Miehet. Onko naisessa jokin erityinen ominaisuus, jokavie sinulta "jalat alta".
Olen 55-vuotias mies ja koko elämäni ajan olen ollut heikkona naisiin, joilla on ollut pitkät hiukset.
Kommentit (75)
Pintatasolla: Lyhyt tumma tukka, hyvännäköinen pukeutuminen, nauravat silmät
Syvätasolla: Ystävällisyys, läsnäolon kyky, myönteisyys
Pitkät punaiset kynnet ja hyvin hoidetut kädet.
Ujon näköinen, hiljainen, pitkähiuksinen nainen tekee minuun vaikutuksen.
M 43v
Hoikka, pitkät sääret, notkea, seksi halukkuus, suihinotto taito ja tahto. Tällaisten ominaisuuksien vuoksi olen pysynyt nykyisessä liitossani 12v.
Hellyydenkaipuu, tuhmuus, piereskely.
Vierailija kirjoitti:
Hellyydenkaipuu, tuhmuus, piereskely.
Minulla myös piereskely vie tajunnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ainoaa ominaisuutta joka vie "jalat alta" (riippumatta kokonaisuudesta) ei varmasti ole kenenkään miehen mielessä. Sen sijaan on varmasti ominaisuuksia joista yksikin panee miehen juoksemaan pois, kiljuen. Minulle sellaisia ovat mm. rumapainoisuus (BMI>22) sekä rumaikäisyys (>29v).
Jos ajatellaan niin, että on vierekkäin kaksi unelmallista kaunotarta, jotka ovat muuten identtiset paitsi yhden ominaisuuden osalla joka toisessa heitä korostuu, niin valitsisin sen kaunottaren joka on tottelevaisempi.
Siinä taas miehenkuvatus joka ei kestä vahvaa hyvällä itsetunnolla olevaa naista. Muutenkin junttimainen ja naisia vähättelevä kommentti.
Sinäkö määräät mistä kyseinen mies saa pitää?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ainoaa ominaisuutta joka vie "jalat alta" (riippumatta kokonaisuudesta) ei varmasti ole kenenkään miehen mielessä. Sen sijaan on varmasti ominaisuuksia joista yksikin panee miehen juoksemaan pois, kiljuen. Minulle sellaisia ovat mm. rumapainoisuus (BMI>22) sekä rumaikäisyys (>29v).
Jos ajatellaan niin, että on vierekkäin kaksi unelmallista kaunotarta, jotka ovat muuten identtiset paitsi yhden ominaisuuden osalla joka toisessa heitä korostuu, niin valitsisin sen kaunottaren joka on tottelevaisempi.
Nyt oli hauska. Tottelevaisempi? :D Joo, varmasti naiset (=tytöt) jonottavat luoksesi että voit heistä valita vähinten "rumaikäisen" xD
Parisuhteessa: Sopivan itsevarma. Ylimielisyyttä en hyvällä katso, mutta ei jää muiden jalkoihin.
Seksisuhteessa: Tarpeeksi kiimainen, mielellään estoton ja valmis kokeilemaan uutta.
Minua kuumottaa pitkätukkaiset naiset.
M 52v
Kun nainen on sopivan itsevarma, ei ylimielinen ja sinut itsensä kanssa niin on vaimo matskua. Isot tissit ja tiukka perse sitten plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se v...u on.
Samaa olen mieltä, kaiken tärkeämpi on vi**u, mutta vain suloisten kasvojen parina. Voisiko sanoa, että naisella on kahdet kasvot, joista kumpiakin voi käyttää herttailuun, ilon tuottamiseen ja arvostuksen osoittamiseen. Kynis.mi
Kotelomekko ja siniset sukkahousut!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas miehenkuvatus joka ei kestä vahvaa hyvällä itsetunnolla olevaa naista. Muutenkin junttimainen ja naisia vähättelevä kommentti.
Sinäkö määräät mistä kyseinen mies saa pitää?
Jokainen saa pitää mistä pitää, ja jokainen saa ajatella kyseisen miehen pitämisistä mitä haluaa. Minun puolesta saa kiljua juostessaan tuollainen miehenkuvatus.
Oikein siro ja hoikka. Pienet tisut...sellai kesämekkotyttö. Voisin panna niin himona..
Hoikka vartalo <3