Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit ollut Titanicilla, niin olisitko pelastunut?

Vierailija
22.02.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rikas, niin todennäköisesti pelastuisin. Mutta köyhä kun olen, niin en...

Vierailija
2/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 20-30m edestä joten kyllä mä yhdestä titanicistakin oisin selvinny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran vilukissa, että kylmä vesi olisi vienyt hengen hetkessä - ellen sitten olisi jo painunut pohjaan hylyn mukana = /.

On meilläkin jutut perjantain kunniaksi!

Vierailija
4/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa kenellä on kieroutunut niin kieroutunut huumorintaju, että paita jossa lukee " Titanic Swimteam 1912" huvittaa? :D

Vierailija
5/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljen vaimon isoisoisä hukkui ilmeisesti telkien taakse lukittuna (oli myös niitä tavallisia talliaisia) =(

Vierailija
6/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin joka tapauksessa tahtonut olla yhdessä lasten kanssa. Tai laittanut omat lapset + miehen etusijalle.

Vierailija
7/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäiskähtivät sinne potkuriin kun laiva nousi pystyyn ja mennyt kivuliaasti ihmismuussiksi. Sen jälkeen vasta hukkunut sinne kylmään mereen kauheissa tuskissa!

Vierailija
8/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen perusteella kakkosluokan naisista pelastui suurin osa eli sen perusteella: olisin pelastunut.

Olen lisäksi niin epäluuloinen ja merta kunnioittava, että takuulla olisin pukenut lapset ja painunut kannelle odottamaan pelastusveneeseen pääsyä ensimmäisten joukossa.

Jostain syystä tuo Titanic on aina tehnyt muhun suuren vaikutuksen, ekan kerran luettiin siitä koulussa 25v sitten ja se tuntui ahdistavalta jo silloin.

Vierailija
9/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä olisi heitä jättänyt. Kolmevuotias ja seitsemänvuotias itsessä kiinni ei paljoa uida.

Sitä vastoin kaksi vanhinta lastani olisivat ehkä selvinneet -- ovat jo isoja ja urheilullisia.

Vierailija
10/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuskin olisin omilla voimavaroillani tai kekseliäisyydelläni selviytynyt (olen pienikokoinen, vähävoimainen, hento, pelokas vilukissa), mutta toisaalta olen vaaleaihoinen nainen ja yläluokkaisesta perheestä, joten saumat päästä pelastusveneeseen ekojen joukossa olisivat kai olleet aika hyvät. Eikös siellä rikkaat naisihmiset olleet pelastujien valtajoukkoa...

Vierailija
11/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin Estonialla

Vierailija
12/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset poimittiin merestä pelastusveneisiin (joissa osa kuoli), ei sieltä myöhemmin ketään pelastettu suoraan merestä.

Vierailija
13/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut meressä olleet olivat jo kuolleita avun tullessa.

Vierailija
14/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyys tappoi, vaikka pinnalla olisi pelastusliivien kanssa pysynytkin. Ei siellä niin vain uitu kuten Kate Winslet makoiltuaan ensin jalkansa tunnottomiksi sängyn päädyn päällä...

Vierailija
15/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ehkä ees huomais jos laivalle kävis hullusti

Vierailija
16/16 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on ollut sellainen sekasorto, että se on kyllä tuurista kiinni, kuka pelastui ja kuka ei!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä