Mitä se KOLMIO-tatska tarkoittaa? Kaikilla on se nykyään.
Onko se jotain Mind+Body+Soul -humppaa vai mitä?
Tarkoitan sitä ääriviiva-kolmiota mikä on jokatoisella tatuoituna käsivarressa.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Kolmio lääkkeet tietenkin käytössä näillä reppanoilla.
Olipa vitsikästä, heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Add the Eye of Providence to represent God.
Be aware that this symbol also has ties to occultism and the Illuminati.
Jumala ja okkultismi samassa yhteydessä?
Mulle tuli mieleen siitä Harry Potterista se Kuoleman varjelukset symboli. Oon nähny monella sellasen tatskan. Siinä kolmion sisässä on tosin ympyrä ja viiva.
Hah, etkö tiedä. Se on kuule kertoo että tämä henkilö tukee venäjää ja sen ukrainan kuritustuokiota, vähän kuin Z siellä venäjällä.
Mulla tatuointi. Kiinalaisia merkkejä. Suomeksi siinä lukee "perseeni haisee".
Vierailija kirjoitti:
Mulla tatuointi. Kiinalaisia merkkejä. Suomeksi siinä lukee "perseeni haisee".
Ja sohva. iyh!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Alkaa olla harvinaista että ei olisi yhtään tatuointia. Jos haluaa olla erilainen ja erottua, niin kannattaa olla ilman.
Samaa mieltä. Mä olen ajan saatossa alkanut pitämään enemmän tatuoimattomasta ihosta. On jotenkin siistimpi. Ja sitäpaitsi läheskään kaikille ne ei sovi. Eräälläkin keski-ikäisellä perusmammalla on lohikäärme niskassa. Suoraan sanottuna koomisen näköistä.
I support russia luki jossain englanninkielisessä kolmiokuvan alla.
Vierailija kirjoitti:
Se on "holy see" - kaiken näkevä silmä, liittyy kai muinaisiin Egyptin jumaliin, mm. Osiris ja Horates, Ikaros ja mitä niitä nyt olikaan.
Lol, mitä höpiset? Holy See on roomalaiskatolisen kirkon päämaja, "Pyhä Istuin" Vatikaanissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on "holy see" - kaiken näkevä silmä, liittyy kai muinaisiin Egyptin jumaliin, mm. Osiris ja Horates, Ikaros ja mitä niitä nyt olikaan.
Lol, mitä höpiset? Holy See on roomalaiskatolisen kirkon päämaja, "Pyhä Istuin" Vatikaanissa.
Kerberos, Donross, sekä Beeba-Antheen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on.
Lol sen sijaan tarkoittaa Lucifer our Lord, ei laugh out loud, kuten monet luulee.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko ns. karvakolmiosta?
Mikäs semmoinen tatuointi on, sen toisen tiedän
Pyhäkolminaisuus naisessa: tissit, perse, naama 👍
No niin nyt sitten bongasin tämän muotitatskan Paula Vesalalta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010873295.html
Jos joku ei ole nähnyt, niin tuolla se on Paulan kädessä.
Vain todellisilla oman tiensä kulkijoilla on tatskoja.
En tiedä tatuointimuodista, enkä tunne ketään, jolla olisi tatuointia, mutta ikonografiassa kolmiosymboli tarkoittaa pyhää kolminaisuutta eli Isä, Poika ja Pyhä Henki.
https://www.wikihow.com/Meaning-of-the-Triangle-Tattoo