Oletko joutunut jättämään harrastuksen ihmissuhdesotkujen takia?
Itsellä alkaa olla se olo, että tuntuu liian kuormittavalta, vaikka itse harrastusta rakastankin.
Kommentit (22)
En ehkä jaksa enää katsoa ihastukseni flirttailua toisen kanssa.
En harrastusta, mutta harjoitteluparin. Kumppanin kaverit vittuilivat kumppanille
Vierailija kirjoitti:
En harrastusta, mutta harjoitteluparin. Kumppanin kaverit vittuilivat kumppanille
Onpa tylsää...
Ihmissuhteen olen jättänyt, kun jouduin tilanteeseen jossa pyydettiin valitsemaan hän tai harrastus. Harrastus on ollut osa elämääni aina.
On ihmissuhdesotkuja, mutta en silti lähde sieltä. On hyvä harrastus. Kai mä olen aika sisukas, a
Jätin kirkkokuoron. En pystynyt enää katselemaan sitä teerenpeliä puolison ja yhden kuorolaisten välillä.
Vierailija kirjoitti:
On ihmissuhdesotkuja, mutta en silti lähde sieltä. On hyvä harrastus. Kai mä olen aika sisukas, a
Sama olo, mutta nyt alkaa kamelin selkä katketa...
AP
Ei ole, en ole joutunut jättämään harrastusta ihmissuhdesotkujen takia.
Mikä tää harrastus on? Kiinnostaa kun sitä koko ajan jankutetaan täällä..
Olin lopettamassa muutenkin muista syistä, mutta joo, pari narsistia ryhmässä kun piti hovia, niin alkoi olla sen puolesta epämiellyttävää ja kireä tunnelma.
Exä ei kestänyt, että mun laulutaidoista oltiin kiinnostuneita. Menestyin kilpailussa, mutta hänen omanarvontunto ei kestänyt missään asiassa, jos olin taitavampi.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin jankutetaan koko ajan? Menee liian tunnistettavaksi jos paljastan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kaikilla vastaajilla on sama harrastus ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsää...
Tylsää? Ymmärrätkö edes mitä se sana tarkoittaa?
Kaveri jätti naisensa kun tämä ei lopettanut exotic tankotanssia. Muija oli jo 5v ennen heidän tapaamista aloittanut. Nyt sitten frendi vinkuu kun nainen ei häntä kunnioittanut yms. Sanoinkin että harvinaisen typerä olet kun 3v. suhteen katkaisit. Asetti siis ehdon kun nainen sai työpaikan liittyen tankoiluun.
Kellään kokemusta?