Millainen vuosi 1993 oli elää?
Ei kiitos "oli lama ja yks Lego ja sekin patterin takana" -vastauksia.
Kommentit (50)
Ihan kiva, pillua sai vaikka kuinka. Enää ei saa.
M50
Luin kirjoituksiin, kirjoitin ylioppilaaksi, lakkiaiset, luin pääsykokeisiin, en päässyt yliopistoon vielä, menin kauppaopistoon, muutoin ekaa kertaa pois kotoa. Vieläkin kodissani esim. matto, jonka ostin ensimmäiseen opiskelijakämppään.
No, anteeksi että synnyin tähän maailmaan, kun osoitatte siitä mieltänne.
Jos vastasyntynyt ei ole onnellinen niin ei sitten milloinkaan.
Olin 330 päivää intissä. Ei siis ihan normivuosi minulle. Rahaa meni vähemmän kuin kertaakaan aikuisiällä.
Vierailija kirjoitti:
Yo-kirjoitukset, lakkiaiset, 5kk chillailua ja dokailua, marraskuussa inttiin. Nopeesti meni ja hauskaa oli. Pildeäkin sai siihen aikaan joka diskosta keskisuuressa kaupungissa.
Muutoin samat setit mutta ilman armeijaa.
Vierailija kirjoitti:
Karseeta, valmistuin työttömäksi ja siitä sitten pätkäduunia pätkän perään karseissa työpaikoissa. Koko ysäri oli kuin joku vuosikymmenen kestävä marraskuu.
Hyvin sanottu. Valmistuin työttömäksi, joten käytiin kavereiden kanssa kirppareilla, myytiin omiakin vanhoja kamoja. Oli vanhat nahkarotsit, maiharit tai nilkkapituiset nauhabootsit, flanellipaidat, kuunneltiin Faith No Morea ja Red Hot Chili Peppersiä. Yritettiin olla niin perkuleen originellejä. Pukeuduttiin oudosti.
Oli jotain grungeleffoja, jotka oli itse asiassa aika osuvia. Mekin vaan hengailtiin kaveriporukalla jonkun kämpällä tai jonkun vanhempien talon kellarissa. Moni oli jäänyt työttömäksi tai ilman opiskelupaikkaa. Jotkut tekivät kotiviiniä. Pelattiin Duke Nukemia.
Me käytiin juoksulenkeillä, se oli jotenkin noloa siihen aikaan.
Ei tarkkoja muistikuvia, joten taisi olla aika paska vuosi.