Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on naisellinen kausi meneillaan; korkokenkia, naisellisia vaatteita, tukka hyvin ja meikkeja... Joskus taas saatan kulkea kuukauden tennareissa ja verkkareissa. Mistahan

Vierailija
22.02.2007 |

tämä vaihtelu johtuu? En tiedä voiko olla hormoneistakaan, eikö hormonikierukan pitäisi jonkin verran tasoittaa niitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa olla nainen, koska tyyliä voi vaihdella. Välillä mullekin iskee tennari-farkku-ponnari-kausi. Välillä tykkään Brigitellä tuperattuine hiuksineni ja mekkoineni.

Just nyt on mekko- ja meikkikausi, joulun alla menin matalakantaisissa kengissä ja toppatakissa.

Vierailija
2/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kausittain menee. Just nyt tykkään korkonilkkureista ja koruista, käytän hametta usein, meikkaan + käytän hajuvettä lähes joka päivä, lisäilen huulipunaa päivän myötä etc. Sitten saattaa mennä taas pitkiä aikoja, että kuljen vain farkuissa ja mustissa neuleissa, matalissa kengissä ja tukka ponnarilla ja ilman meikin häivääkään. En tiedä oikein mistä johtuu, mutta oletteko muut kausinaiselliset huomanneet, että tämä vähän häkeltää ympäristöä? Itse huomaan usein, että kun pölähdän vaikka hameessa ja saapikkaissa ja kevyessä päivämeikissä paikkaan, jossa olen viimeksi käynyt tosiaan tuossa farkut-tukka ponnarilla-lookissa, niin ihmiset katsovat vähän pitkään ja välillä kommentoivatkin, tosin ihan siis positiiviseen sävyyn että kylläpäs näytätkin hyvältä tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku on sanonu, et näytän tosi väsyneeltä tai kipeeltä, jos en ole meikannut. Se ärsyttää.

Mekoissa ja korkkareissa ollessani multa usein kysytään, eikö ole kylmä.

Mulla vain ei noi kaudet mene säätilan mukaan. paukkupakkasilla saattaa tulla mekko-meikki-korkkarikausi ja kesähelteillä tennarifiilis.

Vierailija
4/7 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa itse valita vapaasti, sattuuko olemaan minihame- vai verkkariolo.

Vierailija
5/7 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa lähinnä oman seksuaalisuuden ylikorostamiselta. Etkö voi olla naisellinen ihan omana itsenäsi..? Hitto kun meidät on kasvatettu tälläisiksi miehen miellyttäjiksi...

Vierailija
6/7 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta kuulostaa lähinnä oman seksuaalisuuden ylikorostamiselta.

***En mä ainakaan korosta seksuaalisuuttani pukeutumisellani. Korostan naisellisuuttani. Mielestäni seksuaalisuutta korostaa se, joka pukeutuu paljastavasti. Tästähän ei tässä ketjussa ollut kyse.

Etkö voi olla naisellinen ihan omana itsenäsi..? Hitto kun meidät on kasvatettu tälläisiksi miehen miellyttäjiksi...

***Kyllä koristautuminen ja kaunistautuminen ovat ihan naisen geeneissä. Minut on kasvattanut femakkonainen, joka ei puleeraa eikä kampaile. Silti olen 2-vuotiaasta saakka ollut tarkka sukkahousujen ja lettinauhojen yhteensopivuudesta. Myös vaatemakuni on ollut pikkutyttönä jo tosi varma ja vakaa (vanhempien harmiksi). Miesten miellyttäminen on tullut paljon myöhemmin.

Vierailija
7/7 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse ihmetellyt tätä samaa kausittaisuutta omalla kohdallani. Ja tuo on totta, että joitakin se lähipiirissä ihmetyttää. Kysellään että onko nyt jotkut juhlat, minnekäs sä olet nyt menossa kun olet noin hienona tms. vaikken tosiaan olisi sen " hienommin" pukeutunut, erilailla vain kuin edellisellä kerralla.

Ja samaa mieltä olen, että ei tässä ole kyse mistään miesten miellyttämisestä, vaan mä ainakin pukeudun itseäni varten. Miksi mä muuten panostaisin esim. alusvaatteisiin? Eihän niitä kukaan muu näe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä