Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo ollut kauan että facebook ystävämäärä näkyy kaikille?

Vierailija
01.12.2024 |

Vaikka ystävälista ei olekaan julkinen. Harvinaisen tyhmä uudistus.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tämmöinen ongelma. Kun minä olen laittanut älypuhelimen kautta facebookin ja kun olen vaihtanut puhelinta niin olen uuden profiilin laittanut. En ole osannut poistaa vanhoja tai siirtää niitä uuteen puhelimeen. Olen erittäin huono tällaisessa teknisessä. Minulla on nyt useita profiileja ja en saa poistettua vanhoja kun on uusi puhelin. Ja yhdessä minulla vain yksi kaveri ja se on se ens. puhelin jota ei ole aikoihin enää ollut. Ja uudessa on kaverit, joita on 32, ja ne näkyvät vain itselle. Miten saan kokonaan pois ens. profiilin jossa yksi kaveri, voiko siitä kun katsoo niin ilmoittaa kun lukee ilmianna niin kirjoittaa, että on oma profiili ja kauan sitten puhelimella laitettu ja en pysty poistamaan niin voiko sen facebook poistaa. Vai käykö niin että poistuu kaikki profiilit. 

Saanko kysyä, miksi olet tehnyt uuden profiilin? Uuteen puhelimeen kirjaudutaan sillä samalla Facebookin laittamallasi sähköpostilla ja salasanalla.

Jos tällaista ei tajua, on parempi kun ei ole ollenkaan somessa.

Sä et nyt pääse esim. parhaiten ylläpidettyihin fb-ryhmiin, kun ylläpitäjä katsoo, että samalla tyypillä on monta profiilia ja laittaa eston, koska pitää huijarina.

Vierailija
62/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö nykyään Facebook kavereitten määrä kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku vielä facebookkia?

Keski-ikäiset+ käyttää kyllä.

Kaiken ikäiset. Esim opiskelijat lähes kaikki, koska niiden ryhmät on siellä

Vierailija
64/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan on facebookissa?

Ryhmien ja tapahtumien takia. Esim itsellä nolla kaveria, enkä koskaan postaa seinälleni mitään. Harrastusteni ryhmissä sen sijaan olen aktiivinen

Vierailija
65/68 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla hävisi yhtäkkiä oikealla olevalta online-yhteystiedot listalta melkein kaikki parisenkymmentä yhteystietoa ja vain 3-5 kaveria jäi näkyviin? en löydä mistään siihen asetuksia. Kyse siis koneesta ei kännystä. Mielelläni näkisin useamman kaverin paikallaolon.

Vain asialliset vastaukset.

Vierailija
66/68 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli hiljattain, mäkin vihaan sitä. En edes tajua mikä idea siinä on?

Niin eli nyt paljastuu että hyväksyt ressukka kaikki kaveripyynnön vaikka et edes tunne ihmistä. Paljon muka kavereita ja sitten sun julkaisuissa on pari tykkäystä.

Vierailija
67/68 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla hävisi yhtäkkiä oikealla olevalta online-yhteystiedot listalta melkein kaikki parisenkymmentä yhteystietoa ja vain 3-5 kaveria jäi näkyviin? en löydä mistään siihen asetuksia. Kyse siis koneesta ei kännystä. Mielelläni näkisin useamman kaverin paikallaolon.

Vain asialliset vastaukset.

Jokin uusi asetus taas jossa näkyy vain online olevat ja/tai useammin kontaktissa olleet?

Vierailija
68/68 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näy mitään, kun mulla ei ole facessa yhtään kaveria. Poistin kaikki jo vuosia sitten, kun käytän facea vaan ryhmiin enkä laita sinne mitään itsestäni, pävityksiä tms enkä seuraa pahemmin muiden. Ei siis lue et "0 kaveria", vaan on pelkkä nimi eikä sen alla mitään kavereista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi