Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan ikisinkkumiehet

Vierailija
30.11.2024 |

Odotatteko kaunotarprinsessaa vai miksi ette kelpuuta tavallista vaatimatonta naista? Ei kaikki naiset voi olla instababeja joilla on menevä elämä ja jotka on hoikkia ja kauniita. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin emme kelpuuta? Ei ole vielä koskaan käynyt niin, että nainen olisi tullut omatoimisesti juttelemaan, kehunut, kysynyt yksityiselämästäni mitään, osallistunut keskusteluun muuten kuin muutama sana kerrallaan, katsonut pidempiä aikoja silmiin, hakeutunut lähelle, koskenut minuun, haronut hiuksiaan seurassani tai ottanut yhteyttä seuranhakupalvelussa. Kaikki lähestymisyritykseni on aina torjuttu. Minä olen se, jota ei kelpuuteta, vaikka olen treenattu, siisti, korkeakoulutettu ja sosiaalisesti aktiivinen mies, joka auttaa aina kaveria hädässä.

Minunkaan äitini ei voi uskoa sitä, että kaltaiseni korkeakoulutettu, urheilullinen, sosiaalinen, käsistään taitava, musiikillisesti lahjakas ja tavallisen näköinen mies ei kelpaa kenellekään, vaan kärsii loppumattomasta yksinäisyydestä ja muuttuu vuosi vuodelta apaattisemmaksi. Haaveet lapsenlapsista on voitu heittää roskiin aja

Joulun aikana tämä tuntuu erityisen toivottomalta.

Vierailija
42/47 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatteko kaunotarprinsessaa vai miksi ette kelpuuta tavallista vaatimatonta naista? Ei kaikki naiset voi olla instababeja joilla on menevä elämä ja jotka on hoikkia ja kauniita.

Instagram ja muut sosiaaliset mediat ovat syöpää, mutta jokainen nainen voi halutessaan olla menevä ja hoikka. Olen itsekin menevä ja hoikka, joten odotan myös puolisoni olevan sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo.

Vierailija
44/47 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutan hoikan (olen itsekin hoikka ja hyvässä kunnossa) tavisnaisen vaikka saman tien jos luonteet ja muutama muu asia natsaa hyvin, ei siinä mitään. Se vain on tähän asti kaatunut siihen yksipuolisuuteen ja vastakaiun puutteeseen.

Vierailija
45/47 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen, tavallinen nainen, tervetuloa! Laitoin jo kahvinkeittimen ja saunan päälle.  

Vierailija
47/47 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun tavallisen naisen joka ei ole akateemisesti koulutettu. Mikään trendikahviloissa ja yöelämässä viilettävä instabeibe ei ole mua varten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän