Erosta vuosi joulukuussa eikä elämänilo ole palannut
Sängyn pohjalla maannut ja vuosi elämästä mennyt hukkaan. Voimat poissa enkä tiedä palaudunko koskaan. En tunne itseäni enää ja itsetunto nollissa. Helpottaako tämä koskaan?
M44
Kommentit (41)
Kunnon horkka ja salikuuri. Sen jälkeen mimmit on sulaa vahaa ja voit unohtaa narsisti exäsi.
Äidinkö (=uuden naisen) pitäisi nyt tulla nostamaan ap takaisin elämään? Ei se uusikaan tule jaksamaan mieslasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse oli pettänyt minua hyvän ystäväni kanssa.
No hyvä se, että oli vielä kaveri. Ei mennyt nainen hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosta kohta 10 vuotta eikä elämäniloa ole. Tinderöinti vienyt viimeisetkin halut edes nähdä ihmisiä enää. Kuolemaa odotellessa, jospa se koittaa kun lapset muuttaa pois.
M41
Höpö, höpö. Etkö sä nauti lasten kasvun näkemisestä tippaakaan? Pidä itsesi kondiksessa ja pystyt tekemään heidän kanssaan kivoja asioita, oma mielesi pysyy parempana ja oot itse paremmassa kunnossa. Tee se itsesi takia. Hyvä olo on kuin lumipallo, sitten kun hyviä asioita alkaa tapahtumaan, niin ne monesti seuraa toisiaan.
N32
En nauti lasten seurasta. Heidän takiaan olen eronnutkin alunperin. Itse asiassa en olisi naimisiin joutunutkaan jos ei lapsia olisi tullut vaan olisin saanut elää omaa elämääni rauhassa.
Oho, yllättävä vastau
En todellakaan lähde kiertämään maailmaa, sitä on töiden takia tullut tehtyä ihan liikaa.
Ero tuli lasten takia koska exä ei halunnut lapsista huolehtia vaan kaipasi villiä sinkkuelämää. Minä olen ollut lapsista huoltapitävä vanhempi yksinäni vaikken koskaan lapsia halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosta kohta 10 vuotta eikä elämäniloa ole. Tinderöinti vienyt viimeisetkin halut edes nähdä ihmisiä enää. Kuolemaa odotellessa, jospa se koittaa kun lapset muuttaa pois.
M41
Höpö, höpö. Etkö sä nauti lasten kasvun näkemisestä tippaakaan? Pidä itsesi kondiksessa ja pystyt tekemään heidän kanssaan kivoja asioita, oma mielesi pysyy parempana ja oot itse paremmassa kunnossa. Tee se itsesi takia. Hyvä olo on kuin lumipallo, sitten kun hyviä asioita alkaa tapahtumaan, niin ne monesti seuraa toisiaan.
N32
En nauti lasten seurasta. Heidän takiaan olen eronnutkin alunperin. Itse asiassa en olisi naimisiin joutunutkaan jos ei lapsia olisi tullut vaan olisin saanut elää omaa elämääni rauhassa.
Nykyaikana lapsia ei vaan tule, jos ei halua. Et ole ehkäisystä kuullut trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
N32
Nykyaikana lapsia ei vaa
Ai kuten e-pillereistä jotka "unohtuu" ottaa?
Vierailija kirjoitti:
M41
Miksi pitää tinderöidä? En ole ikinä edes harkinnut. Silti on ollut seuraa eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Miksi pitää tinderöidä? En ole ikinä edes harkinnut. Silti on ollut seuraa eron jälkeen.
No eipä sitä kukaan kotoa tule hakemaan ja ilman seksiä en halua elää.
"En todellakaan lähde kiertämään maailmaa, sitä on töiden takia tullut tehtyä ihan liikaa.
Ero tuli lasten takia koska exä ei halunnut lapsista huolehtia vaan kaipasi villiä sinkkuelämää. Minä olen ollut lapsista huoltapitävä vanhempi yksinäni vaikken koskaan lapsia halunnut. "
Okei. Muistatko kuitenkin toteuttaa niitä omiakin unelmia? Ei lapset ole kaiken tekemisen este. Elämään pitää olla tyytyväinen myös nyt, ei "sitten kun". On virheellistä syyttää aina muita omasta sisällättömästä elämästään. Se olet loppupeleissä sinä itse, joka teet siihen sisältöä ja merkitystä. Alkajaksiksi voisin suositella luettavaksi (helppolukuinen) Frank Martelan "Elämän tarkoitus". Nyt häivyn kommentoimasta, mutta kivaa sunnuntaita anyways!
