaana kuolinpesässä. Killinkiäkään en ole perintöä saanut, vaikka perintövero piti maksaa vuosia sitten. Kyllä minä pärjään sillä kun on pienet tulot, niin menotkin on pidettävä pieninä.
Kyllä minä ainakin saan asumistukea vaikka on omaisuutta. Toimeentulotukea ei saa jos on omaisuutta.
eri
Ala tehdä joulupukin keikkaa.
Ai niin, eihän sinulle ideat kelvanneet. Kun ei Helsingissä ole lunta eikä marjoja.