Pidetäänkö teillä verhot aina kiinni?
Kommentit (29)
Kadun puolella kaihtimet on lähes aina kiinni. Sen puolen huoneet on makkareita, joissa lähinnä käydään nukkumassa. Minun ja miehen makkarissa on pimennysverhotkin ja nekin ovat aina kiinni. Takapihalle ja metsämaisemaan päin olevissa huoneissa on kaihtimet aina auki. Muita verhoja ei edes ole. Olohuoneessa ja keittiössä on lähes koko seinän kokoiset ikkunat. Valoa tulee niistä ihan riittävästi.
Pidetään kiinni. Emme tykkää asua kuin akvaariossa liian näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetään. Lisäksi nukkumistilassa on mustat jätesäkit, ettei päivänvalo pääse häiritsemään yhtenäkään vuodenaikana.
Oletteko vampyyreita?
Asun yksin ja en ole vampyyri, tai en ole ihan varma.
Meillä on niin hienoja kukkasia, ettei haluta että naapurit tulee kateelliseksi, siksi pidetään verhot kiinni.
Sillä puolella taloa, missä asuu kerrostalokyttäreitä, pysyy verhot kiinni aina. Toisella puolella, jossa on luontoa, verhot on auki.
Mulla on okt useimmiten myös illalla ikkunat vapaina. Tosin kurkkasin ulkoa, niin näkyy ihan kaikki naapuriin, ni mitä siitä. Mutta minua häiritsee kun minun ikkunat on niin likaset, näyttää kuin sisällä olisi tupakansavua.
Talo on vähän toisia alempana ja ylhäältä näkee niin hyvin. Pimeällä laitan kyllä verhot kiinni kun ei mitään näe ulos.
Tyyliin Hollanti meilä yleensä asutaan. Pitää olla vaatteet päällä, ettei ihan housusillaan mennä ees taas. Jalat rojottaa sohvan selkänojalla ihan rennosti.
Koleaan aikaan kyllä päivisinkin usein.