7000 euroa maksoi Niina Kuhdan lihavuusleikkaus
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaan syönyt vähemmän niin olisi säästänyt rahaa ja vaurastunut
Niinpä. Kauheat rajoitteet tuon leikkauksen jälkeen. Ei saa enää ikinä juoda tippaakaan alkoholia, vitamiineja pitää syödä loppuelämän yms.
Ei ole mitään rajoitteita leikkauksen jälkeen. Voi olla että jotkut ruoka-aineet ei enää sovi mutta itselle ainakin sopii kaikki. Ja alkoholia voi juoda, ei sitä mikään estä. T: Virossa myöskin leikattu
Täytyy vaan olla tosi varovainen, ettei mahalaukku veny uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kauheat rajoitteet tuon leikkauksen jälkeen. Ei saa enää ikinä juoda tippaakaan alkoholia, vitamiineja pitää syödä loppuelämän yms.
Alkoholia ei suositella. Tiedän tapauksen, henkilö ei laihtunutkaan : alkoi syömään sulaa suklaata ja kyllähän se alkoholikin kurkusta kulahti.
Tää leikaus tulisi tehdä kaikille yli 80kg naisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tulisi ymmärtää, että lihavuus on korvien välissä, ei se leikkaamalla korjaannu.
Joo, näin lihavana allekirjoitan tuon. Nyt Niina kokoajan miettii ruokaa, kun joutuu syömään soseita.
Niin joutuu syömään soseita ekan kuukauden leikkauksen jälkeen. Sitten voi syödä normaalia ruokaa. Voi kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia ei suositella. Tiedän tapauksen, henkilö ei laihtunutkaan : alkoi syömään sulaa suklaata ja kyllähän se alkoholikin kurkusta kulahti.
Alkoholia ei suositella kenellekään, en ainakaan ole kuullut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Nina tietää rahavaransa ja sen mihin käyttää. Onnea hänelle ja kaikkea hyvää jos leikkaus oli hänestä hyvä juttu.
Tuosta painosta, vuosia sitten olin lääkärissä ja kerroin lihoneeni talven aikana 2 kg. Lääkäri huudahti: se on aivan liikaa tuossa iässä!! Kerroin, että talven aikana tulee vähemmän liikuttua, mutta tilanne korjaantuu kun puuhailen mökillä kesällä 4 kuukautta. (Painoni on noin 60 kg). Pidin tuosta lääkäristä kun hän oli suorapuheinen, minulle se sopii mainiosti. Oikein mielelläni kävin hänellä, on jäänyt eläkkeelle. Eräs ystäväni ei pitänyt kun kyseinen lääkäri oli huomauttanut tupakanpoltosta ja toinen ei tykännyt jostain muusta syystä.
Niin, katsos kun niistä addiktioista ei pääse sillä, että joku huomauttelee. Sun kaksi kiloasi on helppo ottaa pois, mutta oikeasti syömishäiriöinen ylipainoinen henkilö ei parane sillä, että sinä sille sanot että lopetat vaan syömisen tai lopettaako tupakoitsija vaikka kuinka sille jankuttaisit? Miksihän narkkaritkin tarvitsevat vieroitushoitoa. Sen kun vaan lopettavat
Ja nyt nina painaa 120 kiloa enemmän vai mitä tää lihavuusleikkaus tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs keski-Euroopan viininjuontikulttuuri
Kotimaiseen lihavuusleikkaukseen pääsyn ehtona on sovitun kilomäärän pudotus painosta, mahtaako Viroon päästä nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Hyppynaru ja hulavanne maksaa noin 20€.
Ei ne auta jos ei niitä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko, että lähtöpaino oli 101 kiloa! Kuvien perusteella paljon enemmän. Pari senttiä lyhyempänä painoin aikoinaan 100 kg enkä todellakaan ollut noin iso, vaikka ylipainoa reilusti olikin.
Itsekin mietin tuota painoa, olen saman pituinen kuin Niina ja painanut enimmillään lähes 100 kiloa, mutta en näyttänyt noin isolta. Taitaa johtua vartalonmallista, Y-vartaloiset näyttävät usein isommilta mitä ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko, että lähtöpaino oli 101 kiloa! Kuvien perusteella paljon enemmän. Pari senttiä lyhyempänä painoin aikoinaan 100 kg enkä todellakaan ollut noin iso, vaikka ylipainoa reilusti olikin.
Mä ihmettelin ihan samaa. Olen 10 senttiä lyhyempi ja lähtöpaino oli 96 kiloa enkä ollut noin tukevassa kunnossa.
Elin 40 vuotta normaalipainoisena. En voinut silloin kuvitella olevani joskus lihava. Nyt olen , eikä niistä pääse eroon syömällä vähemmän. Paasto auttaa vähän, mutta mikään ei auta tarpeeksi. Lihavuus on monella hoikalla korvien välissä.b
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin mietin tuota painoa, olen saman pituinen kuin Niina ja painanut enimmillään lähes 100 kiloa, mutta en näyttänyt noin isolta. Taitaa johtua vartalonmallista, Y-vartaloiset näyttävät usein isommilta mitä ovatkaan.
Tisseissä on jo monta kiloa ylimääräistä. Laihtumisen jälkeen edessä rintojen kiinteytysleikkaus, roikkumaanhan nuo jää.
Yllättävän hyvännäköinen nainen! Rumempia lylleröitä näkyy katukuvassa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt. Olin lääkärissä pitkään jatkuneiden selkäkipujen vuoksi ja lääkäri sanoi, että jos viskilasillinen illalla rentouttaa, niin on se parempi vaihtoehto kuin kemialliset myrkyt, joten ota vaan se viskilasillinen, jos sillä pärjää.
Isot rinnat että ne kun pienentäisi niin paino tippuisi 6kg vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tulisi ymmärtää, että lihavuus on korvien välissä, ei se leikkaamalla korjaannu.
Kyllä lobotomia auttaisi tuohon.
Saattais auttaa sullekin, ainakin niitä jotka joutuvat kanssasi tekemisiin.
juu. Silleen sitä vaan laihtuu. Syö vähemmän.