Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo ollut kauan että facebook ystävämäärä näkyy kaikille?

Vierailija
01.12.2024 |

Vaikka ystävälista ei olekaan julkinen. Harvinaisen tyhmä uudistus.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä. Itse en ainakaan katso kenekään kaverimääriä. Kaverit muuten on kyllä piilotettu. 

Kaverit on edelleen piilotettu, mutta nyt KAIKKIEN kaverimäärä näkyy kuitenkin sivuilla. Sitä ei saa piilotettua.

No mitä ihmeen väliä sillä kaverimäärällä on? 

Vierailija
22/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää pihalle kaikki ihmiset, niin ei näy kavareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuultu on, että jotain ei kiinnosta se kaverimäärä, mutta meitä on monia joita se kiinnostaa, joten jolkottelepa jonnekin muualle kiukuttekemaan

Miksi sinua kiinnostaa kuinka paljon jollakin on kavereita? 

Vierailija
24/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Facebook on kokenut tämän tarpeelliseksi. Toivooko ne että alkaa hävettämään ja alkaa haalimaan lisää kavereita.

Vierailija
25/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi näen vaan yhteiset kaverit, nyt kun tsekkasin. 

Vierailija
26/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä. Itse en ainakaan katso kenekään kaverimääriä. Kaverit muuten on kyllä piilotettu. 

Kaverit on edelleen piilotettu, mutta nyt KAIKKIEN kaverimäärä näkyy kuitenkin sivuilla. Sitä ei saa piilotettua.

Ei näy. Kävin katsomassa eri ihmisten profiileita, joillain näkyy ja joillain ei. En tiedä miksi, eikä edes juuri kiinnosta. Joka tapauksessa kaverimäärä ei näy kaikilla.

Vierailija
27/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy. Kävin katsomassa eri ihmisten profiileita, joillain näkyy ja joillain ei. En tiedä miksi, eikä edes juuri kiinnosta. Joka tapauksessa kaverimäärä ei näy kaikilla.

Samoin kävin just tsekkaamassa ja joillakin näkyy kaverimäärät ja toisilla ei. 

Vierailija
28/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku vielä facebookkia?

Ainakin melkein mikä tahansa rikos niin niille murha.infossa löydetään montakin profiilia.

Itse olen vähän yli 40 v eikä kukaan tutuista tai kavereista käytä.

Omat tädit ja sedät 60+ osa käyttää kyllä sitten todella ahkerasti.

Vierailija
29/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kaverimäärä nyt vaan näkyy kaikilla heti siinä nimen alapuolella, teille vastaanväittäjille.

Vierailija
30/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku vielä facebookkia?

Ainakin melkein mikä tahansa rikos niin niille murha.infossa löydetään montakin profiilia.

Itse olen vähän yli 40 v eikä kukaan tutuista tai kavereista käytä.

Omat tädit ja sedät 60+ osa käyttää kyllä sitten todella ahkerasti.

Mun kaikki + 40 v tututu käyttävät. Yli 60-vuotiaita tuttuja ei ole kuin pari vaan. 

Vierailija
31/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kaverimäärä nyt vaan näkyy kaikilla heti siinä nimen alapuolella, teille vastaanväittäjille.

Kuule ei näy! Joissakin näkyy, mutta useimmissa vain yhteiset kaverit eikä mitään koko kaverimäärää. 

Vierailija
32/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää saada piilotettua?

Vierailija
33/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Eikös facen idea ole just se että laitetaan koko elämä sinne levälleen? En ikina itse ymmärtänyt trendiä.

Vierailija
34/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan on facebookissa?

Vierailija
35/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä puhu paskaa. Aika monta kaveria kävin läpi eikä näy edelleenkään muuta kuin yhteiset kaverit. 

Vierailija
36/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla ettei toi uudistus oo vaan vielä päivittynyt kaikille.

Vierailija
37/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi seurata kavereiden ja sukulaisten kuulumisia eikä jokaiselle tarvitse aina erikseen viestitellä, että mitä nyt tällä viikolla kuuluu. Tietysti välillä viestittelen, mutta yleiskuulumiset tulee näin Facebookissa helposti katsottua. Valitettavasti asutaan niin kaukana toisistamme ettei ehditä nähdä livenä kuin pari kertaa vuodessa. 

Vierailija
38/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet tyhmiä?

Vierailija
39/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows messengeri teki aikanaan niin, että yhdisti kaikki tutut hetken ajaksi samalle listalle, eikä edes ilmoittanut tai kysellyt asiasta. Poistin. Sitten myöhemmin Skype alkoi valittamaan, että kaverini eivät ole olleet kovin aktiivisia viime aikoina. Poistin. Someorjuus ei ole tervellistä.

Vierailija
40/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden mielestä kaverimäärä näkyy profiilissa: puhutteko kaverilistalla olevista profiileista vai kaikista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi