Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Sä olet liian avomielinen puhelias lörpöttelijä enkä mä pidä sellaisista ihmisistä. Arvostan yksityisyyttä ja sitä, että henkilökohtaiset tunteet ja ajatukset pidetään yksityisinä. Niitä ei työkavereille jaeta.
Näkemyksesi. yleisesti avoimista ja helpostilähestyttävistä pidetään ja heille myös ollaan avoimia ja heitälähestytään. Rajanveto toki siihen ettei parisuhteen yksityisiä hetkiä yms. lörpötellä kuin korkeintaan puolisoa arvostaen ja rakastavasti. Poikkeuksena parisuhdeväkivalta yms. kriisitilanteet, joissa on hyväkin yrittää saada apua ja tukea parisuhteesta irtautumiseen. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Me halutaan toisiamme ja tiedät sen itsekin. Se vaan pitäisi panna käytäntöön.
Mikä meitä nyt sitten estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet liian avomielinen puhelias lörpöttelijä enkä mä pidä sellaisista ihmisistä. Arvostan yksityisyyttä ja sitä, että henkilökohtaiset tunteet ja ajatukset pidetään yksityisinä. Niitä ei työkavereille jaeta.
Sellaista henkilöltä joka käy lörpöttämään julkisella palstalla.
Ymmärrätkö lainkaan suomen kieltä ja mitä lörpöttely tarkoittaa? Viestini ei ollut sitä.
Hienovaraisuus nimenomaan. Minä en ole koskaan maininnut edes paikkakuntani nimeä, tai kenenkään terkkujeni kohteen nimikirjaimia. En mtn liian hlökoht. enkä tunnistettavaa.
Samoin. ei tulisi mielennkään kirjoittaa palstalle kenestäkään tunnistettavasti saatika nimikirjaimilla tms. Toisaalta tämä on ennemminkin ajanvietettä kuin varsinaista kaipailemista. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä meitä nyt sitten estää?
"sun pitää tehdä aloite" on kaikkien jotain haluavien tilanne ketjussa, vaikka on niin selkeästi molemminpuolista, ettei aloitteessa olisi mitään riskiä ja tulevaisuus olisi yhtä ilotulitusta... Vai olisiko kyse kumminkin torjunnan pelosta, epävarmuudesta ja siitä, ettei ole lainkaan varma ja siksi "sen toisen pitää".
Mietin, mikä se sun koira onkaan rodultaan?
Vierailija kirjoitti:
Halutaan kyllä! En ole voinut olla huomaamatta. Saisinko sen pomminvarman tunnisteen?
Laita mun kaikkien nimien (etunimien ja sukunimen) ekat kirjaimet satunnaisessa järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tänään "vuosipäivä".🙃
Jep 107:s vuosipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Laita mun kaikkien nimien (etunimien ja sukunimen) ekat kirjaimet satunnaisessa järjestyksessä.
minun on ANA, sinun ALI
Oikeasti on aika mystistä, miten kaksi ihmistä voi haluta toisiaan niin järjettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti on aika mystistä, miten kaksi ihmistä voi haluta toisiaan niin järjettömästi.
niin järjettömästi, että toinen osapuoli kirjoittaa vauvapalstalle ja toinen on autuaan tietämätön koko asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tulin vasta äsken linjoille joten en minä.
- Audrey
Kaipaa Xavieria, Xavier ilmestyy linjoille.
Sano että tavattiin kuussa, vuonna 1998. Kaivattunsa kuussa vuonna 1998 tavannut on linjoilla minuutin sisään.
On se jännä. Trollauksen matalasta tasosta ollut puhetta joskus.
Tuliskohan Kuhis linjoille, ku mainitten sen 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tänään "vuosipäivä".🙃
Jep 107:s vuosipäivä.
2.
Vierailija kirjoitti:
MUNA
Vierailija kirjoitti:
Laitapa mun. Sivusta.
Tietäisit, jos lukisit näitä. Ehkä luetkin ja siksi olosi vaihtelee 🥰🤗🤔😬🥶😡
.
Tatuointeja 3 pikkuriikkistä, piilossa olevia, jotka nekin tosin aion laserklinikalla Hgissä poistattaa viimeistään 2026. [Ei miehen nimeä tai mtn, mutta silti päätös poistaa].
.
Harvoin täällä käytöstapoja nähty tarkoitin
Sinä oot hiukka liian fiksu tänne vink vink
Hienovaraisuus nimenomaan. Minä en ole koskaan maininnut edes paikkakuntani nimeä, tai kenenkään terkkujeni kohteen nimikirjaimia. En mtn liian hlökoht. enkä tunnistettavaa.