Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon lapin vaellusvideoita. Tuo voisi olla hyvä keino väsyttää mamma.
Kuinka monen videon kattominen alkais väsyttää?
Hyvät yöt mammoille. Nähkääpä vätsäristä unia.
Vierailija kirjoitti:
Kai kaipaan vieläkin
Kai sitten minäkin. Tuu hakee hali huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Olet nyt mun unisissa ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on varattu, mutta rakastaa toista. Pettääkö rakastettua, jos panee puolisoaan?
Mainio moraalinen dilemma. On ulkoinen säännöstö ja sisäinen oikean ja väärän tunto. Ne voivat olla ristiriidassa. Kumpaa painotetaan? Kumpi on ydinarvojen mukainen? Perusteeksi ei käy, loukkaantuuko joku, jos jokaisella valinnalla loukkaantuu (kärsii) joku.
Mä en ole mun asuinkumppanin kanssa sillä tavoin just tuosta syystä. sivu
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on varattu, mutta rakastaa toista. Pettääkö rakastettua, jos panee puolisoaan?
Mainio moraalinen dilemma. On ulkoinen säännöstö ja sisäinen oikean ja väärän tunto. Ne voivat olla ristiriidassa. Kumpaa painotetaan? Kumpi on ydinarvojen mukainen? Perusteeksi ei käy, loukkaantuuko joku, jos jokaisella valinnalla loukkaantuu (kärsii) joku.
Tuossa tilanteessa pettää korkeintaan itseään.
Kaipaan sinua Nevo. Toivottavasti unelmasi ovat toteutuneet ja voit hyvin. Ja minäkin pidän sinusta.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle miulta mieheltä mitättömältä, maolta matkamieheltä maan täältä taantuvasta taajamasta. Huomiseen.
Öitä sedille ja mammoille
M. 29, sähköasentaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on tullut epäluotettava.
Eli minusta on tullut itsenäinen kaunis vahva nainen, joka ei enää tarvitse sinua tai sinun hyväksyntääsi.
Asia selvä sitten. Et tarvitse minua mihinkään.
Silloin, kun tarvitsin sinua niin et auttanut. En kaipaa sellaisia ihmisiä, jotka ovat nauttimassa vain hyvistä ajoista kanssani.
Arvaan, ettet kertonut tuolle henkilölle tarvitsevasi häntä. Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Emännälle terveisiä
Keittiöön?
Saattapi tulla aika hyvä päivä.
G: Tiedätkö, millä nimellä olet kaivattusi puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
G: Tiedätkö, millä nimellä olet kaivattusi puhelimessa?
Huomenta muru?
Huomenta Yumi 💚💋 Mukavaa pikkulauantaita!
No voi luoja, ei tietenkään. Miten sä vääntelet näitä? :D
Jos olet monogamisessa suhteessa jonkun kanssa, olet luvannut omistaa seksuaalisuutesi tälle. Silloin muiden paneminen on pettämistä. Jos asialla on sulle väliä, et petä. Jos petät, asialla ei ole sulle väliä, eli esim. rakkautta et todellakaan tunne.
Jos sen sijaan ei ole mitään muuta kuin tunne, et siis ole missään sovitussa suhteessa henkilön kanssa, et myöskään ole tilivelvollinen panemisistasi tälle tai kenellekään. Tietenkään.
Oletko ihan aikuinen ihminen?