Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo ollut kauan että facebook ystävämäärä näkyy kaikille?

Vierailija
01.12.2024 |

Vaikka ystävälista ei olekaan julkinen. Harvinaisen tyhmä uudistus.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liittymässä johonkin ryhmään kaverien lukumäärä on näkynyt aina ylläpitäjälle. Samoin näkyy myös ryhmävalinnat ja milloin on liittynyt Face Bookiin.

Vierailija
42/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan on facebookissa?

Mieluummin siellä katselemassa sukulaisten kukkakuvia, kun X:ssä öyhöttämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joiden mielestä kaverimäärä näkyy profiilissa: puhutteko kaverilistalla olevista profiileista vai kaikista?

Kaikista.

Vierailija
44/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan on facebookissa?

Pysyn enemmän kärryillä mitä suvussa ja tuttavapiirissä tapahtuu. Olen aika huono pitämään muuten yhteyttä, mutta Facebookin kautta tulee seurattua ja ihan kommentoitua tuttujen julkaisuja. 

Vierailija
45/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mainitusta uudistuksesta, mutta tehkää nyt jokainen edes sen verran, että pistätte kaverilistan asetuksista yksityiseksi. Se on paras tapa vaikeuttaa profiilisi kopiointia. Nimittäin vaikka itse hyväksyt kaveriksi vain oikeita profiileja, mutta kun sinulla on kaverina se vanha sukulainen, joka oikeasti luulee saavansa kaveripyynnön Einiltä tai Jamppa Tuomiselta, niin hetken päästä sen sukulaisen tili on joko kaapattu tai kopioitu.

Sen jälkeen huijari siirtyy hänen kavereidensa kimppuun. Jos kaverit olisi piilotettuna, niin tämä olisi vaikeaa. Mutta kun se on niin ihanaa näyttää kaikille, että minullapa on kaverina ihan Jenni Vartiainen ja Heikki Paasonen (ei ole). Tai kun en vaan tajua yksityisyydestä mitään. Facebookiin pitäisi olla yläikäraja, vuosittainen muistitesti yli 60-vuotiaille ja jokin tietosuoja-ajokortti liittymisen ehtona. 

Kun piilotat omat kaverisi muilta, samalla lakkaat itse näkymästä kaveriesi julkisillakin kaverilistoilla. Näyt enää yhteisille kavereille. Tällöin huijarit eivät kohdista toimiaan niin herkästi sinuun. Uutena on tullut nämä youtubesta jo tutut, jotka lähettävät viestejä tai kaveripyyntöjä täsmäiskuna sen seuraamasi henkilön tai artistin nimissä. Älkää hyväksykö, ellei nimen perässä ole se sininen väkänen.

Kun huomaatte, että joku vanhus alkaa olla höperö, voitte pitää hänet kavereissa, mutta laittakaa kaverilistalta kohta rajoitettu. Silloin hän ei näe enää muuta kuin julkiset tietosi, mutta olet turvassa siinä kohtaa kun hänen profiilinsa kaapataan. Älkääkä koskaan hyväksykö uutta kaveripyyntöä ihmiseltä, joka on jo kaverinne, ellei hänellä ole sille selitys. 

Vierailija
46/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joiden mielestä kaverimäärä näkyy profiilissa: puhutteko kaverilistalla olevista profiileista vai kaikista?

Kaikista. Tsekkasin tuttuja jotka eivät ole kavereina ja joiden kaverilista piilotettu. Kaverimäärä näkyi kuitenkin nimen alla.

Vierailija
47/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin on näkynyt jo useamman vuoden,että määrä näkyy

Vierailija
48/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista. Tsekkasin tuttuja jotka eivät ole kavereina ja joiden kaverilista piilotettu. Kaverimäärä näkyi kuitenkin nimen alla.

Mulla taas ei näy. Joillakin näkyy, mutta hyvin useiden kaverimäärät eivät näy. 

