Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metsästäjä ampui itseään jalkaan

Vierailija
06.10.2023 |

Pitäisiköhän metsästäminen jo ihan oikeasti jättää oikeille ammatilaisille? Suurin osa metsästjistä tuntuu olevan aikamoisia tunareita. Ei ihme, että vahinkoja/"vahinkoja" sattuu.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009905844.html

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Vierailija
2/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko se jalkaansa supikoiraksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei koko juttua ole käännetty niin että "tappaja karhu" rynniköi päin ja ampui metsästäjää jalkaan

Vierailija
4/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäminen tai "metsästäminen" taitaa olla nykypäivänä kaikista helpoin tapa saada aseenkantolupa ja metsästysaseilla ei taida olla edes samalla tavalla määräaikaisuuksia kun esim. pistoolissa. Siksi siellä on noita onnettomuuksiakin korostuneissa määrin. Aseet on huollettu viimeksi edellisen metsästyskauden päättyessä, harjoittelemassa ei viitsitä käydä.

On tosi asiallisia ja huolellisia metsästäjiäkin, mutta se pieni törttöporukka riittää aiheuttamaan isot ongelmat kun aseista on kyse.

Vierailija
5/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon asunu maalla, ja yleensä ne metsästäjät on nimenomaan sellasia vanhoja äijän käppäniä kenelle olut maistuu 

Vierailija
6/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon asunu maalla, ja yleensä ne metsästäjät on nimenomaan sellasia vanhoja äijän käppäniä kenelle olut maistuu 

Me ollaan veljen kanssa 31v ja otetaan aina kunnolla viinaa kun mennään metsälle ja eräkämpälle.

Aina siellä aseet laukeaa väärässä paikassa.

Vierailija
8/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Ap:n mielestä suurin osa metsästäjistä on melkoisia tunareita ja silti tästä vuosittain aktiivisesta yli 200 000 tuhannen metsästäjän joukosta henkilövahinkoja aiheutuu vain 5-20. Eli miten on mahdollista, että vaikka suurin osa on melkoisia tunareita, niin silti enimmilläänkin henkilövahinkoja sattuu vuosittain alle promillelle aktiivisista metsästäjistä? (metsästyskortin kyllä lunastaa n.300 000 metsästäjää vuosittan, mutta oletetaan nyt, että noin kolmasosa ei käy metsällä joko ollenkaan tai hyvin vähän)

Vierailija
9/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patruunat laitetaan aseeseen vasta kun se on kädessä ja jahti alkaa,nyt ei ilmeisesti niin tehty.

Vierailija
10/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä metsästäjän vastaista propagandaa, globalistit haluaa että syöt hyttysiä ja asut häkissä.

Vierailija
11/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun myös maalla. Metsästysporukoissa on nuorempiakin. Kalja ja viina maistuu heillekin.

Vierailija
12/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista metsästysasetta pidetään repussa?

Vierailija
13/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä metsästäjän vastaista propagandaa, globalistit haluaa että syöt hyttysiä ja asut häkissä.

Ei mitään propagandaa. Suurin osa teistä metsästäjistä on sellaisia tunareita että hirvittää jo kun saatte haarukan käteenne.

Vierailija
14/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästäjät on sellaisia

Vierailija
15/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi asereppu osaa hinkata varmistimen pois päältä, kun ase heiluu repussa kävellessä. Ei kannattais pitää patruunoita piipussa, jos sillä kantaa. Yleensä repussa kyllä kannetaan kivääriä ja haulikko on kädessä. Erityisesti pulttilukkokiväärin varmistin on hankala aserepussa. Nyt oli kumminkin haulipiipusta saanut

Vierailija
16/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Ap:n mielestä suurin osa metsästäjistä on melkoisia tunareita ja silti tästä vuosittain aktiivisesta yli 200 000 tuhannen metsästäjän joukosta henkilövahinkoja aiheutuu vain 5-20. Eli miten on mahdollista, että vaikka suurin osa on melkoisia tunareita, niin silti enimmilläänkin henkilövahinkoja sattuu vuosittain alle promillelle aktiivisista metsästäjistä? (metsästyskortin kyllä lunastaa n.300 000 metsästäjää vuosittan, mutta oletetaan nyt, että noin kolmasosa ei käy metsällä joko ollenkaan tai hyvin vähän)

Kyllä tehotuotettua broileria, possua ja nautaa mässyttävät palstan somekäräjöitsijät tietävät miten asiat ovat ja mikä on moraalisesti oikein. 🙂

Vierailija
17/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitäköhän nämä ammattilaiset sitten olisivat?

Vierailija
18/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei piähä

Vierailija
19/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan veljen kanssa 31v ja otetaan aina kunnolla viinaa kun mennään metsälle ja eräkämpälle.

Aina siellä aseet laukeaa väärässä paikassa.

Kyllä me tiedämme millaiset "aseet" siellä laukeilevat.

Vierailija
20/99 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitäköhän nämä ammattilaiset sitten olisivat?

Miksi kaikki pitää aina vääntää rautalangasta? Ammattilaiset olisivat perusteellisen koulutuksen saaneita metsästäjiä. Tällä hetkellä suurin osa aktiivisista metsästäjistä on alkoholisoituneita amatöörejä.