Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen luonut päähäni mielikuvitusrakkaussuhteen mieheen joka oikeasti vain vihaa minua aivan hirveästi ja joka ei tietenkään ole edes

Vierailija
02.12.2024 |

Apua! Olen luonut päähäni mielikuvitusrakkaussuhteen mieheen joka oikeasti vain vihaa minua aivan hirveästi ja joka ei tietenkään ole edes olemassa minua varten. Tämä on ihan hirveetä ja aivan sairasta. Mitä tehdä että saan tämmöisen hulluuden loppumaan? Mitä arvelette - kuinka tämmöiseen tilanteeseen olen edes voinut päätyä? Olen kuin pieni lapsi jolla mielikuvitusystävä!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä? Mä olen 50 ja olen koko ikäni pitänyt mielikuvituspoikaystäviä. Ne tuovat paljon iloa elämääni. On se sitä paitsi hauskaa, kun tällainen vanha lihava akka voi saada vaikka minkä filmitähden minkä milloinkin tahtoo, toki vain mielikuvituksessa, mutta mun mielikuvitus on niin eläväinen että täysin korvaa tosielämän suhteet. Vielä vähän seksileluja mukaan niin kaikki tarpeet tulee tyydytettyä.

Vierailija
2/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä? Mä olen 50 ja olen koko ikäni pitänyt mielikuvituspoikaystäviä. Ne tuovat paljon iloa elämääni. On se sitä paitsi hauskaa, kun tällainen vanha lihava akka voi saada vaikka minkä filmitähden minkä milloinkin tahtoo, toki vain mielikuvituksessa, mutta mun mielikuvitus on niin eläväinen että täysin korvaa tosielämän suhteet. Vielä vähän seksileluja mukaan niin kaikki tarpeet tulee tyydytettyä.

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat olla. Vähälukuisia ne, joilla ei mitään mielikuvitusta olisi. Rikastuttaa harmaata arkea. 

Vierailija
4/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ihastunut tyyppiin joka vihaa sinua?

Vierailija
5/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mielikuvitusrakkaussuhde naiseen joka vihaa sua.a bimp

Vierailija
6/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli niin sekavaa settiä, että edes mä en tajunnut yhtään.

Ja mä oon oikeasti mielenvikanen 😳

Vierailija
7/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua vaivaa limerenssi? Traumaattinen lapsuus tai nuoruus yleensä taustalla. Siihen viittaisi tuokin, että kuvitusmies vihaa sinua.

Vierailija
8/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kommentti. Eikö sinulla ole mielikuvitusta? 

Vierailija
9/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti siitä. Itselläni kaikki muuttui lopulta todeksi ja välillä kaipaan tuota mielikuvitusaikaa. Niin hullua kuin se onkin. 

Vierailija
10/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat olla. Vähälukuisia ne, joilla ei mitään mielikuvitusta olisi. Rikastuttaa harmaata arkea. 

Ei mulla ole mitään harmaata arkea - päinvastoin... ja kun 20v nuoremmat miehet juoksee perässä mutta aivot varattu jollekin täydelle mielikuvitusolennolle. Siitä on ollut hyötyä kun palstailee ja voi kuvitella kaikkea meidän suhteeseen ja kirjoittaa sitten siitä. Ehkä tämä on sitä että ei halua ja uskalla tulla hylätyksi ja jotenkin pitää roikkua hinnalla millä hyvänsä. Joskus joku vastailee mun juttuihin palstalla sellaisella tavalla että kuvittelen että siellä se mielikuvitusrakkausmies vastailee. Tiedän että koen tämmöisen oikeastaan kiusaamisena ja häiritsee ihan hirveästi. Mutta omapa on vikani kun kaikki on vaan mielikuvituksen tekemää tepposta ja vain itseäni voin syyttää. Olen riippuvainen jo palstasta  sen takia että täällä 'joku nk näkymätön käsi' vastailee mulle - ja se EI OLE KUKAAN OIKEA IHMINEN. Tästä on vaara sairastua ja masentua. Piti taas tulla palstalle katsomaan olisiko mun ihastus lähettänyt mulle vaikka halauksia. Sellaisia kun niin kovasti tarvitsisin. Jos olisi joku oikea niin saisi heti tulla tänne hoitamaan mun henkisiä tarpeita ja tyhjyyttä. Tyhjyys ei kuitenkaan ole mitään harmaata arkea vaan siis terveen ja aidon ja oikean partnerisuhteen puutetta... täysi puute siis! Jonka olen täyttänyt mielikuvitushahmolla. On tämä surullistakin! Olisi niin ihanaa olla nyt oikeasti rakastunut ja elää tunteet jotka nuorena jouduin tukahduttamaan kun jouduin pahoinpidellyksi ja meidän juttu loppui siihen sitten - paluuta ei ollut. 

