Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Henna, sinä tiedät että minä sinua kuoreni alla rakastan ja kaikkein parasta sinulle toivon. Toivottavasti et riko sydäntäsi siellä missä kuljet. Tekisi mieli sanoa sulle sydämen salatut huokaukset, mutta nyt ne jäävät lentäväksi perhosiksi ajatusten eetteriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän millä tulee olemaan.
Millä?
Siittä käydään neuvottelut pitkän kaavan mukaan...
Samalla voidaan tehdä vastapuolelle tarvittaessa pieniä myönnytyksiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Henna, sinä tiedät että minä sinua kuoreni alla rakastan ja kaikkein parasta sinulle toivon. Toivottavasti et riko sydäntäsi siellä missä kuljet. Tekisi mieli sanoa sulle sydämen salatut huokaukset, mutta nyt ne jäävät lentäväksi perhosiksi ajatusten eetteriin.
Oletko nainen vai mies?
Vai, että pappamainenkin vielä.
Oven avaaminen ei muuttanut tunteitani
Iloa päivään
Pitäs päästä näkemään, niin tulisi lisää tunnisteta... tavoitteena tunnistaa joskus luomien perusteella... jopas heti aamusta...
Voisin aloittaa pitkälliset neuvottelut oman kaivattuni kanssa. Voi olla, että eka neuvottelu muodostuu pikapalaveriksi. Ollaan sen verran toimeliaita ja sopuisia kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on perheen tuki tämän kaiken p****njauhannan, pilkan ja uhkailun keskellä.
Nämäkin tunnelmaa latistavat kiukuttelut voisi jättää pois, eivät liity ketjuun. Kannattaa suunnata sinne perheen keskuuteen. Hyvää joulun odotusta.
Liittyvät, koska tätä kiusaamista on harjoitettu täällä ja sillä on juuret tosielämässä. Tunnisteita on ollut ja rutkasti.
Oletko osallistunut itse siihen?
Kenties kymmenien vuosien ajan? Jotkut surutta jauhavat paskaa, pilkkaavat ja uhkailevat muita, mutta poru pääsee, jos saavat samaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on perheen tuki tämän kaiken p****njauhannan, pilkan ja uhkailun keskellä.
Nämäkin tunnelmaa latistavat kiukuttelut voisi jättää pois, eivät liity ketjuun. Kannattaa suunnata sinne perheen keskuuteen. Hyvää joulun odotusta.
Liittyvät, koska tätä kiusaamista on harjoitettu täällä ja sillä on juuret tosielämässä. Tunnisteita on ollut ja rutkasti.
Sama minullakin on ollut. Me fiksut pärjätään.
Yksikään pvn viesti ei edellistä
lukuunottamatta ollut minulta.
Minulla ei ole tänne trollisirkushömppään
enää yhtään mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Voisin aloittaa pitkälliset neuvottelut oman kaivattuni kanssa. Voi olla, että eka neuvottelu muodostuu pikapalaveriksi. Ollaan sen verran toimeliaita ja sopuisia kumpikin.
:D
Vähän jännittää, selviääkö alkuun pelkällä huone järjestelyllä, vai pitääkö soveltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oven avaaminen ei muuttanut tunteitani
Iloa päivään
Mitä tunteesi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, toinen puoliskoni.
Huomenta :)