Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetäänkö teillä verhot aina kiinni?

Vierailija
30.11.2024 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koleaan aikaan kyllä päivisinkin usein.

Vierailija
22/29 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun puolella kaihtimet on lähes aina kiinni. Sen puolen huoneet on makkareita, joissa lähinnä käydään nukkumassa. Minun ja miehen makkarissa on pimennysverhotkin ja nekin ovat aina kiinni. Takapihalle ja metsämaisemaan päin olevissa huoneissa on kaihtimet aina auki. Muita verhoja ei edes ole. Olohuoneessa ja keittiössä on lähes koko seinän kokoiset ikkunat. Valoa tulee niistä ihan riittävästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään kiinni. Emme tykkää asua kuin akvaariossa liian näkyvillä.

Vierailija
24/29 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään. Lisäksi nukkumistilassa on mustat jätesäkit, ettei päivänvalo pääse häiritsemään yhtenäkään vuodenaikana.

Oletteko vampyyreita?

Asun yksin ja en ole vampyyri, tai en ole ihan varma.

Vierailija
25/29 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän.

Vierailija
26/29 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin hienoja kukkasia, ettei haluta että naapurit tulee kateelliseksi, siksi pidetään verhot kiinni.

Vierailija
27/29 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä puolella taloa, missä asuu kerrostalokyttäreitä, pysyy verhot kiinni aina. Toisella puolella, jossa on luontoa, verhot on auki.

Vierailija
28/29 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on okt useimmiten myös illalla ikkunat vapaina. Tosin kurkkasin ulkoa, niin näkyy ihan kaikki naapuriin, ni mitä siitä. Mutta minua häiritsee kun minun ikkunat on niin likaset, näyttää kuin sisällä olisi tupakansavua.

Talo on vähän toisia alempana ja ylhäältä näkee niin hyvin. Pimeällä laitan kyllä verhot kiinni kun ei mitään näe ulos.

Vierailija
29/29 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin Hollanti meilä yleensä asutaan. Pitää olla vaatteet päällä, ettei ihan housusillaan mennä ees taas. Jalat rojottaa sohvan selkänojalla ihan rennosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi