Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus kaihertaa nyt. Ei riittäisi.
Pelkkä kaipaus ei riitä vai mitä meinasit?
Mulla on enkelikello vielä kokoamatta ja kynttelikkö paketissa mutta kaipaus on aitiopaikalla.
Ei meistä kumpikaan mitään tee. Siltä tuntuu tänään. Ei oo mitään todellista.
Vierailija kirjoitti:
Ei meistä kumpikaan mitään tee. Siltä tuntuu tänään. Ei oo mitään todellista.
Keneltä odotat?
Hei,
Mites menee? Toivon että hyvin. Itselläni taitaa asiat olla paremmin kuin koskaan aiemmin. Silti oloni tuntuu raskaalta. Yhtä raskaalta kuin vuoden alkupuolella, kun levottomana odotin paluutasi.
Hyvästelin sinut kesällä toivoen, että voisin jatkaa matkaani tyytyväisenä ilman sinua, ja että jos joskus vielä tapaamme, tapaisimme hymyillen.
Koska kaipaan hymyäsi. Ja nauruasi. Kaipaan sinua. Ja aina kun lähden Helsinkiin harhailemaan, toivon törmääväni sinuun.
Uskon että ymmärtäisit. Olet niin hyväntahtoinen, että suvaitsit rasittavaa seuraani. Mutta jos tietäisit kaipauksestani, pystyisitkö enää hymyillä minut nähdessäsi? Hymyilisitkö, vaikket tietäisikään?
Toivon että hymyilisit. Toivon, että hymyilet. Iloista joulua.
- Tommo
Mä olen tehnyt konkreettisiakin juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus kaihertaa nyt. Ei riittäisi.
Pelkkä kaipaus ei riitä vai mitä meinasit?
Sitä tarkoitan, ap
Juteltiin ekan kerran maaliskuus 21. Ihanaa oli todeta lumisessa metsässä, et saispa sulle sanoa viel: te quiero con toda mi alma. Tunnuit tutulta ja kaipaan yhä päivittäin sua.
Ehkä joskus yllättäen tavataan taas!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Minäkin ajattelen sua. Näe hyviä unia, jotta heräisit hyvällä tuulella tulevaan aamuun. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsoit mua?
Katson aina kaikkea kaunista
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsoit mua?
Jos katsoin, niin luultavasti siksi, että olit mielenkiintoisin, nätein, seksikkäin tai eriskummallisin läsnäolevista sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
💍seuraava steppi.
Aikamoinen askel suoraan ketjusta!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt konkreettisiakin juttuja.
Millaisia?
Eikö tää ketju päivity vai miten ei oo muka viiteen minuuttiin tullut yhtään viestiä tähän aikaan illasta.
Lopettakaa jo nuo sotajutut tässä ketjussa. Ei kiinnosta. Eikö sotahulluille oo tänään omat ketjutkin palstalla. Menkää sinne.