Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Onko sinulla useampi romanttinen viritys

Vierailija
01.12.2024 |

menossa yhtÀ aikaa?

Minulla on! Ja se on ihanaa!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole yhtÀÀn ja vain yhden olisin halunnut, mutta hÀn alkoikin yhtÀkkiÀ perua tapaamisia. En enÀÀ jaksa tÀtÀ.

Vierailija
2/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtÀÀn ja vain yhden olisin halunnut, mutta hÀn alkoikin yhtÀkkiÀ perua tapaamisia. En enÀÀ jaksa tÀtÀ.

đŸ„ș Niin kurjaa. Voimia...olen kĂ€rvistellyt saman kaltaisessa tilanteessa. 

Ap

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan. Olisin halunnut yhden, mut hĂ€n ei kuulemma ole valmis. Nyt aion hankkia virityksiĂ€, on tosi yksinĂ€istĂ€kin. 

Vierailija
4/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On jotain virityksiÀ, mutta en saa sitÀ, mitÀ haluan, joten tilanne ei ole mitenkÀÀn ihana. PientÀ lohtua nuo viritykset toki tuovat.

Vierailija
5/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole yhtÀÀn viritystÀ tÀllÀ hetkellÀ. LÀhitulevaisuudessa toivon mukaan on ja silloin yksi kerrallaan kuten tÀhÀnkin saakka. Jos jostain ihmisestÀ kiinnostun, ei kiinnosta ollenkaan viritellÀ mitÀÀn muiden kanssa.

Vierailija
6/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No olisihan se piristÀvÀÀ nÀin pimeÀÀn aikaan. Mutta en tiedÀ jaksaisiko sellaista.

Vierailija
7/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtÀÀn viritystÀ tÀllÀ hetkellÀ. LÀhitulevaisuudessa toivon mukaan on ja silloin yksi kerrallaan kuten tÀhÀnkin saakka. Jos jostain ihmisestÀ kiinnostun, ei kiinnosta ollenkaan viritellÀ mitÀÀn muiden kanssa.

Mun viritykset on vakkari, jonka kanssa lÀhestytÀÀn henkisesti. Olen tuntenut ihastusta jo aiemmin, mutta mies on ollut vÀhÀn varovaisempi. Toki vÀlillÀ on pitkiÀ aikoja, ettei hÀn ehdi kÀydÀ. Silloin menee helposti sÀÀstöliekille.

Toinen on uusi tuttavuus, joka on ehdottanut tapailua ilman sitoumuksia. HĂ€n on vakuuttunut, ettĂ€ ihastuin hĂ€neen ensi nĂ€kemĂ€ltĂ€. Asia on pĂ€invastoin. Mies on tĂ€hĂ€n mennessĂ€ kĂ€yttĂ€nyt valtavasti energiaa pokailuuni. MikĂ€s siinĂ€. 

Vierailija
8/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole eikĂ€ voisi vĂ€hempÀÀ kiinnostaa moinen. Hyvin, hyvin, hyyyyyyyvin harva ihminen kiinnostaa minua seksuaalisessa ja romanttisessa mielessĂ€ ollenkaan, ja useampi sÀÀtö yhtĂ€aikaa kuulostaa rasittavalta. 

Jokainen tyylillÀÀn, joten kiva tietysti kun sinulla on tuo tilanne, kun se on se mitĂ€ haluat. 

Vierailija
9/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun viritykset on vakkari, jonka kanssa lÀhestytÀÀn henkisesti. Olen tuntenut ihastusta jo aiemmin, mutta mies on ollut vÀhÀn varovaisempi. Toki vÀlillÀ on pitkiÀ aikoja, ettei hÀn ehdi kÀydÀ. Silloin menee helposti sÀÀstöliekille.

Toinen on uusi tuttavuus, joka on ehdottanut tapailua ilman sitoumuksia. HĂ€n on vakuuttunut, ettĂ€ ihastuin hĂ€neen ensi nĂ€kemĂ€ltĂ€. Asia on pĂ€invastoin. Mies on tĂ€hĂ€n mennessĂ€ kĂ€yttĂ€nyt valtavasti energiaa pokailuuni. MikĂ€s siinĂ€. 

Ok, mikÀs siinÀ. Itse en jaksaisi tuollaista mutta en olekaan kiinnostunut kevytsuhteista enkÀ monisuhteilusta. T: edellinen

Vierailija
10/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mikÀs siinÀ. Itse en jaksaisi tuollaista mutta en olekaan kiinnostunut kevytsuhteista enkÀ monisuhteil

KÀrsin ÀskettÀin eron pitkÀstÀ avioliitosta. Nyt otan elÀmÀstÀ irti sen, mitÀ yli 5-kymppisenÀ saa.