Vierailija
49/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä. Itse en ainakaan katso kenekään kaverimääriä. Kaverit muuten on kyllä piilotettu. 

Kaverit on edelleen piilotettu, mutta nyt KAIKKIEN kaverimäärä näkyy kuitenkin sivuilla. Sitä ei saa piilotettua.

Eikä näy määrä kaikilla. Juuri tarkistin muutaman kaverin, ja ei ollut kaikilla näkyvissä.

Vierailija
50/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole nyt ihan jonninjoutavaa tietoa, kun ei kuitenkaan niitä kavereita näe, jos ne on piilotettu. Ihan yksi lysti jollekin kaverimäärille. 

Vierailija
51/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä edelleenkään näy kuin muutamalla, joilla se on aina näkynyt. 

Vierailija
52/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kaverimäärä nyt vaan näkyy kaikilla heti siinä nimen alapuolella, teille vastaanväittäjille.

Mulla ei näy. Väitä mitä väität.

Vierailija
53/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla se näkyy, enkä saa sitä pois!!!!???

Joku päivitys mikä ei oo päivittynyt vielä kaikille?

Vierailija
54/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No mulla ei näy kaikilla, riippumatta siitä oli kaveri vai ei.

Vierailija
55/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa laitettua yksityiseksi. Painaa oikea yläkulma kolme allekkaista viivaa, ja sieltä asetukset ja yksityisyys ja sieltä asetukset. Ja sieltä yleisö ja näkyvyys ja siitä miten sinut löydetään ja miten sinuun saa yhteyden. Ja sieltä kuka voi nähdä kaverilistasi ja siellä vaihtoehtoja. Kun laittaa vain minä niin muut ei näe.

Vierailija
56/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen saa laitettua yksityiseksi. Painaa oikea yläkulma kolme allekkaista viivaa, ja sieltä asetukset ja yksityisyys ja sieltä asetukset. Ja sieltä yleisö ja näkyvyys ja siitä miten sinut löydetään ja miten sinuun saa yhteyden. Ja sieltä kuka voi nähdä kaverilistasi ja siellä vaihtoehtoja. Kun laittaa vain minä niin muut ei näe.

Mulla on yksityisyydessä kaikkiin, että vain minä itse näen. 

Vierailija
57/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrä näkyy silti. Just tarkastin stalkkauskohteeltani, että nyt näen hänen kaverimääränsä 24 kpl, mutten sitä, keitä he ovat. Mielenkiintoinen tieto tuokin, ennen en ole nähnyt

Vierailija
58/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä näkyy, jos ei ole kavereita ollenkaan? Onko ivanaama?

Vierailija
59/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tämmöinen ongelma. Kun minä olen laittanut älypuhelimen kautta facebookin ja kun olen vaihtanut puhelinta niin olen uuden profiilin laittanut. En ole osannut poistaa vanhoja tai siirtää niitä uuteen puhelimeen. Olen erittäin huono tällaisessa teknisessä. Minulla on nyt useita profiileja ja en saa poistettua vanhoja kun on uusi puhelin. Ja yhdessä minulla vain yksi kaveri ja se on se ens. puhelin jota ei ole aikoihin enää ollut. Ja uudessa on kaverit, joita on 32, ja ne näkyvät vain itselle. Miten saan kokonaan pois ens. profiilin jossa yksi kaveri, voiko siitä kun katsoo niin ilmoittaa kun lukee ilmianna niin kirjoittaa, että on oma profiili ja kauan sitten puhelimella laitettu ja en pysty poistamaan niin voiko sen facebook poistaa. Vai käykö niin että poistuu kaikki profiilit. 

Vierailija
60/68 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt kaverilistasta vai siitä kaveriluvusta mikä on nimen alla? Sillä minulla on kaverilista ja kaikki yksityisiä, vaan silti näkyy nimen alla kaverien lukumäärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi