Seksityöntekijä
Olen harkinnut ko. ammattilaisen satunnaista palkkaamista.
Miten, mistä ja mitähän kustantaisi esim tunti?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu jossain lomapaikassa. Könttäsumma, mitä vastaan voi panna koko viikonlopun. Tällaista olen ajatellut.
Niin, mutta mistä hommaisit partnerin(naisen)?
Ja paljonko olisit könttänä valmis maksamaan?
Siisti mies, hotellissa viikonloppu, 500,- €. Perus seksiä, ei mitään pervoja leikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu jossain lomapaikassa. Könttäsumma, mitä vastaan voi panna koko viikonlopun. Tällaista olen ajatellut.
Tunti 250e, viikonloppu kivassa mökissä, kaikilla mukavuuksilla ja normi seksillä 800-1000e.
N.23v
Riippuu varallisuudesta. Joku maksaa 1000 euroa ja enemmän kun ei ole rahasta kiinni.
Etelänaapurissa tunti noin 50- 100 e. Viikonloppuseura voi olla vaikka 300. Paras vielä jos on naisella paikka jossa oleilla, saa hotellin ja seksin samalla. Joku antaa ilmaiseksikin. Tai vaikka kauppareissua vastaan.
Ok, 250,00 kuulostaa kohtuulliselta.
Ei ollenkaan paha hinta. Mitä on normi seksi sperman ruiskutus rinnoille, suihin ottaminen, tissipano. Peräaukoon panoa en harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan paha hinta. Mitä on normi seksi sperman ruiskutus rinnoille, suihin ottaminen, tissipano. Peräaukoon panoa en harrasta.
Ihan normaalia rakastelua. Pussailua, hieromista, yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää, jos muuten saa!
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Siisti mies, hotellissa viikonloppu, 500,- €. Perus seksiä, ei mitään pervoja leikkejä.
500 on ennemminkin yhden yön hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
500 on ennemminkin yhden yön hinta.
Ny menee hieman sekavaksi. 250e tunti, 500e yö. Yö on monta tuntia.
Netistä kun tilaa niin hinnat on 80€ suikkari, 100€ panemista 30 min, 150€ tunti, 800€ - 1200€ yön yli. Ekstroja onkin sitten tarjoajasta riippuen eri hintasia.