Teutonia y2k
Kommentit (3)
Ihan ok olleet näin kävellessä ja nukkumavaunuina. Muuten tuntuu ehkä jotenkin kömpelöiltä, en osaa selittää. Kasaamismekanismi on hankala ja vievät ison tilan kasattuina. Toisaalta, edelliset kärryt on Teutonian Timmyt, joten tiedän vertaavani näppäriin kuomurattaisiin...Mutta kai nämänkin on suht kevyet verrattuna moniin muihin yhdistelmiin. Teutoniahan luokittelee nämä " cityrattaiksi" eli taidettu tarkoittaa enemmän rataskäyttöön. Mutta mielestäni kivan näköiset ja lapsella tuntuu olevan hyvä niissä kölliä :-) Ei huono valinta, mutten enää kyllä ostaisi itse. Odotan vaan että kuopus kasvaa ja saadaan meidän Timmyt varastosta käyttöön...
Nykyäänhän ei Suomen markkinoilla näköjään myydä uutena kuin Y2K/2-mallia (http://www.teutonia.fi/y2k2.htm), jotka ovat kuomurattaat, joissa ei esim. saa aisaa käännettyä. Ovat sitten mahdollisesti hitusen kevyemmät kuin tavalliset yhdistelmät, mutta kuitenkin tukevat (mutta ketterät) pelit.
Sekä avattuna että kokoon taitettuna rattaat vievät aika pitkän tilan verrattuna viimeisimmän muodin mukaisiin Bugaboo-tyyppisiin rattaisiin.
Kuomun sisäpuolen pinnoite kului minun rattaissani nopeasti ruman näköiseksi ja sadesuoja oli tosi rimpula, mutta muuten olen tyytyväinen laatuun.
tarvita rattaita enää, mutta jos vielä joskus sellaiset tarvittaisiin niin ostaisin sellaiset HETI! Oli ne sen verran mukavat ja kivat menopelit!