N32
Vierailija kirjoitti:
"En todellakaan lähde kiertämään maailmaa, sitä on töiden takia tullut tehtyä ihan liikaa.
Ero tuli lasten takia koska exä ei halunnut lapsista huolehtia vaan kaipasi villiä sinkkuelämää. Minä olen ollut lapsista huoltapitävä vanhempi yksinäni vaikken koskaan lapsia halunnut. "
Okei. Muistatko kuitenkin toteuttaa niitä omiakin unelmia? Ei lapset ole kaiken tekemisen este. Elämään pitää olla tyytyväinen myös nyt, ei "sitten kun". On virheellistä syyttää aina muita omasta sisällättömästä elämästään. Se olet loppupeleissä sinä itse, joka teet siihen sisältöä ja merkitystä. Alkajaksiksi voisin suositella luettavaksi (helppolukuinen) Frank Martelan "Elämän tarkoitus". Nyt häivyn kommentoimasta, mutta kivaa sunnuntaita anyways!
N32
Mitä unelmia?
Mun haaveena olis saada harrastaa seksiä mahdollisimman paljon kun se on vielä mahdollista mutta eipä tuo lasten paikalla ollessa ole mahdollista ja todennäköisesti kun lapset on aikusia ja asuvat omillaan en enää joko saa seuraa (nyttenkin lähes mahdotonta) tai sitten en enää kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Mitä unelmia?
Mun haaveena olis saada harrastaa seksiä mahdollisimman paljon kun se on vielä mahdollista mutta eipä tuo lasten paikalla ollessa ole mahdollista ja todennäköisesti kun lapset on aikusia ja asuvat omillaan en enää joko saa seuraa (nyttenkin lähes mahdotonta) tai sitten en enää kykene.
Tämä yksinäisyys söi sielun yksinhuoltajavuosina, tuntui että elämä jäi elämättä ja parhaat vuodet valui viemäriin. Ei niitä saa enää takaisin nyt kun lapset on aikuisia ja itse vanha ja rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Mitä unelmia?
Mun haaveena olis saada harrasta
Tämä yksinäisyys söi sielun yksinhuoltajavuosina, tuntui että elämä jäi elämättä ja parhaat vuodet valui viemäriin. Ei niitä saa enää takaisin nyt kun lapset on aikuisia ja itse vanha ja rupsahtanut.
Oletko mies vai nainen? Jos nainen niin saat nauttia elämästä ja erotiikasta vielä vanhainkodissakin. Miehenä et enää 35+ ikäisenä jos olet jäänyt yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Luitko nyt kunnolla? Minulla on ollut seuraa ilman Tinderiä. Se sisältää myös seksiä. Nytkin on vakkari ja läheinen ystävä.
Ap juoksi maailmalla, ja vaimo väsyi. Oliko se edes ihme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Luitko nyt kunnolla? Minulla on ollut seuraa ilman Tinderiä. Se sisältää myös seksiä. Nytkin on vakkari ja läheinen ystävä.
Vidduako se mun tilannetta parantaa jos sulla on seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Puolisosi on ollut myrkyllinen, lytännyt itsetuntosi. Nyt tuntuu pahalta mutta kohta näet, että ero oli elämäsi paras asia.
Tunnetko hyvinkin ap:n ja exänsä? :D On täällä sitten kaikenlaisia asiantuntijoita eri aloilta, ja sinäkin jopa varmaan joku meedio? Kerrotko meille muillekin enemmän asiasta, ap tuskin tuskaltaan pystyy.
Miksi te AP sitten erositte? Olitko sä jättäjä vai jätetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Vidduako se mun tilannetta parantaa jos sulla on seuraa?
Tuu pois sieltä Tinderistä, viddu. Tai vedä edes pääsi ulos, sanonko mistä.
Oho, yllättävä vastaus. 🧐 Eikä sun mielesi ole muuttunut matkan varrella? Mikset sitten lähde vaikka reppureissaamaan maailmalle ja katso sitten onko elämä niin auvoista maailman toisella puolen ja yksin? Luulin että sun ongelma alun perin oli ero (niin kuin viestissäsi sanoit) ja nyt kuitenkin väität että erosit lasten takia. Rehellisesti, oletko trolli?
N32