Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus päätynyt pyytämään anteeksi joltakin exältä (tai ehkäpä joltain muulta tärkeältä ihmiseltä)? M/N? Mitä, minkälainen juttu?

Vierailija
01.12.2024 |

Oletko joskus päätynyt pyytämään anteeksi joltakin exältä (tai ehkäpä joltain muulta tärkeältä ihmiseltä)? M/N? Mitä, minkälainen juttu? Olisiko tämä vielä edessä tässä elämässä? Jos olet niin mihin konkreettiseen anteeksipyyntö sitten johti varsinkin jos ette ole missään tekemisissä toistenne kanssa enää? Vai oliko anteeksipyyntö vain joku tyhjä sanojen ulosheitto, jolla ei oikein mitään ainakaan käytännön merkitystä siis sille jonka pitäisi sitten antaa sinulle anteeksi. Mikä merkitys sillä anteeksipyynnöllä on tämmöisessä tilanteessa sen pyytäjällekään??? Vai onko suurikin merkitys - ainakin se kuvastaa että arvelee tehneensä jotain ikävää ja ainakin tajunnut tämän edes jollakin tavalla. Ehdottomasti tarvittaisiin keskustelua anteeksipyynnön ympärille, vai eikö edes sitä?  

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän olen kokenut ja vieläkin painaa mieltä. En ole varma että olen siinä tilanteessa edes sanonut jotain että OK. Sitten olisi pitänyt vielä lyödä kättä päälle, mutta en muista yhtään mitä tein vaan muistan vain että minulla oli heti vaikeuksia tarttua käteen, joka... PELKKÄÄ TRAUMANJATKOA KAIKKI...  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla