Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Onko naisessa jokin erityinen ominaisuus, jokavie sinulta "jalat alta".

Vierailija
30.11.2024 |

Olen 55-vuotias mies ja koko elämäni ajan olen ollut heikkona naisiin, joilla on ollut pitkät hiukset.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka vartalo <3

Vierailija
22/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintatasolla: Lyhyt tumma tukka, hyvännäköinen pukeutuminen, nauravat silmät

Syvätasolla: Ystävällisyys, läsnäolon kyky, myönteisyys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät punaiset kynnet ja hyvin hoidetut kädet.

Vierailija
24/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujon näköinen, hiljainen, pitkähiuksinen nainen tekee minuun vaikutuksen.

M 43v

Vierailija
25/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, pitkät sääret, notkea, seksi halukkuus, suihinotto taito ja tahto. Tällaisten ominaisuuksien vuoksi olen pysynyt nykyisessä liitossani 12v. 

Vierailija
26/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyydenkaipuu, tuhmuus, piereskely.

Vierailija
27/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se v...u on.

Vierailija
28/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellyydenkaipuu, tuhmuus, piereskely.

Minulla myös piereskely vie tajunnan.

Vierailija
29/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava kurkuttamaan. 

Vierailija
30/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ainoaa ominaisuutta joka vie "jalat alta" (riippumatta kokonaisuudesta) ei varmasti ole kenenkään miehen mielessä. Sen sijaan on varmasti ominaisuuksia joista yksikin panee miehen juoksemaan pois, kiljuen. Minulle sellaisia ovat mm. rumapainoisuus (BMI>22) sekä rumaikäisyys (>29v).

Jos ajatellaan niin, että on vierekkäin kaksi unelmallista kaunotarta, jotka ovat muuten identtiset paitsi yhden ominaisuuden osalla joka toisessa heitä korostuu, niin valitsisin sen kaunottaren joka on tottelevaisempi.

Siinä taas miehenkuvatus joka ei kestä vahvaa hyvällä itsetunnolla olevaa naista. Muutenkin junttimainen ja naisia vähättelevä kommentti.

Sinäkö määräät mistä kyseinen mies saa pitää?

Vierailija
31/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ainoaa ominaisuutta joka vie "jalat alta" (riippumatta kokonaisuudesta) ei varmasti ole kenenkään miehen mielessä. Sen sijaan on varmasti ominaisuuksia joista yksikin panee miehen juoksemaan pois, kiljuen. Minulle sellaisia ovat mm. rumapainoisuus (BMI>22) sekä rumaikäisyys (>29v).

Jos ajatellaan niin, että on vierekkäin kaksi unelmallista kaunotarta, jotka ovat muuten identtiset paitsi yhden ominaisuuden osalla joka toisessa heitä korostuu, niin valitsisin sen kaunottaren joka on tottelevaisempi.

Nyt oli hauska. Tottelevaisempi? :D Joo, varmasti naiset (=tytöt) jonottavat luoksesi että voit heistä valita vähinten "rumaikäisen" xD 

Vierailija
32/75 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa: Sopivan itsevarma. Ylimielisyyttä en hyvällä katso, mutta ei jää muiden jalkoihin.

Seksisuhteessa: Tarpeeksi kiimainen, mielellään estoton ja valmis kokeilemaan uutta. 

Vierailija
33/75 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuumottaa pitkätukkaiset naiset.

M 52v

Vierailija
34/75 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on sopivan itsevarma, ei ylimielinen ja sinut itsensä kanssa niin on vaimo matskua. Isot tissit ja tiukka perse sitten plussaa.

Vierailija
35/75 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se v...u on.

Samaa olen mieltä, kaiken tärkeämpi on vi**u, mutta vain suloisten kasvojen parina. Voisiko sanoa, että naisella on kahdet kasvot, joista kumpiakin voi käyttää herttailuun, ilon tuottamiseen ja arvostuksen osoittamiseen. Kynis.mi

Vierailija
36/75 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotelomekko ja siniset sukkahousut!!

Vierailija
37/75 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas miehenkuvatus joka ei kestä vahvaa hyvällä itsetunnolla olevaa naista. Muutenkin junttimainen ja naisia vähättelevä kommentti.

Sinäkö määräät mistä kyseinen mies saa pitää?

Jokainen saa pitää mistä pitää, ja jokainen saa ajatella kyseisen miehen pitämisistä mitä haluaa. Minun puolesta saa kiljua juostessaan tuollainen miehenkuvatus.

Vierailija
38/75 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppupositiivisuus

Vierailija
39/75 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein siro ja hoikka. Pienet tisut...sellai kesämekkotyttö. Voisin panna niin himona..

Vierailija
40/75 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ja ujo olemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi