Saman sukupuolen suhde ja lapsihaave
Aloin seurustelemaan bi-naisen kanssa. Hän on ihana, rakastava ja älyttömän rakastettava. Ollaan keskusteltu lapsista ja hän ehdottomasti sellaisen tahtoo. Minä myös. Sovimme, että hän voi harrastaa seksiä entisen tapailukumppaninsa kanssa, jotta lapsi saisi alun.
Nyt kuitenkin asia on alkanut ahdistamaan minua paljon. Ällöttää ajatus hänestä ja miehestä yhdessä, ja millaista heillä nuo hetken mahtavat olla. Tiedän kuitenkin, että heistä ei paria koskaan tule, mutta koen silti mustasukkaisuutta. Tunne on minulle täysin vieras.
Yritin keskustella asiasta naisystäväni kanssa, mutta peruin puheeni kun huomasin paljon hän lapsen tahtoo.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terweyss ja Puhtauss
Hyi.
Ei lapsia lesboille. Ei ole terveet olosuhteet sellaiset lapselle.
Muuten tietysti lesbot saavat lytyytellä lättäpimppaa keskenään niin paljon kuin haluavat - ja nehän siis vaa-ll-tt-aa-vv-aa-ss-tt-ii haluavat ihan kiimoissaan koko ajan eikä niiden elämään muuta mahdukaan - ja jos lasta ei sotketa tuohon niin sittenhän se on lesbojen oma asia tuo litsis-lätsis -mania eikä se muille kuulu.
Asiaton kommentti. Ei se sukupuolta katso saako lapsi terveet olosuhteet. Kasvatus sen kertoo.
Se on perverssi joka kieltää lapsen perustavanlaatuisen ihmisoikeuden isään ja äitiin, vain isän ja äiden suhde on lähtökohdalta terve olosuhde lapselle.
Tietysti kunnollinen kasvatus kuuluu asiaan, mainitsemattakin
Homoseksuaalisuus ei aiheuta hedelmättömyyttä, joten se ei ole peruste yhteiskunnan maksamiin hedelmöityshoitoihin. Oman biologisen lapsen saaminen ei ole ihmisoikeus.
Muumimukimenetelmä.