Suomalaiset eivät oikein ymmärrä Jeesuksen merkitystä! miksi?
puhutaan satuolennosta ja pitkäpartaukosta pilven reunalla ja paimentolaisten satukirjasta, ikäänkuin joku olisi tämän runon iskostanut heidän päähänsä jo lapsena
sen sijaan intialaiset ovat hyvin tietoisia jumalasta vaikkeivat olisi kristittyjä samoin afrikkalaiset, mutta niin on amerikkalaisetkin. Ei siellä puhuta satuolennosta, vaan tiedostetaan se, että puritaanit perustivat Amerikan Kolumbuksen jälkeen todellisesti ja toivat oikean kristinuskon ja esim pastoria kunniotetaan kadulla Jumalan miehenä.
Suomessa kun nähdään pappi sitä pidetään rahanahneena puoskarina ja valehtelijana eikä kunnioitetan Jumalan miehiä ollenkaan
mistä tämä kaikki johtuu? siitäkö että Suomen koulujärjestelmää ohjaa woken aiset ja ateistit vai siitä että kirkko on Suomessa pilalla naispappien harhalässytyksen takia? vai siitä että suomalaiset ovat tyhmiä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmien juuri on ap siinä että Raamattu on vain ihmisten kirjoittama kirja.
Ihmisten kirjoittama ja Jumalan inspiroima.
Kivasti jumala inspiroi, että orjia saa pitää, niitä, joista ei tykätä, saa kiduttaa, lapsia pitää tappaa, jos jumala sattuu niin haluamaan jne. Kiva inspis.
Kerro missä kohtaa raamattu sallii orjuuden?
Niissä kohdin missä se kasuaalisti mainitsee että orjan voi ottaa myös puolisokseen. Hyväksymistä on myös se kun ei kiellä jotain.
Nämä kohdat ovat Vanhassa Testamentissa, joka on kirjoitettu kauan ennen Jeesuksen syntymää. Jeesus toi uuden opin, hän sanoi lukemattomia kertoja: Teille on sanottu---,mutta minä sanon teille" tai "Olette tottuneet ajattelemaan, mutta minä sanon teille". Hän puhutteli siis Mooseksenuskoisia juutalaisia, ei kristittyjä.
Tuo mitä sinä kirjoitat, on sellaisen ihmisen kirjoitusta, jolta puuttuu taustatietoa asioista,olet itseksesi lukenut Raamattua, ja luulet tietäväsi mitä se tarkoittaa. Kristitty lukee Vanhaa Testamenttia Jeesuksen opin läpi ja kautta, ei niin kuin juutalainen. Kristinuskon sanoma kerrotaan Uudessa Testamentissa. Luulen, että tiedät sen kyllä, kunhan vain trollaat täällä ja nautit ihmisten kiusaamisesta.
Raamatulla ei ole mitään auktoriteettia, joten sen siteerailu on täysin turhaa.