Minne et matkustaisi?
1.Lappi
2.Grönlanti
3.Norja
Aina lunta, jäätä, kylmää, tuulee ja paleltaa.
Kommentit (42)
En lähtökohtaisesti tykkää mennä paikkoihin, joissa minua kohdellaan turistina.
Oikeastaan kivoja on olleet sellaiset länsimaiset keskisuuret kaupungit, jotka ei ole ykkösturistikohteita, ja joissa voi käyskennellä tavallisena ihmisenä ja katsella rakennuksia ja puistoja jne.
Pohjois-Koreaan, Arabian niemimaalle, Afganistaniin, Iraniin, Venäjälle, noihin nyt en ainakaan.
Näistä kolmesta matkustaisin ainoastaan Lappiin ja sinnekin loppukesästä. Mikään muu ei kiinnosta, ulkomaat kaikkein vähiten.
Ei mitään halua lähteä Aasiaan, Australiaan, Afrikkaan tai enää Pohjois--tai Etelä- Amerikkaankaan. Inhoan pitkiä lentoja eikä muutenkaan kiinnosta pätkääkään joku Aasia esimerkiksi.
Euroopan matkat riittävät minulle, enkä Euroopassakaan halua Espanjaan tai muihin aurinkokohteisiin.
Tämä ap.lle tiedoksi..Olen 17 kertaa käynyt Norjassa, eikä siellä koskaan ole satanut tai ollut kesällä lunta, paitsi vuorten huipuilla. Se luo Ihanan kontrastin turkoosin meren ja siniharmaiden vuorten seinämien kanssa. 🥰🥰
Nämä ketjut on AV:n aatelia missä keskustellaan maista joissa ei olla itse koskaan käyty mutta haukutaan silti maanrakoon.
hesaan joka on siis helsinki, vantaa, espoo, kerava, kauniainen ja kerava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heseen.
Minkä kaupungin?
Hesen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut on AV:n aatelia missä keskustellaan maista joissa ei olla itse koskaan käyty mutta haukutaan silti maanrakoon.
No, kysymyshän oli, että minne et matkustaisi. Ei se, minne et matkustaisi ENÄÄ.
Eiköhän sullakin ole sellaisia paikkoja, mihin et matkustaisi, vaikket ole käynytkään ennen, ja syysi siihen. On on.
Maihin, joissa nainen on vain kauppatavaraa tai miehen omaisuutta. Ja näitä maita on valitettavan paljon. N
1. Venäjälle
2. Venäjälle
3. Islanti, helvetin pahaa ruokaa
4. Venäjälle
5. Venäjälle
Vierailija kirjoitti:
Rysylä, kaikki muslímimaat, kaikki kehitysmaat, Antarktis.
Rysylä on nähty, sinne ei enää. Tosin kohta rysylää ei enää ole. Antarktis olisi kiva jos olisi siellä joku puolen vuoden duuni.
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään lentokoneella. Just eilen oli lehdessä info, että lutikat tulevat Suomeen ulkomaan matkoilta. Lisäksi kerosiini lentäminen on vakava ympäristörikos.
Helsinkiläisessä asunnossa oli ollut miljoonia lutikoita. Ja uusia tulee matkalaukku kaupalla, myös niiden koteihin, jotka eivät matkusta.
Asunnot on jatkossa rakennettava niin, että jokaisella on omat hormit, ja muutenkin täydellinen asuntojen välinen eristys loisien leviämisen estämiseksi.
>>ja muutenkin täydellinen asuntojen välinen eristys loisien leviämisen estämiseksi<<
- Kannnatan, ainakin jos samassa asunto-osakeyhtiössä asuu persuja.
En mihinkään lentokoneella. Just eilen oli lehdessä info, että lutikat tulevat Suomeen ulkomaan matkoilta. Lisäksi kerosiini lentäminen on vakava ympäristörikos.
Helsinkiläisessä asunnossa oli ollut miljoonia lutikoita. Ja uusia tulee matkalaukku kaupalla, myös niiden koteihin, jotka eivät matkusta.
Asunnot on jatkossa rakennettava niin, että jokaisella on omat hormit, ja muutenkin täydellinen asuntojen välinen eristys loisien leviämisen estämiseksi.