Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitetaan hyvä kiertämään!!

Vierailija
30.11.2024 |

Sen sijaan, että moni keskittyy vain itseensä ja siihen mikä Suomessa jne. on vikana, niin voisiko omaa ajatustaan muuttaa ja katsoa positiivisin mielin ja laittaa hyvän kiertämään. Miettiä miten voi itse vaikuttaa muiden tai lähiympäristön ja yhteiskunnan hyvinvointiin, eikä odottaa aina saavansa itse ensin jotain. 

Tehty teko ei tarvitse aina maksaa puhdasta rahaa, mutta se voi auttaa tai siitä voi tulla hyvä mieli toiselle, itselle tai molemmille. Hyvä ja iloinen mieli tarttuu myös muihin.

Laitetaan hyvä kiertämään ja tehdään Suomesta taas parempi paikka asua ja elää. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ja minua ei ihmetytä ollenkaan niksi tämä aloitus ei saa aikaan keskustelua. Suomalaiset ovat nykyisin niin itseensä kääntyneitä, tunnetaidottomia ja epäempaattisia.

Vierailija
2/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkut tuuttaa toisiaan, avot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Random act of kindness.

Vierailija
4/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hyvän exän kiertämään. Elämisen jäljet näkyvät eli ei vastaa enää uutta mutta ajokilometrejä on jäljellä vielä reilusti. Syynä on uudempaan vuosimalliin vaihtaminen.

Vierailija
5/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää voi tehdä neuvomalla, antamalla tietoa ja käytännön kokemustakin. Fiksut ihmiset osaavat arvostaa rehellisyyttä, avuliaisuutta ja henkistä tukea.

Vierailija
6/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan toisemme huomioon myös liikenteessä. Autetaan aina niitä jotka tarvitsevat apuamme missä tahansa asiassa.

Vierailija
7/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autetaan lapsia kaverisuhteissa. Ymmärretään lapsiakin yksilöllisesti. Tullaan toimeen ja voidaan hyvin kaikki.

Vierailija
8/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadita toisilta kohtuuttomasti ja muistetaanhan sanoa kiitos.

Vierailija
9/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, tuon asenteiden muuttumisen itsekkäämpään suuntaan, olen homannut itsekkin.

Yksi hyvä teko päivässä, siitä on hyvä lähteä liikkeelle.

Vierailija
10/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet huolimaton tai vahingossa loukkaat toisia, muistathan pahoitella. Se on kohteliasta.

Vierailija
11/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, tuon asenteiden muuttumisen itsekkäämpään suuntaan, olen homannut itsekkin.

Nopeasti se muiden huomioiminen ja hyvän tekeminen alkaa käymään hyvin luonnolliseksi. On munavempaa olla hyvä tyyppi.

Vierailija
12/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti se muiden huomioiminen ja hyvän tekeminen alkaa käymään hyvin luonnolliseksi. On munavempaa olla hyvä tyyppi.

Siis mukavempaa, korjaan virheen.

Vierailija
13/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jota muut käyttävät hyväkseen koska eihän tuo koskaan suutu ja tekee mitä pyydetään.

Vierailija
14/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aamulla menet töihin, sano huomenta jokaiselle vastaantulijalle. 

Vierailija
15/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jota muut käyttävät hyväkseen koska eihän tuo koskaan suutu ja tekee mitä pyydetään.

Höpö höpö, älä pidä ketään itsestäänselvyytenä. Kynnysmatoksi ei kannata ryhtyä. 

Vierailija
16/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aamulla menet töihin, sano huomenta jokaiselle vastaantulijalle. 

Paitsi sille mörököllille joka ei koskaan vastaa. Hänelle tulee hyvä mieli kun joku tajuaa olla tervehtimättä häntä.

Vierailija
17/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä lahjoittanut tähän aikaan vuodesta eläinsuojelukeskukselle omasta köyhyydestä huolimatta, mutta nyt hallituksen leikkaukset ja yllättävät laskut lääkäristä ovat johtaneet siihen että rahaa ei laskujen jälkeen yksinkertaisesti ole edes siihen omaan ruokaan.

Täytyy siis keksiä jotain muuta erityistä mihin ei mene rahaa. Erityistä siksi että pyrin olemaan auttavainen ja mukava niin ihmisiä kuin eläimiäkin kohtaan aina muulloinkin. 🤔

Vierailija
18/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Commu -sovelluksessa on avunpyytäjiä ja auttajia ympäri suomen ja apua voi tarjota ihan mihin vaan vaikka siivoukseen tai koiran ulkoiluttamiseen. 

Vierailija
19/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan. Hyvät teot ja hyvän kierrättäminen on kuin pajatson peluu. Tarpeeksi kun panostaa niin  itsellekin voi osua pikkupotti, kilinän kuulee sitten muutkin.

Vierailija
20/23 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa saavan jotain?

Odotan että minulta vietäisiin vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi