Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko raskaana??

Vierailija
30.11.2024 |

Tein lokakuun alussa positiivisia testejä 4kpl. Soitin neuvolaan all good ja koska olin niin varhaisessa vaiheessa varattiin aika joulukuun alkuun.

no nyt tuo ensimmäinen neuvolakäynti on edessä ja miks mua on alkanut pelottaa ettei siellä sitten ketään olisikaan?? ( eli siis kyllä odotettu yllätys tämä)

Menkkoja ei oo syyskuun jälkeen näkyny ja muutenki on ollut turvotusta ym. 

Mut en oo voinut pahoin? Ei mitää ällötyksiä ruokia tai hajuja kohtaan tai muutakaan.

Tästä kun vielä niin kovin mainostettiin, että ihan kamalaa koko ensimmäinen kolmannes. Noh, kohtahan se on mulla kokonaan ohi ja ainut mitä oon kokenut niin samantyylisiä kun kuukautiskrampit ja väsymys. Tissit on kans kaksinkertaset.

en mä tiiä oonko vaan epävarma mut kauheeta olis mennä sinne ekaan neuvolaan (en ees oo varma mitä siel tapahtuu) ja sit selvitä et en odotakkaan mitään😭

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt viikolla 8+2, oireita ei käytännössä ole. Rinnat ovat hivenen arat ja ovat kasvaneet jonkin verran kokoa. Viikko-pari sitten oli muutamana päivänä todella lievää pahoinvointia, muuten ei mitään. Olen ollut todella huolissani oireettomuudesta ja sen vuoksi olen käynyt jo kahdesti varhaisultrassa, viimeksi tänään. Molemmilla kerroilla kohdusta on tavattu viikkoja vastaava alkio ja reipas syke.

Kai osa sitten vaan pääsee vähemmällä, pitää yrittää vain nauttia hyvästä olosta.

Vierailija
2/2 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla et muillaki ilmenny tätä epävarmuutta. Mä oon nyt rv 10+2 ja ihan vasta iskeny tää pelko et hitto onks siel ketää😅

mut kai se on sitten vaa nautittava niin kaua ku pystyy ja sinniteltävä sinne neuvolaan jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla