Vauva ja ero tulossa...
Kuinka olette pystyneet eroamaan silloin kun vaimo on raskaana ja lapsia on ennestään useampia? Olemme ajautuneet kys. tilanteeseen ja itse en todellakaan enää jaksa.
Kyse ei ole siitä että "pienten lasten kanssa on parisuhde aina vaikeaa" vaan siitä että menetän mielenterveyteni jos jatkan liittoa.
Kommentit (67)
Ei sinulle ap ymmärrystä löydy nyt, eikä löydy jatkossakaan. Ei ole ok, jättää raskaana olevaa yksin huolehtimaan lapsista. Se, että pikkulapsiaika on rankkaa, ei tarkoita sitä, että voisit heittää hanskat tiskiin ja lähteä. Olet aikuinen, lastesi isä ja sinä huolehdit heistä.
Tarvitsette varmasti kumpikin vanhempi hetken huilaustaukoa. Pyytäkää isovanhempia apuun tai palkatkaa lastenhoitaja.
Miksi kaikki täällä syyllistävät minua... vaikka lapsen tekoon tarvitaan myös se toinen osapuoli. ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä vain on tapana heti alkaa moralisoimaan tai laukomaan kommentteja kuten "miksi et eroa, hanki elämä, vika on sinussa..." jne.
Olisi mukavampi saada sellaisia kommentteja heiltä jotka ovat kokeneet samaa, eli tässä tapauksessa eron kun on pieniä lapsia. ap
Minäkin kaipaan niitä käytännön kokemuksia. Lapsi vähän alta vuoden ja ero tulossa. En enää jaksa. Vauva voi selvästi paremmin (minusta puhumattakaan) kun vaan hoidamme häntä vuorotellen näkemättä toisiamme. :(
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki täällä syyllistävät minua... vaikka lapsen tekoon tarvitaan myös se toinen osapuoli. ap
Avauksessahan annoit ymmärtää jotain muuta. Olet trolli.
Vierailija kirjoitti:
Uhriudupa vielä täällä ihmisten edessä vähän lisää.
Jätä se eukko ja ota nuorempi nainen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avauksessahan annoit ymmärtää jotain muuta. Olet trolli.
Voit tunkea trollin sinne, minne aurinko ei paista. ap
Vierailija kirjoitti:
Koska lasten hoitoon tarvitaan myös molemmat vanhemmat. Ei omista lapsista saa omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän kalusi sinne tyrkkäsit!!!
Kyllähän se nyt isukin pitää saada tilaa ja uusi nainen. Eli eroat vaan ja jätät vaimon pärjäilemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että nämä miehet kulli pystyssä siittää kakaroita, mutta pakenee vastuuta. Kasva jo aikuiseksi miesvauva ja ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy.
Eikö nainen voi pitää haarojaan kiinni, jos ei pysty huolehtimaan lapsesta. Suomessahan on muutenkin politiikka, että yksi vanhempi riittää. Kuka tahansa mielisairas kissanainen saa hankkia ykain lapsen, ja se on oksettavaa. Yksinhuoltajuus pitöisi olla rikos, koska tehän haluatte oikeuden sarja-abortteihin.
Mitä se lapsi sillä isällä oikein tekee? Pääsee maistamaan miesten pahuutta jo lapsuudessaan?
Ihan lohdutuksen sana, että vauva-aika ei kestä pitkään ja lapset kasvavat nopeasti. Uskon, että kadut, jos nyt lähdet.
Olisit onnellinen. Monet suomalaiset haaveilevat lapsista eivätkä niitä koskaan saa. Lapset ovat iloinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Koska sä olet se paskapää joka on hylkäämässä perheensä. Toivon mukaan olet vain typerä trolli.
Jospa onkin niin että apn puoliso on pettänyt ja ollut uskoton aplle olemalla välinpitämätön ja ohlkävelevä raskausaikaanaan eikä huomioinut apta millään tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että nämä miehet kulli pystyssä siittää kakaroita, mutta pakenee vastuuta. Kasva jo aikuiseksi miesvauva ja ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy.
Eikö nainen voi pitää haarojaan kiinni, jos ei pysty huolehtimaan lapsesta. Suomessahan on muutenkin politiikka, että yksi vanhempi riittää. Kuka tahansa mielisairas kissanainen saa hankkia ykain lapsen, ja se on oksettavaa. Yksinhuoltajuus pitöisi olla rikos, koska tehän haluatte oikeuden sarja-abortteihin.
Mitä se lapsi sillä isällä oikein tekee? Pääsee maistamaan miesten pahuutta jo lapsuudessaan?
Naiset tekevät miehistä pahoja vaikutteillaan. Naiset ovat kaiken pahan alku ja juuri. Miesten mielenterveys tuhoutuu naisen seurassa. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa onkin niin että apn puoliso on pettänyt ja ollut uskoton aplle olemalla välinpitämätön ja ohlkävelevä raskausaikaanaan eikä huomioinut apta millään tavalla?
Ei ap:lla mitään puolisoa ole vaan on vain typerä ja idioottimainen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku persoonallisuushäiriöinen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku persoonallisuushäiriöinen kuitenkin.
No sekin vielä.
Kuka tämä on?