Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Päähäni pälkähti tuosta vain voimakkaasti että KOHTALONPYÖRÄ ja että tämä tulee jakaa sinne kaipausterveiset ketjuun, olkaa hyvät. Illanjatkoa.
Hei, päähäni pälkähti voimakkaasti, että jonkun olisi hyvä mennä kadulle jakamaan itseään ja tämä piti sanoa juuri sulle. Hyvää illan jatkoa. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helpottava tunne. En ole enää ihastunut sinuun. Silti palstalla ihan vain huvin vuoksi. Vielä vuosi sittrn kirjoittelin tänne aika tunnisteelliakin kaipuuviestejä. Kauan se kesti, mutta nyt onneksi olet historiaa. Osottauduit mieheksi, ketä en voisi koskaan arvostaa.
Oliko tämä sinulta? 🥺
Jos "minä" olisi t.rålli. Älä mene sen ansaan, elä ruoki sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole voinut hyvin viime aikoina.
Voisinpa auttaa sinua. Rukoilen voimistumistasi ja tervehtymistäsi.
Kiitos! Ei tämä ole vakavaa, mutta vienyt energiat tilapäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi opittavaa sun kanssa.
Epäilemättä. Olen uumoillutkin sinun olevan kiukuttelija.
Aha. 😳 En kyllä tunnista tuosta itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päähäni pälkähti tuosta vain voimakkaasti että KOHTALONPYÖRÄ ja että tämä tulee jakaa sinne kaipausterveiset ketjuun, olkaa hyvät. Illanjatkoa.
Hei, päähäni pälkähti voimakkaasti, että jonkun olisi hyvä mennä kadulle jakamaan itseään ja tämä piti sanoa juuri sulle. Hyvää illan jatkoa. Ole hyvä.
No jumalauta, näit. Täytyyköhän tätä nyt noudattaa sitten. Ajattelin kyllä että Kelasta saa apua hädässä mutta mutta, pohdintaan. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helpottava tunne. En ole enää ihastunut sinuun. Silti palstalla ihan vain huvin vuoksi. Vielä vuosi sittrn kirjoittelin tänne aika tunnisteelliakin kaipuuviestejä. Kauan se kesti, mutta nyt onneksi olet historiaa. Osottauduit mieheksi, ketä en voisi koskaan arvostaa.
Oliko tämä sinulta? 🥺
Ei minulta. Ketä kaipaat?
Hyvää yötä Nevo. Kaipaan sinua. Toivon, että unelmasi ovat toteutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎸🌹Mä en tiedä susta yhtään mitään. Mutta en voi unohtaa miltä tuntui olla sun lähellä ja katsoa sua silmiin. Tulisitko sinne perjantaina 13.pv?
Eikä meidän tarvi yhtään mitään. Mut puhutaan vähän. Ja mä tiedän et miten edetään. Sä oot ainutlaatuinen! Ja mä huumaannuin susta. Kukaan muu ei enää kiinnosta. Ja meillä ei oo kiire. Enkä mä halua vangita sua.
Onkohan useammallakin 13.pv juttuja? Kitara ja ruusu eivät yhdisty kehenkään.
Kitara ja ruusu on meidän sisäpiiri vitsi, joten ole ystävällinen ja lopeta tietäminen!
Myös päivämäärä on asianomaisella tiedossa, jos käy ko. paikan sivustolla katsomassa.
Miksi huudat toiselle ? Mistä hän olisi voinut tietää ?
Kerroin hänelle traumastani. En ole kertonut kenellekään muulle.
En tiedä, mitä mietit tai onko jotakin mielen päällä, mutta kaipaan joka tapauksessa. Hyvää yötä, Aarteeni.
Vierailija kirjoitti:
Näittekö viestini siitä KOHTALONPYÖRÄstä?
Ei nähty. Kaikki pisti silmät kiinni just siinä kohdin.
Voinko huutaa ääneen että nyt tuntuu hyvältä?
Olen miehen luona jonka tapasin vuosi sitten. On tapahtunut yhtä sun toista mutta mitä ihmettä kun alkuperäinen intuitio johti takaisin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pidetään hullua jännityksessä?
No kerro pois toki.
No ei varmaan sen seksikumppanin kanssa.