Saman ikĂ€isiĂ€ ja eronneita on nĂ€mĂ€ miehetkin. 

Vierailija
11/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eikĂ€ voisi vĂ€hempÀÀ kiinnostaa moinen. Hyvin, hyvin, hyyyyyyyvin harva ihminen kiinnostaa minua seksuaalisessa ja romanttisessa mielessĂ€ ollenkaan, ja useampi sÀÀtö yhtĂ€aikaa kuulostaa rasittavalta. 

Jokainen tyylillÀÀn, joten kiva tietysti kun sinulla on tuo tilanne, kun se on se mitĂ€ haluat. 

No ei minuakaan aina kiinnosta. Nyt on nÀin.

Vierailija
12/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mikÀs siinÀ. Itse en jaksaisi tuollaista mutta en olekaan kiinnostunut kevytsuhteista enkÀ monisuhteil

LisĂ€ys: suhteeni eivĂ€t ole erityisen kevytsuhteita. Ne ovat enemmĂ€n friends with benefits. EnsimmĂ€istĂ€ kanssa seksisuhde on syvennyt ystĂ€vyydeksi ja toinen on nimenomaan ystĂ€vĂ€. HĂ€n vain kaipaa pientĂ€ lĂ€heisyyttĂ€ joskus. Siihen riittÀÀ minun puolestani pieni silittely tms. 

Ekan kanssa voisi oikeasti seurustella joskus, kun aika on sopiva. Toinen sopii keikoilla kĂ€ymiseen ja kaveruuteen. 

Vierailija
13/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kiitos mitÀÀn suhdevirityksiÀ. Yksin on hyvin.

Vierailija
14/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluaisin jo olla ihan rauhassa kaikilta lÀhestymisiltÀ.

Vierailija
15/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olispa ykskin. Where are u, my man??

N32

16/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ pystyn tapailemaan vain yhtĂ€ henkilöÀ kerrallaan. Toisaalta ymmĂ€rrĂ€n senkin, ettĂ€ jos on vasta alettu tapailla, niin voi tapailla toistakin samaan aikaan, kun kuitenkin harva tapailu etenee mihinkÀÀn, niin joku voi haluta pitÀÀ varalla muita kiinnostavia 

Vierailija
17/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

MĂ€ pystyn tapailemaan vain yhtĂ€ henkilöÀ kerrallaan. Toisaalta ymmĂ€rrĂ€n senkin, ettĂ€ jos on vasta alettu tapailla, niin voi tapailla toistakin samaan aikaan, kun kuitenkin harva tapailu etenee mihinkÀÀn, niin joku voi haluta pitÀÀ varalla muita kiinnostavia 

MÀ en pystyisi pitÀmÀÀn varallakaan jos edettÀisiin treffeille saakka. Tulis vaan heti pettÀjÀfiilis. Ei siis mun juttu. N32

Vierailija
18/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En voisi pitÀÀ itseÀni sellaisena ihmisenÀ kuin tahdon olla, jos minulla olisi useampia "virityksiÀ" kerrallaan.

Vierailija
19/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItsellÀ ei riittÀisi aika useampaan suhteeseen, ja vaikea myös kuvitella, ettÀ samaan aikaan löytyisi useampi yhtÀ kiinnostava. KyllÀhÀn se menee niin, ettÀ kun yksi on kaikkein kiinnostavin, eivÀt ne muut enÀÀ kiinnostaisi.

Vierailija
20/21 |
01.12.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

MÀ en pystyisi pitÀmÀÀn varallakaan jos edettÀisiin treffeille saakka. Tulis vaan heti pettÀjÀfiilis. Ei siis mun juttu. N32

Mietin tĂ€tĂ€, ja tulin siihen tulokseen, ettĂ€ tĂ€ssĂ€ iĂ€ssĂ€ ei tarvitse enÀÀ olla ehdoton. Jos ei virallisesti seurustella tai etsitĂ€ kumppania, voi deittailla. Kunhan sitten osaa hoitaa sen himmelin ja ne ihmissuhteet. 

Jos joku suhde alkaa syödĂ€ toista, kĂ€ydĂ€ hermoille tai kivasti syvetĂ€, on inventaarion aika. EikĂ€ se uudempi ystĂ€vĂ€ni edes tahdo sitoa kumpaakaan, elĂ€mĂ€ntilanteensa vuoksi. Toisella on vielĂ€ muut jutut vaiheessa. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ yhdeksÀn yhdeksÀn