Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7

Vierailija
01.12.2024 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (5667)

Vierailija
1441/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt uskottelet itsellesi, että minunkaltaisella olisi reppana vaimo. Vaimoni on kaunis, koulutettu ja hyvä äiti. Sinä et ole mitään noista. En sanoisi tätä sinulle livenä enkä viesteillä. Etkä tätä ehkä nää. En toivo pahaa sinulle, mutta et ole mitään noista.

Siis tää kirjoittaja on jonkun vaimo. Ei kukaan mies. Mene pois trolli. Et omista puolisoasi. Mäkin olen rakastunut varattuun mieheen. Et voi kontrolloida ihmisiä ympärilläsi 

Vierailija
1442/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt uskottelet itsellesi, että minunkaltaisella olisi reppana vaimo. Vaimoni on kaunis, koulutettu ja hyvä äiti. Sinä et ole mitään noista. En sanoisi tätä sinulle livenä enkä viesteillä. Etkä tätä ehkä nää. En toivo pahaa sinulle, mutta et ole mitään noista.

Sinä olet törkimys.

Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on mulle aina vaikeaa aikaa. 

Voitaisiin viettää yhdessä ihana joulu ja luoda uusia, mukavia muistoja. 🤗

Vierailija
1444/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä vaimoaan ja jälkikasvuaan 'rakastava' ajattelet siitä? Jos kerronkin että sulla oli sylissäsi monta kertaa tämmöinen seksiobjekti kun ei kotona saanut

Mene ja kerro sille vaimolle. Tuo tyyppi sais ansionsa mukaan. Joutuis kohtaamaan tekojensa seuraukset. Joten olis korkeempi kynnys seuraavalle sivusuhteelle. Tai miettis seuraavan kanssa järkevämmän kohtelun ja pelisäännöt säädön kanssa valmiiks. Lopputulema olis vähemmän rikkinäisiä ihmisiä ja yks ku*ipää sais tekojensa mukaan. Kuuleehan tuosta, että on täysin kylmä, empatia kyvytön, ja kykenemätön astumaan toisen saappaisiin edes ajatuksen taholla. Saati tuo jatkuva ruikutus ja saman hokeminen. Iso mies.

Vierailija
1445/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylpeys käy lankeemuksen edellä. 

Vierailija
1446/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ja hänen olemisessa mikään ei viittaa siihen, että minua kaipaisit.

Vierailija
1447/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa sekin, että kun teen muutoksia ja jos sinä oletkin vain harhaa, olen silloin totaalisen yksin. Mulla ei ole mitään, josta voisin tietää. Vain ketjukaveri kuvitelmissani.

Ei ole harhaa. Mä odotan milloin kerrot, että olet vapaa. Mä tiedän että mä eroan, mutta mulla se menee  vuoden vaihteen yli tai pidemmälle, mutta mä tiedän että eroan koska en kestä sitä surua. Mistä sä tiedät. Ja siksi sä tiedät myös, että eroan. 

Vierailija
1448/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain viestejä tässä ketjussa. Siinä kaikki. Niillä ei vihille mennä.

Vierailija
1449/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa sekin, että kun teen muutoksia ja jos sinä oletkin vain harhaa, olen silloin totaalisen yksin. Mulla ei ole mitään, josta voisin tietää. Vain ketjukaveri kuvitelmissani.

Ei ole harhaa. Mä odotan milloin kerrot, että olet vapaa. Mä tiedän että mä eroan, mutta mulla se menee  vuoden vaihteen yli tai pidemmälle, mutta mä tiedän että eroan koska en kestä sitä surua. Mistä sä tiedät. Ja siksi sä tiedät myös, että eroan. 

Kenelle vastasit? Mitä surua et kestä?

Vierailija
1450/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Eikä peruta vihkimisiä. 

Vierailija
1451/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita unia Timolle! E

Eerika? Emmi? Essi? Elisa? Emilia? Emilie? Ella? Elina? Eeva? Tunnen monta E-naista, eikä heistä kukaan tietääkseni minua kaipaa.

Vierailija
1452/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle vastasit? Mitä surua et kestä?

Hän tietää, ihan käytännössä. Elämän isoa asiaa. Jos et tiedä, et ole hän. 

Vierailija
1453/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se.

Vierailija
1454/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

That's it tättärää.

Vierailija
1455/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Eikä peruta vihkimisiä. 

Miten ajattelit edetä?

Vierailija
1456/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun mammat on aivan pöhlöjä.

Vierailija
1457/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähesty, sen jälkeen rakastellaan hellästi ja lopulta astellaan avioon. Olisiko sopivan simple plan? 😉

Vierailija
1458/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen ratkaisuni tehnyt että jos et sinä niin sitten yksin.

Vierailija
1459/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kohta takaisin ja luen.. 🌀🌿

Vierailija
1460/5667 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty, sen jälkeen rakastellaan hellästi ja lopulta astellaan avioon. Olisiko sopivan simple plan? 😉

Ketä kaipaat?

Ketju on lukittu.