Vierailija
11/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa se mies vaikka jeesuksella. Jeesus on monen muunkin mielikuvituskaveri

Vierailija
12/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, en minä ap sinua vihaa. En vain ole kiinnostunut ei-vaaleista, lyhyistä, pötkömallisista, tatuoiduista, lävistetyistä suorittavan portaan naisista. Ei se amk/yamk tee sinusta akateemista vaaleaverikköä edustusvaimokseni.  

Vierailija
13/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaa se mies vaikka jeesuksella. Jeesus on monen muunkin mielikuvituskaveri

😂😂😂

Vierailija
14/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

incelit

Vierailija
15/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään harmaata arkea - päinvastoin... ja kun 20v nuoremmat miehet juoksee perässä mutta aivot varattu jollekin täydelle mielikuvitusolennolle. Siitä on ollut hyötyä kun palstailee ja voi kuvitella kaikkea meidän suhteeseen ja kirjoittaa sitten siitä. Ehkä tämä on sitä että ei halua ja uskalla tulla hylätyksi ja jotenkin pitää roikkua hinnalla millä hyvänsä. Joskus joku vastailee mun juttuihin palstalla sellaisella tavalla että kuvittelen että siellä se mielikuvitusrakkausmies vastailee. Tiedän että koen tämmöisen oikeastaan kiusaamisena ja häiritsee ihan hirveästi. Mutta omapa on vikani kun kaikki on vaan mielikuvituksen tekemää tepposta ja vain itseäni voin syyttää. Olen riippuvainen jo palstasta  sen takia että täällä 'joku nk näkymätön kä

Pitäisiköhän sun käydä jossain vähän juttelemassa...

Vierailija
16/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan ettet vajoa psykoosiin. Kuulostaa aika vaaralliselta, vaikka nyt tajuatkin, että on vain mielikuvitustasi.

Vierailija
17/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä kommentti. Eikö sinulla ole mielikuvitusta? 

Eikö mielikuvituskaverit yleensä ole edes kivoja?

Tää kuulostaa jo hieman skitsofreeniselta. 

Vierailija
18/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa mielikuvitusrakkaus? Eikö koko miestä ole oikeasti olemassa vai kuvitteletko vain rakkaussuhteen olemassaolon?

Vierailija
19/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää! Kuinka monta miestä minulle oikein ilmestyi kun kirjoitin tämän vuodatukseni?

Jeesusta en käytä mielikuvitushahmona koska Hän on oikeasti elämässäni ja toisessa roolissa. En voisi kuvitella itseäni edes IKEAan mööpeliostoksille Hänen kanssaan. Hän on mukanani kun teen ties mitä muita asioita... ja tietysti aina kun olen kävelylenkilläni. Siellä mielessäni rukoilen että Hän hoitaisi muutamia asioita - useitakin.

Tämä joka on mielenvikainen jo ennestään ja siksi ei ymmärrä mitään voisi olla oikea tyyppini...

Sitten tämä joka sanoo että sekavaa settiä... ei halua paljastaa itseään että hän se taitaa olla koska ymmärsi kaiken mistä lasikenkääni puristaa... mutta leikkii kissa-hiirileikkiä eikä halua paljastaa itseään...

Sitten tämä joka sanoo että nauti nyt koska kaikki voi muuttua todellisuudeksi... EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ... tässä varsinainen VITTUilija... kehtaa jopa vihjailla ja panna vettä mun myllyyn... mulla mylly jo muutenkin vetinen... etsikööt pyllyn jostain muualta... 

Saa nähdä montako muuta boifrendiä mulle vielä ilmestyy ennen kuin tämäkin päivä on loppu... Huomenna tulostan kaikki kirjoitukseni ja postitan KORVATUNTURILLE JOULUPUKILLE JA TOIVON, ETTÄ LÄHETTÄÄ MULLE VAIKKA KEN-barbi-NUKEN... jota mä voin syöttää ja juottaa... se saa pissiä ja mä voin kyllä hoitaa sen vaipat - ei haittaa kun kokemusta on sairaalasta joskus opiskelijavuosilta... 

SINÄ MIES - JOS VIELÄ ILMESTYT KETJUUNI NIIN ANNA ITSELLESI EDES JOKU 'NIMI' että tiedän kenen kanssa puhun eivätkä äijät mene ihan sekaisin... mulla ei ole mitään keinoja käsitellä jotain miesmassoja...

Vierailija
20/32 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu? 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi