Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
'lainausmerkki riepottelu-sanan jälkeen.
Joo, tulin vasta äsken linjoille joten en minä.
- Audrey
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä kaksi ihmistä esittää minua toisilleen. Hohhoijaa, hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
Tämäkään ei minulta. E Og
No ei kukaan ees sua tässä ajatellu...
Ehkei just nyt, hyvä niin, mutta tätä teemaa valitettavasti ollut koko palstahistoriani ajan eli sen 7 kk. Eli tehty viestejä tarkoituksellisesti E-signeeraamina tai sitten epäsuorasti - ottamalla osia/suoria lainauksia mun sanomisistani.
Helppo huudella 'ettei toi mtn', jos ei itse ole tällaista 'vasten omaa tahtoani liikaa huomiota-riepottelua ole itse' kokenut.
Just saying.
Se siitä, en draamaa haasta.
Todellakin joku toinen olisi vastaavasta vainosta romahtanut jo. Sinä vain tyynesti suhtaudut kuin ei mitään. Olet erittäin vahva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää itsenäisyys itsenäisyyspäivää minulle, onko kaikilla päivän ohjelma selvillä?
Toki. Ekaks töihin, sitten kaupan kautta kotiin. Ihan normaali päivä edessä, en ajatellut juhlia mitään sen kummemmin.
Laitan kynttilät palamaan ikkunalle sotaveteraanien muistoksi. Katselen, ehkä linnan juhlia hetkisen. Jos on tylsää, sua kaivattuni kaipailen. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää itsenäisyyspäivää ihana ihana supernainen🥰👋
Kiitos. (paitsi kaivattu ei kyllä heiluttele tuota emojita 🤔)
Sä olet liian avomielinen puhelias lörpöttelijä enkä mä pidä sellaisista ihmisistä. Arvostan yksityisyyttä ja sitä, että henkilökohtaiset tunteet ja ajatukset pidetään yksityisinä. Niitä ei työkavereille jaeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö laittaa yksi tunnisteellinen tähän väliin? Eli terveiset Audreylle. Hänet tunnistaa hiuksista, jotka voivat olla hieman pörrössä, mutta silti huolettomat. Ja hänen katseensa kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Hyvää yötä.
Mitä Audreyn katse kertoi viimeksi?
Tulkitsin, ettei liian lähelle ole aika tulla.
Painu jo helvettiin ääliö. Ei ole koskaan aika tulla lähelleni sulla. Sinä et ole kiinnostava ja lopeta jo minusta haaveilu. Ollaan niin eri tasoilla ja muutenkaan en koskaan nauttinut erityisesti seurassasi. Olet kylmä, puhut pskaa ihmisistä ja olet takertuja. Keskity siihen vanhuutees jo.
Ei ole tuo Aundreyl
Mietin myös samaa. Audreyn olemus meinaan huokuu itsehillintää ja kommunikointi on tyylikkään hienovaraista. Sellaisia on harvassa.
Jotkut avaa tunteensa julkisessa somessakin jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet liian avomielinen puhelias lörpöttelijä enkä mä pidä sellaisista ihmisistä. Arvostan yksityisyyttä ja sitä, että henkilökohtaiset tunteet ja ajatukset pidetään yksityisinä. Niitä ei työkavereille jaeta.
Sellaista henkilöltä joka käy lörpöttämään julkisella palstalla.
Anonyyminä, Einstein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyyminä, Einstein.
Työkavereidenkin kesken voi lörpötellä anonyymisti, Einstein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö lainkaan suomen kieltä ja mitä lörpöttely tarkoittaa? Viestini ei ollut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää itsenäisyyspäivää ihana ihana supernainen🥰👋
Joululauluspesialistille? nn vai mn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö lainkaan suomen kieltä ja mitä lörpöttely tarkoittaa? Viestini ei ollut sitä.
Ymmärrätkö itse. Lörpöttää on mm. yhtä kuin PUHUA tyhjänpäiväisiä, toisia häiriten, PULISTA, HÖLÖTTÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
- Audrey
Kaipaa Xavieria, Xavier ilmestyy linjoille.
Sano että tavattiin kuussa, vuonna 1998. Kaivattunsa kuussa vuonna 1998 tavannut on linjoilla minuutin sisään.
On se jännä. Trollauksen matalasta tasosta ollut puhetta joskus.
Ihan rauhassa ny, luulin että kaikki mietitty monta kertaa, kaikki järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko edelleen huono, kipeä olo?
On.
Halaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Audrey
Kaipaa Xavieria, Xavier ilmestyy linjoille.
Sano että tavattiin kuussa, vuonna 1998. Kaivattunsa kuussa vuonna 1998 tavannut on linjoilla minuutin sisään.
On se jännä. Trollauksen matalasta tasosta ollut puhetta joskus.
Joo ja se "on meitä varmasti muitakin" -disclaimer aina perään siltä varalta, että mahdolliset lisätunnisteiden vänkäämiset menee huti.
Me halutaan toisiamme ja tiedät sen itsekin. Se vaan pitäisi panna käytäntöön.
Ehkei just nyt, hyvä niin, mutta tätä teemaa valitettavasti ollut koko palstahistoriani ajan eli sen 7 kk. Eli tehty viestejä tarkoituksellisesti E-signeeraamina tai sitten epäsuorasti - ottamalla osia/suoria lainauksia mun sanomisistani.
Helppo huudella 'ettei toi mtn', jos ei itse ole tällaista 'vasten omaa tahtoani liikaa huomiota-riepottelua ole itse' kokenut.
Just saying.
Se siitä, en draamaa haasta.