Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on varmaan järkyttävää monen super-äidin mielestä :

Vierailija
22.02.2007 |

Lapset saavat kuunnella aikuisten musiikkia .

En istu joka hetki lattialla leikittämässä heitä, vaan saatan katsoa telkkaria heidän hereillä ollessa.

Mehua juodaan joka päivä .

Karkkipäivänä saatetaan ostaa irtokarkkeja

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo nyt niin kamalia juttuja ole, jos lapset ovat jo aika isoja.

Meillä on 2 v. taapero eikä anneta vielä karkkia ja mehuakin saa tosi harvoin. Aikuisten musiikkia tulee joskus harvoin kuunneltua ja tanssittua (yleensä kuitenkin Ti-Ti Nallea) ja tv:tä katselen minäkin jossain vaiheessa päivän aikana.

Vierailija
2/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...riiippuu kyllä myös siitä, minkälaista mehua ne lapsesi kittaavat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sopivat myös meillekin..;)

Vierailija
4/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlaista musaa.

Vierailija
5/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3v rakastaa Elvistä 70-luvun hittejä : )

Vierailija
6/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tykätään Ismo Alangosta ja klassisesta musiikista. Lastenlaulut eivät kamalasti tytölle kolahda.

Vierailija
7/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me mun lapsen 1,5 veen kanssa kuunnellaan enempi aikuisten musaa kuin mitään " lässyn lässyn" lasten musiikkia. Lapsikin tanssii paljon mielummin aikuisten musaa. Vaikka mä en nyt ymmärrä, että miksi niitä edes erotellaan? Rytmihän siinä se tärkein on, se mikä laittaa jalat vipattamaan. Kyllä jotkut lastenkin levyt on ihan hyviä, mutta meidän poika ei kyllä kiinnostu mistään " hämä hämä häkki ja titi nalle" biiseistä. Pitää olla vauhtia :) Shakira on suosikki :)

Vierailija
8/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nauhoittavat kaikki ohjelmat ja katsovat vasta kun lapset on nukkumassa .

Vierailija
9/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla " rytmi veressä" , 1-vuotiaskin " tanssii" , vaikka ei uskalla vielä askelia ottaa. :)

Vierailija
10/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis kai vaan kuunnella jänis istui maassa :D

Vierailija
11/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on onneksi niin tervejärkinen, että osaa leikkiä ihan itseksensä. Ei sitä todellakaan tarvitse leikittää. Lapsella on mielikuvitusta ja halua leikkiä ihan itseksensä. Minä voin siis hoitaa taloutta tai katsella tv:tä kun lapsi leikkii. Toki sitten joskus menen katselemaan mitä se siellä leikkii ja vähän leikin mukana, mutta hyvin harvoin. Ei meidän suloinen sitä onneksi kerjääkkään. Mutta sehän on ihan sitä mihin on lapsensa opettanut!

Vierailija
12/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan raskaampaakin osastoa on soitossa, lapsi vajaa 2v. kuuntelee ja diggailee. mehua juodaan jos sitä joskus on, yleensä ei oo. karkkipäivänä ostetaan aina karkkia, huono karkkipäivä se muuten ois.

ja touhuilen minäkin vapautuneesti omiani lapsen hereilläoloaikaan. tiskaamisessa ja muussa lapsi on ihan luonnikkaasti mukana (hällä on oma ihan itse kaupasta valittu tiskiharjakin), mutta kyllä ihan päivittäin menee puolikin tuntia niin että minä istun sohvalla tekemässä käsitöitä ja lapsi lukee kirjaa siinä vieressä. ei leikitä eikä vuorovaikuteta, ollaan vaan. kauhistus.

Vierailija
13/13 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ajatellut, että noista mikään olisi jotenkin huonoa vanhemmuutta. Meillä juodaan mehua joka päivä, syödään karkkia muulloinkin kuin karkkipäivänä, jäätelöä voi olla aamupalaksi, Radio Rock soi taustalla aamusta iltaan. 4,5-vuotiaan lempibändejä on Nightwish ja Lordi, isommat tykkäävät rankemmasta hevistä. Lastenmusiikkia pienin kuulee kerhossa. Kaikki lapsemme ovat ehjähampaisia ja normaaleja lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme