Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokonainen broileri kokattu, aikaa meni 25min laittakaa paremmaksi.

Vierailija
30.11.2024 |

Kilpailuhenkisiä perheenäitejä?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kypsentänyt broilerin paloittelemalla sen, niin se ei ole silloin enää kokonainen.

Kypsensin kokonaisena.

Etkä kypsentänyt. Jos olisit kypsentänyt, niin kertoisit meille miten sen teit.

Sepä tässä ketjussa on pointtina että kypsensin, enkä kerro, ja en olisi uskonut kuinka koville se joillain persuilla ottaa. :)

Pointtisi on ainoastaan päästä haukkumaan vieraita ihmisiä. Kannattaisiko kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
62/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole huo ra-ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atria operoi satatuhatta vuorokaudessa.

Vierailija
64/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuisia ollaan, päälle viiskymppisiä ja hyvin toimeentulevia, ja sinä olet ainoa negatiivinen ihminen ketjussa joka aloitti minun haukkumiseni. Hassua. :)

Voisit ratkaista kysymykseni ja jättää mölisemisesi toisaalle.

Vierailija
65/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole huo ra-ap.

Vierailija
66/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aikuisia ollaan, päälle viiskymppisiä ja hyvin toimeentulevia, ja sinä olet ainoa negatiivinen ihminen ketjussa joka aloitti minun haukkumiseni. Hassua. :)

Siis kuka aloitti sun haukkumisen? Tässä on useampi pitänyt sun valehtelijana. 

Vierailija
67/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin aikuismaiselta tuo käytöksesi vaikuta, mutta ilmeisesti olet jälkeenjäänyt..

Vierailija
68/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä muuta kuin trollaamista tämä aloitus on kun ap esittää tuollaisen väitteen ja sitten ei suostu kertomaan miten sen muka teki. 

Vierailija
69/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä muuta kuin trollaamista tämä aloitus on kun ap esittää tuollaisen väitteen ja sitten ei suostu kertomaan miten sen muka teki. 

Pointtina onkin keksiä miten sen tein. Lähellä on oltu, ja vinkkejä jaettu. Mutta pääasianahan tässä onkin näemmä jonkun pahanolon kanavointi. 

Mutta aloitus ei kuitenkaan haukkumalla muuksi muutu.

Vierailija
70/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtina onkin keksiä miten sen tein. Lähellä on oltu, ja vinkkejä jaettu. Mutta pääasianahan tässä onkin näemmä jonkun pahanolon kanavointi. 

Jos olet oikeasti aikuinen, niin ainakin olet helvetin lapsellinen sellainen.

Vierailija
71/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokkasin sähkömiehen makkarat, Esivalmistelut pois lukien aikaa meni noin puoli sekuntia.

M 50

Vierailija
72/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei muuhun kykene niin ainakin alapeukkuun. Olet sä kyllä säälittävä pahanolonpaise. :)

Vierailija
73/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kokkasin sähkömiehen makkarat, Esivalmistelut pois lukien aikaa meni noin puoli sekuntia.

M 50

Menee siihen vähän kauemmin. En usko että olet tehnyt. Minä olen.

t. ap

Vierailija
74/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä itse tässä sitä pahaa oloa levität tekemällä tällaisen trollialoituksen. Kokonaista broileria ei saa kypsäksi 25 minuutissa, saati sitten ylikypsäksi. Mene vaikka saunaan ja lopeta trollaaminen. Keksi joku parempi juttu joka ei paljastu trolliksi heti otsikossa.

Vierailija
75/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole huo ra-ap.

Vierailija
76/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä itse tässä sitä pahaa oloa levität tekemällä tällaisen trollialoituksen. Kokonaista broileria ei saa kypsäksi 25 minuutissa, saati sitten ylikypsäksi. Mene vaikka saunaan ja lopeta trollaaminen. Keksi joku parempi juttu joka ei paljastu trolliksi heti otsikossa.

Hauskaa edelleen tuo trollimölinä kun oma älli ei riitä. Usealla riittää, ja tuskin ovat täällä ölisemässä :)

Vierailija
77/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole huo ra-ap.

Vierailija
78/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa edelleen tuo trollimölinä kun oma älli ei riitä. Usealla riittää, ja tuskin ovat täällä ölisemässä

No trollihan sä olet ja sulle kyllä selkeästi selitettiin mistä syystä olet trolli. 

Vierailija
79/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voisitko vastata tai sitten painuavittuun ölisemästä. Pitää sitä jollain olla kyllä paha olo läskeissään että jaksaa.

Vierailija
80/102 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko trolli-sana susta hauskaa? Monesta läskiperseestähän se on :)

Usea persu myös viljelee sanaa ymmärtämättä mitä se tarkoittaa. Hauskoja te persut kyllä olette.

Sanoinko jo paljonko tienaan vuodessa? Uskoisin että sekin saattaa aiheuttaa trollikortin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi