Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan ikisinkkumiehet

Vierailija
30.11.2024 |

Odotatteko kaunotarprinsessaa vai miksi ette kelpuuta tavallista vaatimatonta naista? Ei kaikki naiset voi olla instababeja joilla on menevä elämä ja jotka on hoikkia ja kauniita. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni ole suhteessa, jos kemiat ei natsaa. Siinä välillä pitää olla kemiaa.

Vierailija
22/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten kriteerit ovat lähes vastakkaiset paitsi ulkonäön suhteen molemmat haluavat mahdollisimman hyvän. Miesten kauneuskäsitys on tosin laajempi.

Ei pidä paikkaansa. Jo pelkkä ikäpreferenssi tekee sen, että miesten kauneuskäsitys on paljon suppeampi. Omasta iästään huolimatta mies haluaa alle 25-vuotiaan naisen, mikä rajaa suurimman osan naisista pois. Puhumattakaan sitten niistä muista miesten odotuksista, joita naisen ulkonäköön kohdistuu. Miehet pääsee todellakin helpommalla siinä mielessä, että naisten kauneus/komeuskäsitykset on niin paljon laajemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkumiehillä on aivan omat syynsä jäädä sinkuiksi loppuiäkseen eikä mitkään maailman ihanat naiset muuta sitä pätkääkään. Syy on varhaisnuoruudessa tai myöhemmin elämässä tapahtuneet ikävyydet perhesuhteissa tai muuten. He eivät halua ketään, vaikka muuta väittävät. Itsepetos piristää heidän päivänsä. He valehtelevat itselleen. Etsivät juuri sillä tarkoituksella niin ihmeellistä naista, että saavat olla yksin. Ikisinkut poikamiehet kannattaa naisen unohtaa, mikäli haluaa suhteen. Pitää valita sellainen mies, joka on tottunut naisiin ja on ehkä suhteiden välissä juuri nyt. Silloin onnistuu kaikki. 

Vierailija
24/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti täällä spekuloidaan miksi me miehet olemme sinkkuja. En edes usko, että mulla on samat näkemykset toisten kaltaisteni kanssa.

Mä pariudun naisen kanssa, joka on makuuni. Eikä kriteerini ole, että sen pitää olla instabeibi, jonka kanssa pariudun.

Aivan varmana jokaisen kohdalla on, että luonteet keskenään natsaa. 

Vierailija
25/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suohirviö ei käy. 🥸😳

Ja mikäs meissä suohirviöissä on mukas vikana!

Vierailija
26/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa instababet, vaan nimenomaan normaali suomalainen nainen. Sellainen jolla on tunnetaitoja, empatiakykyä, yleissivistystä, elämä suht hanskassa, ei käsittelemättömiä pahoja traumoja ja tuntee oman arvonsa terveellä tavalla.

M45

Vierailija
27/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tyydy välttävään ja rumaan. Menis vaan hermot ja nyrkki viuhuis.

Eli hakkaisit naista? No niin, siinä se syy naisettomuuteen tulikin ilmi.

Vierailija
28/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei nainen tai naiset kiinnosta pierun  vertaa, rakastan miehiä ja olen mielummin yksin jos näin vanhana.

Oma elämä, omat rahat, oma määräysvalta. Reissaan ympäri maailmaa ja tapaan kivoja ihmisiä nautin sellaisesta en siitä että olen kotona ja tuijotan typerää tv viihdettä mikä ei ole nykypäivänä muuta kuin naittammis-ohjelmia. Aivotonta viihdettä ainakin minulle....

Kohta lähden talvea pakoon tällä kertaa Austraaliaan....

Australiassa kengurut syö ihmisiä.

EI syö, olen ollut siellä jo 6 kertaa....

Vierailija
29/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tyydy välttävään ja rumaan. Menis vaan hermot ja nyrkki viuhuis.

Eli hakkaisit naista? No niin, siinä se syy naisettomuuteen tulikin ilmi.

TYHMÄ idiootti, nyrkki kyllikki, oletko koskaan kuullut sellaisesta? Kristus kyllä ihmiset on tyhmiä

Vierailija
30/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa olevia ukkomiehiähän nämä ovat ja joiden pitkä avioliitto on vain väljähtänyt. 

Vierailija
31/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tavis naiset annatte pakit heti meille tavis miehille.

Vierailija
32/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole ollutkaan hakusessa muutakuin tavallinen nainen eikä mitään instamalleja jne. Ei vaan ole tullut vastaan ja alkaa jo ahdistamaan miksei ole.

Vierailija
33/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten kriteerit ovat lähes vastakkaiset paitsi ulkonäön suhteen molemmat haluavat mahdollisimman hyvän. Miesten kauneuskäsitys on tosin laajempi.

Ei pidä paikkaansa. Jo pelkkä ikäpreferenssi tekee sen, että miesten kauneuskäsitys on paljon suppeampi. Omasta iästään huolimatta mies haluaa alle 25-vuotiaan naisen, mikä rajaa suurimman osan naisista pois. Puhumattakaan sitten niistä muista miesten odotuksista, joita naisen ulkonäköön kohdistuu. Miehet pääsee todellakin helpommalla siinä mielessä, että naisten kauneus/komeuskäsitykset on niin paljon laajemmat.

Ei kiinnosta tippaakaan nuoret naiset.

M45

Vierailija
34/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olettaa, että kaikkia miehiä kiinnostaa naiset?

Vierailija
35/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu. M28

Vierailija
36/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kaikki miehet haluaa nuoren ja kauniin naisen😎 Onhan siinä jo peräti kaksi kriteetiä.

Vierailija
37/47 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta tippaakaan nuoret naiset.

M45

Onneksi olkoon, et ole normaali. Minulla on yksi kaveri joka pitää vanhoista naisista. Se on sairasta.

Vierailija
38/47 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin emme kelpuuta? Ei ole vielä koskaan käynyt niin, että nainen olisi tullut omatoimisesti juttelemaan, kehunut, kysynyt yksityiselämästäni mitään, osallistunut keskusteluun muuten kuin muutama sana kerrallaan, katsonut pidempiä aikoja silmiin, hakeutunut lähelle, koskenut minuun, haronut hiuksiaan seurassani tai ottanut yhteyttä seuranhakupalvelussa. Kaikki lähestymisyritykseni on aina torjuttu. Minä olen se, jota ei kelpuuteta, vaikka olen treenattu, siisti, korkeakoulutettu ja sosiaalisesti aktiivinen mies, joka auttaa aina kaveria hädässä.

Minunkaan äitini ei voi uskoa sitä, että kaltaiseni korkeakoulutettu, urheilullinen, sosiaalinen, käsistään taitava, musiikillisesti lahjakas ja tavallisen näköinen mies ei kelpaa kenellekään, vaan kärsii loppumattomasta yksinäisyydestä ja muuttuu vuosi vuodelta apaattisemmaksi. Haaveet lapsenlapsista on voitu heittää roskiin ajat sitten.

Vierailija
39/47 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä melkein kaikenikäisistä, jos ulkomuodossa on jotain miellyttävää.

Vierailija
40/47 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen nauttinut vanhanpojan vapaudesta. enkä tule siitä koskaan luopumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi