Tunnetko ketään tyhmää ihmistä?
Jos kyllä, minkälainen hän on muuten luonteeltaan?
Tunnen yhden, joka on mukava ja ehkä liiankin kiltti.
Kommentit (27)
Olen oikeastaan itse aika tyhmä, mutta en ole kiltti, vaan melko mulkku. Oikea unelmavävy.
Olen tuntenut muutamia elämäni aikana. Hyväntahtoisia ihmisiä, joita on käynyt lähinnä sääliksi. Yksi oli alaiseni ja piti jatkuvasti vahtia, ettei muut käyttäneet häntä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan tyhmällä aidosti jälkeenjäänyttä, sillä suurin osa ihmisistä on kyllä lopulta tyhmiä, kun vähänkin pintaa raapaisee.
Tai minä muotoilisin asian myös niin, että suurin osa ei ole oikeasti todella tyhmiä, noin niin kuin älyllisesti, äo jne. Kyllä kaikilla tapaamillani ns. tyhmilläkin on myös joitakin fiksuja taitoja tai näkemyksiä. Täysiin puupäihin en ole törmännyt.
En tarkoita ainakaan virallisesti jälkeenjäänyttä. Tavallista tyhmempää vain.
Minua on usein sanottu tyhmäksi. Testiälykkyyteni on n. 120. Ehkä se on vielä tyhmän puolella. Olin myös aina hyvä koulussa.
Mutta varmaan minut kohdanneet ajattelevat tuntevansa tyhmän ihmisen.
Yksi johtaja naakka. Luulee olevansa älykäs, mutta ei osaa edes tietotekniikkaa käyttää. On it-osaston pomo.
Vierailija kirjoitti:
Minua on usein sanottu tyhmäksi. Testiälykkyyteni on n. 120. Ehkä se on vielä tyhmän puolella. Olin myös aina hyvä koulussa.
Sosiaalinen kömpelyys usein tulkitaan (väärin) tyhmyydeksi, jos ei ole sanavalmiutta.
Tarkoitetaanko tyhmällä yksinkertaista mutta ei jälkeenjäänyttä?
En ole tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻🧡 hyväilee peräaukkoa ou jee!🥳
Sairas reppana.
Kyllä, minä. Olen aiemminkin ajatellut olevani vähän tyhmä, mutta kumppani on nyt muutaman vuoden myös todentanut tämän ja sanonut, että olen kuulemma ihan helvetin tyhmä.
Tunnen pari hieman yksinkertaista. Ovat sattumoisin myös inhottavia luonteeltaan. Toinen on suorastaan tyhmä, eikä ole edes kiinnostunut oppimaan mitään.
Jotkut luulevat muita tyhmäksi ja saattavat olla itse. Kun ei tajua millään toisen logiikkaa. Ellei ole tapahtunut jotain sellaista nuorena, että asiat meni pieleen ja se mielikuva jäi.
Vierailija kirjoitti:
Asia on niinpäin, että he ovat huomattavasti sinua tyhmempiä eivätkä ymmärrä juttujasi, joten haukkuvat tyhmäksi. Siis juttusi ovat liian älyllisesti vaativia heille eli menee yli ja ohi kovaa. Sinussa ei ole vikaa!
Montakin. Orpo on yksi ja Purra toinen. Kolmas on raamattua tuntematon essayah ja nimi kertonee mitä uskontokuntaa hän edustaa. kyse ei sisi ole kristillisistä eli ei lopussa aamen vaan ..nyt jos koskaan tarvitaan rohkeita ihmisiä totalirismia vastaan kuten oli 1000 pv hiljainen hetki jota maailmalla naurettiin
Tunnen useammankin
Yksi on ihana ja lämmin ihminen, joka aina ajattelee muita ensin, suhtautuu asioihin positiivisesti ja on ahkera tekemään töitä
Toinen on todella todella ulkonäkökeskeinen
Kolmas on perussuomalainen
Tarkoitat varmaan tyhmällä aidosti jälkeenjäänyttä, sillä suurin osa ihmisistä on kyllä lopulta tyhmiä, kun vähänkin pintaa raapaisee.