Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Mistä toivuit?
Vakava-asteinen masennus ja ei-elimellinen psykoottinen häiriö. Kyllä, minusta tuli se paranoidihahmo jonka lapsena jo tunnistin olevani luonteeltani.
Elin vuosia denialismissa sen suhteen että minussa ei olisi pippuria ruutitynnyrissä, mutta kyllä ne ohjusheitinrepun ohjukset lentelevät ympärilläni puolustamassa minua (figuratiivinen mielikuva) 🐒
Eilen pyysin kyselemään vointeja. Tänään joku kyseli, mutta keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Esto edelleen. Ei etene, ei.
Kuka olet? Kuka on estetty?
Mustasukkanaiset joukolla alapeukuttaa. Ei ole yhtään syytä minulle kade tai mustis olla.
Ei yhtään!
Täytyy ottaa isona kohteliaisuutena tässä iässä. Niin kai sitten.
Kiitos, siskot. 👍
On hypättävä mustaan veteen. Se on kylmää, mutta koetan jaksaa vastarannalle. Siellä puen vaatteet ylleni, kengät jalkaani ja yritän löytää yösijan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tunneälyä niin Wanted!
On hitusen hakusessa, mutta toisaalta eivätpä ole kanssaihmisetkään muutaman vuoden kuluessa loistaneet tunneälyllään. Tai ehkä ovat loistaneet siinä mielessä, että ovat löytäneet keinot, joilla varmasti satuttaa eniten ja olla mulkuimpia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sai tänään kaivattunsa? Haluan varmistuksen, että vain harhailen. Itsellä muutoksia, mutta mitä kaivatulla?
Ei valitettavasti isompia vielä käytännön tasolla. Muuten sitäkin enemmän. Täältä niitä en voi järjestää, enkä "halukkaan", face to face, niin hommat etenee.
Sulla on kummallinen taipumus sekottaa kaikki mun värit paletissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sai tänään kaivattunsa? Haluan varmistuksen, että vain harhailen. Itsellä muutoksia, mutta mitä kaivatulla?
Ei valitettavasti isompia vielä käytännön tasolla. Muuten sitäkin enemmän. Täältä niitä en voi järjestää, enkä "halukkaan", face to face, niin hommat etenee.
Anna jokin vihje, ketä kaipaat.
Hyvässä vireessä joulua kohti. Muistolle!
Kysy mussukka lisää jos kaipaat tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muuttuu ruskeaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako kukaan paranoidia kenraalia?
Kukapa everstille kirjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en tällä hetkellä keksi mielenkiinnottomampaa ihmisryhmää, kuin teinitytöt tai teini-ikäiset noin yleisestikin.
Miksi? Viekö ne hermot?
Eivät, mutten liiemmin välitä yrityksestä saada samaistumaan heidän ikäisiinsä. Kertaalleen eletty aikaväli 15-25 v oli jo tarpeeksi enkä tosiaankaan kaipaa uusintakierrosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä vireessä joulua kohti. Muistolle!
Kippis.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Minun kaivattuni on vitsaillut puumasta. Ei kuitenkaan minun kohdallani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muuttuu ruskeaksi?
Vai harmaaksi?
Tänäänkin, sinä
Hyvää yötä